- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Oh nee niet die. Kun je nagaan hoeveel verstand ik ervan heb. 
Angela Groothuizen bedoelde ik dus. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb het 1x gezien, afgelopen vrijdag. Ik kon niet anders. Ik was op bezoek bij mensen die het keken. Tsja...wat een drama. Werkelijk kapot verveeld met dat programma. Van die halve homo's die zingen en van die vrouwen die wat meejengelen. Sommigen hebben talent maar wat boeit mij het. Ik haat dat soort live crap. En dan die jury....die Angela Groothuizen leek echt heel erg op Patty Brard met dr ouwe kutkop en das geen compliment. Alleen Gordon was soms wel geinig. Maar je zal dit maar elke week moeten zien...wat een crap. Gatverdamme.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Angela is wel de aardigste.
Die Stacy heeft er niet bepaald verstand van maar is wel lekker 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Heb het 1x gezien, afgelopen vrijdag. Ik kon niet anders. Ik was op bezoek bij mensen die het keken. Tsja...wat een drama. Werkelijk kapot verveeld met dat programma. Van die halve homo's die zingen en van die vrouwen die wat meejengelen. Sommigen hebben talent maar wat boeit mij het. Ik haat dat soort live crap. En dan die jury....die Angela Groothuizen leek echt heel erg op Patty Brard met dr ouwe kutkop en das geen compliment. Alleen Gordon was soms wel geinig. Maar je zal dit maar elke week moeten zien...wat een crap. Gatverdamme.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Angela is wel de aardigste.
Die Stacy heeft er niet bepaald verstand van maar is wel lekker
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha ja vind ik ook hoor rose! Stacey is echt een verwaand en arrogant wijf met een net zo koude en enge uitstraling als Michael Myers 
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Sommige mensen hebben geen smaak Angela is vele malen mooier dan die strijkplank van een Stacy.
Ik snap ook niet dat mensen dit programma af kraken als je dit niets vind dan kijk je toch wat anders?
Ik kijk elke week nadat ik het heb opgenomen om de reklame door te spoelen.
Dat doe ik ook met Holland's Got Talent waar afgelopen week twee mensen waren met een beetje niveau, de opera zanger en het meisje van 10 die Anouk na deed. Dus het laatste programma duurde bij mezelf maar een klein half uur dat is beter als die normaal twee uur wat het normaal duurt.
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Haha ja vind ik ook hoor rose! Stacey is echt een verwaand en arrogant wijf met een net zo koude en enge uitstraling als Michael Myers
Stacy kun je toch geen wijf noemen het is gewoon nog een klein kind....
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Sommige mensen hebben geen smaak Angela is vele malen mooier dan die strijkplank van een Stacy.
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Klopt maar dat heeft er niets mee te maken als ik met Stacy of Angela op een onbewoond eiland zou komen dan kies ik voor Angela.
Die heeft veel meer sexapeal.
En nee na leeftijd kijk ik niet maar wel wat m'n hormonen zeggen 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik zou voor een eiland kiezen bewoond door alleen maar topless exotische meisjes in rieten rokjes, gebruinde huid en donkere lange haren met bloempjes erin... Maar he, ieder zijn ding 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je nou eens goed las dan las je dat ik op bezoek was bij mensen die het keken. Net of ik ooit zelf die meuk erop zet.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zou voor een eiland kiezen bewoond door alleen maar topless exotische meisjes in rieten rokjes, gebruinde huid en donkere lange haren met bloempjes erin... Maar he, ieder zijn ding
Alleen een Moderator komt daarmee weg. xD
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zangeres Rachel Kramer zal zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen Heracles Almelo een optreden verzorgen op het veld van De Kuip. De Rotterdamse zangeres is de kleindochter van wijlen Cock van der Palm, bekend van het nummer ‘Feyenoord, wat gaan we doen vandaag?’. Kramer, die momenteel deelneemt aan het programma X-Factor op RTL4, zal onder meer dit nummer ten gehore brengen. Feyenoord tegen Heracles wordt zondag om 14:30 uur gespeeld.
Ik be nbang dat het Legioen er keihard overheen gaat. Niemand va ndie 51999 supporters die op Rachel Kramer zitten te wachten, behalve ik dan
. Ik heb er wel zin in om haar live te horen, begint toch wel een favorietje te worden van me.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha dat denk ik ook.
Ik denk dat er veel geschreeuwd zal worden om tieten of iets van dergelijke aard
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ach, wij hadden vorige week Fonske 'hij kan nie zingen nie'
.
die overigens wel prachtig overstemd werd door een fluitconcert.
Dan valt dit meiske nog wel mee.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Valt reuze mee inderdaad, wat mij betreft een groeibriljantje. Alleen jammer dat je de "kleindochter van" en ze is een Feyenoord supporter voor de leeuwen gooit. Hopen dat het legioen maar nadenkt dat zij er "één van ons" is. En het is te hopen dat ze mij niet van de betonnen trap mieteren als ik de enige ben die haar een applaus geef
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dan applaudiseer je maar van binnen, kan je ook niks gebeuren 
Leuk dat ze dat soort dingen doet om stemmen te winnen, maar ja ik had toch liever Lisa op de stip zien staan. We zullen vanavond maar weer afwachten wat het gaat worden. Ben benieuwd.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
.
Fons ownt haar. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het was wel weer een aardig avondje maar me teen thema als "MoTown" werd duidelijk dat je zonder talent er ook wel gemakkelijk doorheen komt. Niet echt een thema waar de echte vocalisten zich kunnen onderscheiden.
Wel leuk die bekende nummers allemaal maar de uitvoeringen waren wel wat pover. Rachel was wel weer topnotch, riskant aangezien het nummer niet echt één van de bekende Motown tracks is maar Love Child is toch wel één van de sterkste songs, en dat deed ze met verve. Toch blij dat ze weer door is en mijn verplichting voor de vrijdagavond is dus weervelengd. Al was het even billenknijpen, maar ze is door gelukkig. Erg emotional packed slot ook voor haar, erg ontroerend en dat zijn wel de mooie momenten van live television.
Morgen op naar de Kuip voor haar live performance, can't wait!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind het wel terecht dat Irma eruit is. In de voorrondes was ze erg sterk maar in de liveshows viel ze constant tegen.
Het is te hopen dat of Hester of Jamal de volgende is.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Gister kon je goed zien dat het een pijnlijk verhaal kan worden om een nummertje van Marvin Gaye zo even te zingen. Dat waren toch die Rev en Ross die Grapevine zongen? Ik kreeg last van mn muziekhartje toen ik ze dat prachtig nummer hoorde vernielen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb er nog geen seconde van gezien en ik ben ook zeker niet van plan er één seconde naar te gaan kijken. Aan dit soort "vermaak" ga ik mijn tijd niet verspillen. Dit programma is veel te oppervlakkig voor mij.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Tijdverspilling is een luxe
De Marvin Gaye vertolking was niet al te best, snap ook niet waarom dat nummer gekozen is. What's Going On of Let's get it On is veel lekkerder voor zo'n programma.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nice, zal hem straks ook eens opzetten.