• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

X-Factor

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Niet helemaal iets met X-Factor te maken maar liep toevallig tegen deze auditie op in Britain's got talent. Dat is beste een knappe Matrix imitatie!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

jarno1975 wrote:

Niet helemaal iets met X-Factor te maken maar liep toevallig tegen deze auditie op in Britain's got talent. Dat is beste een knappe Matrix imitatie!

Niks met X Factor maar wel geweldig

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rochelle was weer geweldig, al vond ik het maar een rotnummer. Fijne uitstraling dat meisje.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Adlicious for the win!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rochelle was erg goed. Leuke versie van het nummer ook.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat was haar tweede nummer? Heb alleen 'I got a feeling' van haar gezien.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die heb ik juist niet gezien. Bruno Mars - Nothin' On You. Maar dan een leuke versie.

Adlicious is ook echt cool. De rest (Pyke, Sim'Ran en die Spaanse gast) kan me gestolen worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind Rolf zijn lach een beetje eng worden, alsof er aan elke kant een vishaak hangt..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha. Ik begrijp gewoon niet dat die gast er nog in zit. Goed vind ik hem niet hoor.

En what's up met de outfit van Tracey weer deze week. Lijkt steeds gekker te worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Stacey bedoel je? Ik mis haar lange lokken, dit is een beetje op grootmoeders wijze.

Adlicious begin ik ook leuker te vinden, al moet ik bekennen dat ik de laatste weken niet gekeken heb, en ben er eigenlijk ook wel klaar mee maar ben momenteel te moe voor een film.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wauw, Rochelle was inderdaad goed met dr B.o.b. liedje. Tof. Gun haar de overwinning wel, zij is al vanaf de audities mijn nr 1.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeps, typfoutje. Bedoelde inderdaad Stacey ja. Ik vond haar erg leuk in dat graden Noord programma (weet niet meer hoeveel graden ), maar het lijkt steeds meer of ze zichzelf stukke 'beter' voelt als anderen. Ze heeft een beetje een arrogante houding gekregen vind ik.

Ik kijk het ook niet meer sinds Jessica eruit lag, maar vandaag staat het toevallig weer aan. Manlief is nu een film aan het uitzoeken, dus X-Factor gaat weer uit.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Hoop dat Sim'Ran eruit gaat. Minste progressie geboekt.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Spartaan1986 wrote:

Hoop dat Sim'Ran eruit gaat. Minste progressie geboekt.

Ik hoop dat Pyke is eruit gaat

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Je hebt gelijk gekregen.

Onterecht naar mijn mening. Hij was zo veel beter als Sim'Ran.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ach, volgende show Sim'Ran. Die show daarna die Rolf. Rochelle en Adlicious mogen van mij wel naar de finale.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

haha inderdaad, ik kan goed voorspellingen doen.

Mijn voorspelling voor volgende week:

Sim Ran er als eerste uit

Rolf als tweede eruit (al hoop ik eigenlijk dat ie de finale haalt)

En de winnaar: ADLICIOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (dat hoop ik echt)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ben blij dat Pyke eruit ligt en niet Sim'Ran. Wat in Sim'Ran's nadeel werkt zijn hun zenuwen die duidelijk hoorbaar op hun stem aanslaan terwijl ze het wél kunnen. En alhoewel Adlicious veel beter presteert in de liveshows zie ik veel meer star quality en potentie in Sim'Ran. Die ogen veel internationaler en meer als sterren dan poldergroepje Adlicious. Zo komen ze tenminste over op mij. En van Adlicious vind ik dat die blonde echt totaal niet kan zingen, maar dat ligt blijkbaar alleen aan mij.

Best raar: zodra ik mn ogen dicht doe zou ik zeggen: Adlicious in de finale (als de blonde niet solo zingt dan). Zodra ik m ogen open doe zou ik zeggen: Sim'Ran in de finale.

Maar hoe dan ook, Rochelle mag sowieso van mij winnen. Het is even afwachten wat komende Vrijdag gaat brengen want dan mag of Adlicious of Sim'Ran naar de finale van mij. Rolf valt net buiten de boot maar 4e is een prima plaats voor hem. Het is hem wel gegund.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Jammer, mijn (inmiddels voormalige) collega Pyke ligt eruit... Nu heb ik helemaal geen reden meer om te kijken.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik wil juist dat Rochelle NIET wint omdat er altijd al iemand wint die solo is.

Doe mij maar een groep dit jaar, en die groep is Adlicious.

En die blonde kan wel goed zingen!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Mag ik even zeggen dat ik zo ontevreden ben als maar zijn kan met die finale? Adlicious heeft dit niet verdiend. Ze waren tot twee keer aan toe niet om aan te horen gisterenavond en hebben wel vaker slecht gepresteerd ("Hey Jude" en "Halo" for example). Van mij mochten naast Rochelle of Sim'ran (die fantastisch was overigens gisterenavond) of Rolf (die jongen doet er wel echt alles voor en werkt écht hard) naar die finale. Alles behalve Adlicious. Nu is dat toch gebeurd. Bah. Kan dat groepje gewoon niet meer uitstaan. Zo plastic en altijd maar zo dramatisch doen en janken. Grow a pear.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die vent van Adlicious ook half in tranen omdat hij het de anderen ook zo gunde, echt zo'n Miss World antwoord a l a; 'Ik wens vrede op aarde'.

Heb de show verder niet gezien, alleen de uitslag.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

catdog wrote:

Grow a pair.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

@ Nicholas

Weet ik. Ik schrijf m op z'n Ke$ha's.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ah oké.

Lekkere meid, maar wel met mondje dicht.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Rochelle is het beste van hun allemaal. Ze mag wel winnen juist omdat ze zo gewoon en onzeker is. Lekker naturel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eens. Voor de eerste keer dat mijn favorietje van de audities het schopt tot de finale. Gun het haar wel, zij lijkt me ook niemand die naast de schoenen gaat lopen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Gooo Rochelle!

Heb het niet echt gevolgd, toen de live shows eenmaal begonnen ben ik halverwege afgehaakt. Heb de voorrondes enzo wel allemaal gezien. Ik had toch wel het gevoel dat Adlicious en Rochelle in de finale zouden komen toen eenmaal de live shows begonnen.

En Rolf was zoo cute Zijn Big Smile elke keer maakte mijn dag weer helemaal goed.

En dan nog Stacey Wat ziet zij er elke keer toch weer uit. Ik ben benieuwd wat ze volgende keer aanheeft en hoe haar haar zit. Die pruik kon echt niet.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik dacht eerst dat Stacey een doos om had vanavond

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Maakt het uit wie er wint? Je hebt een saai standaard popgroepje en een vrouw. Beide geen aanwinst voor de muziekwereld.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.