• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.941 votes
Profile

X-Factor

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

Lelijk en een scheve hazelip en kwam niet aardig of schattig over.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Wat jij wil...

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik vind het een beetje een ongepaste reactie. (En dat is nog zacht uitgedrukt eigenlijk)

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

stinissen wrote:

Lelijk en een scheve hazelip en kwam niet aardig of schattig over.

Ik vond haar juist een stijlvolle meid! Met hele mooie lippen trouwens.

• 23443 messages
  • 76930 votes

Dat mag maar dat komt omdat ik zat dood te ergeren aan de jury en de mensen die haar zo genaamd zo mooi en schattig vonden en ja dan is mijn mening dat ik er niets aan vind aan dat lelijke kind met die verwende uitstraling en een voor mijn scheve hazelip mond.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

verwende uitstraling

Bam! daar heb je 't. Precies waar ik me aan ergerde, ze leek maar al te goed te weten dat ze zo ''mooi'' is. Ik vond d'r helemaal niks aan, ontzettend duf en verwaand.

• 23443 messages
  • 76930 votes

Ieder zijn smaak ik vind Angela en Wendy veel mooier, en nee ik kijk niet na leeftijd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Angela, vooruit... maar Wendy? Nahhh. Ook hoog in de bol.

• 23443 messages
  • 76930 votes

rose wrote:

(quote)
Ik vond haar juist een stijlvolle meid! Met hele mooie lippen trouwens.

Rose als jij die vrouw op foto bent ben je 1000 maal mooier dan Sumera.

• 23443 messages
  • 76930 votes

Elineloves wrote:

Angela, vooruit... maar Wendy? Nahhh. Ook hoog in de bol.

Dat gaat wel maar ze is wel aantrekkelijker dan Sumera

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hmm.... dat mag je vinden ja. Ik (en anderen met mij denk ik) vind(en) van niet. En het is ook niet echt te vergelijken aangezien dr toch iets van 10 á 15 jaar tussen zit ofzo en het twee totaal verschillende types zijn.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Sumera is het toppunt van schoonheid. Punt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Elineloves wrote:

Goh, jij volgt het ook? Is dat even een verrassing...

Volgen is een groot woord, maar het staat vaak op wanneer ik in NL op bezoek ben.

Verder vallen er twee zaken erg hard op:

1/ mensen hier nemen graag het juryjargon over. Word ik een beetje kriebelig van.

2/ mensen begrijpen de titel van het programma blijkbaar niet zo goed. Het is niet uitsluitend een zangwedstrijd, maar ook een promotiewedstrijd van de personen op het podium. Daar spelen de coaches een belangrijke rol in, die later ook door anderen zal gespeeld worden.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

stinissen wrote:

Dat mag maar dat komt omdat ik zat dood te ergeren aan de jury en de mensen die haar zo genaamd zo mooi en schattig vonden en ja dan is mijn mening dat ik er niets aan vind aan dat lelijke kind met die verwende uitstraling en een voor mijn scheve hazelip mond.

Voor iemand van 47 komt deze reactie behoorlijk kinderachtig over. Jij zou volgens mij toch een voorbeeldfunctie moet hebben, daar is weinig van te merken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Want iemand van 47 mag geen eigen, uitgesproken mening hebben?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Hij komt eerder gefrustreerd over.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Deze mening had voor mij inderdaad ook wel wat genuanceerder gebracht mogen worden, maar ieder heeft recht op zn mening natuurlijk.

Hoop alleen niet dat hier users zijn die gepest werden/worden om hun/haar hazelip. Moet je mischien toch rekening mee houden.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Don Dijk wrote:

Hoop alleen niet dat hier users zijn die gepest werden/worden om hun/haar hazelip. Moet je mischien toch rekening mee houden.

Inderdaad Vond Sumera ook een mooie vrouw, maar ze kwam inderdaad niet echt leuk meer over, zeker tegen het einde toe niet. Maar geeft niet, we hebben Maaike nog, ook een hele mooie meid

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ik denk meteen aan lots of Lady Gaga.

Lady GaGaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Laten we hopen van niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ Amity ; en dan Dony in netkousen en een leren minirokje?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Uhm.....

It could work!!!!

AMITY FOR GAGA NIGHT!!!!!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Eindelijk gezien. Maaike & Jaap in finale, zoals ik al weken zeg.

Bij paprazzi denk ik aan Britney of juist Sade die een briljant album maakt, en dan weer 10 jaar uit beeld verdwijnt...muziek maken om het muziek maken.

Donny eruit next week.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Nu Sumera eruit is en ik even objectief de overgebleven kandidaten bekijk ben ik van mening dat Kelvin eigenlijk de overwinning moet behalen. Toch de enige overgebleven kandidaat die écht lijkt te weten waar hij mee bezig is en zijn liefde voor muziek komt ook echt over. Zijn muzikaliteit springt er ook uit.. qua optredens nog niet altijd maar een artiest die een meerwaarde kan hebben in NL kunnen we dan toch het meeste vinden in Kelvin, vind ik.

Als 2e zou ik zeggen BadBoyz. Vocaal gezien uiteraard Jaap of Maaike maar op geen enkel punt springen ze er wat mij betreft uit en ik vind ze zelfs wat saai. Bij BadBoyz is dat juist weer niet het geval. Vocaal gezein wat achterstand maar ze kunnen best wel wat... het enthousiasme springt ervan af en dat weten ze ook goed over te brengen en dat zoek ik ook wel in een artiest. Ach, als ze de koers van de (huidige) R&B opgaan dan heb je eigenlijk niet eens die gouden strotjes nodig.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Mooi gezegd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gordon vindt dat kandidate Sumera Espinel Martinez (25) 'té Nederland 3' was voor een commercieel programma als X Factor. Dat zegt Gordon maandag in De Telegraaf, waarin de voltallige jury van X Factor nog eenmaal terugblikt op het omstreden vertrek van Sumera uit de RTL 4-show. "Wat Sumera de das om deed was haar arrogante blik. Het lijkt wel alsof Nederland 3 haar heeft gestuurd, om te kijken hoe ver ze het schopt in een commercieel programma. Dat zien de kijkers ook."

Bovendien vindt Gordon Sumera, die pas een jaar in Nederland is, arrogant. "Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt."

© BRON

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoals ik al dacht dus. toch fijn dat ie even naar buiten treedt. Nu praat Stacey natuurlijk een jaar niet meer tegen hem .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, dat zit er dik in ja. Dat Engels tussendoor was inderdaad een beetje too much 'kijk mij eens interessant zijn'. Ach ja, ze is weg. Ben benieuwd wat we nog van dr gaan horen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Erg belangrijk inderdaad, hoe iemand kijkt en praat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor iemand die de X-factor moet hebben, lijkt me dat een zeer belangrijk iets, hoe iemand zich voordoet en hoe diegene zich presenteert.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.