- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stacey heeft niet alleen een kapsel uit grootmoeders tijd, maar ook nog een spinnenweb aangetrokken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sim'Ran was erg goed vond ik. Ben geen fan van ze, maar vond ze deze keer erg goed! 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Yeaahhh!!! SimRan!! Top gedaan dames. 
Maar Jantine?? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jantine vond ik ook niks. Jessica zal ons wel weer omver blazen.
edit: Ik vond Jessica weer super dit keer!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volg de hartslag van de kandidaten?
Eh?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, voor de 100ste keer vandaag moet ik wéér huilen. Toch wel het optreden wat me tot nu toe het meest geraakt heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik voelde nu traantjes opzwellen, bij die vrouw haar 'papa deze was voor jou, ik hou van je'. Daar kan ik dus niet tegen he! 
Edit: Fock, niet 'You sang to me', dat luisterde ik vroeger altijd als ik liefdesverdriet had. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Die kritiek op Tania net. Ligt t nou aan mij of was dat nergens op gebasseerd? Ik vond t fantastisch en wat een KNAPPE dame.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat zongen Sway? Had net gezapt..
Wauw, wat ziet Rochelle er anders uit haar haar stijle haren. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Sway zong Hit the Road Jack van Ray Charles. Best grappig 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Adlicious, Ed, Tim en Pyke...dit seizoen is beter dan ooit!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die kleding van Stacey weer. Snap niet waarom ze dat aantrekt. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Die kleding van Stacey weer. Snap niet waarom ze dat aantrekt.
Omdat ze wil opvallen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haar kapsel vandaag is wederom niet zo schitterend. Gordon is wel op de rel-tour vanavond, hij zeikt behoorlijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, hij heeft wel erg veel commentaar op iedereen. Rochelle en Jessica waren weer erg goed. Ook de groepen hebben mij vandaag erg positief verrast (alleen Sim'Ran is nog niet geweest), terwijl ik daar normaal helemaal geen fan van ben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rochelle blijft nog steeds mijn nummer 1. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jessica is nog steeds de mijne, maar die Adlicious (schrijf je dat zo?) was me nooit echt positief opgevallen en vond ik deze week ook erg goed. Bij Eric zit sowieso het grootste talent vind ik. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gordon zit wel ontiegelijk te zweten, de rest minder. Valt jou/jullie dat niet op?
Edit: Oh, glitters. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie stonden in de sing-off en wie is weg?
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
kostte wat zoekwerk want lag al vroeg in bed, maar las net dat Jessica en Tania in de sing off stonden en dan Tania eruit ligt.....lastig voor Eric zo'n keuze!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
2 van zijn meiden, dat is wel een lastige keuze ja. Ze waren echt niet de slechtste van de avond, hoewel, Tania..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Eric had ook gewoon een beetje een rare muziekkeuze. Like a Virgin, Lady Marmalade.. ? Wel leuk geremixt enzo, maar geen leuke liedjes. Gordon had ook al zo'n belabberde muziekkeuze. Angela's groepen hadden de beste liedjes vond ik. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ed is de Dony van dit seizoen maar dan wel met klasse, Ed is 10 x beter!