• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

X-Factor

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Heerlijk bij zulk weer. Als hij over God zingt, word ik zelf bijna gelovig.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Na het Uri Geller-seizoen, krijg ik elke vrijdagavond X-Factor voorgeschotelt. Dus tot nu toe heb ik elke liveshow gezien. Ik moet zeggen dat er toch wel wat mensen bij zitten die goed kunnen zingen, helaas ook de mindere.. Lisa heeft een goede stem maar ze doet eigenlijk bijna elke week hetzelfde soort nummers. Rev 'n Ros... gisteren waren ze inderdaad wat minder dan normaal gesproken maar ik vind hen toch zeker erg goed. Whatever is ook wel leuk, die 2 zijn eigenlijk bijna alleen maar melig en ze zingen ook wel oké .

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Rev 'n Ros zouden moeten eindigen met Paint it Black van de Rolling Stones. Dat past wel bij ze.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Don Dijk wrote:

Heerlijk bij zulk weer. Als hij over God zingt, word ik zelf bijna gelovig.

Dat heb ik ook met Johny Cash en Sixteen Horsepower... Dat heet soul, die gasten menen echt waar ze over zingen en dat voel je tot in ieder vezeltje van je lichaam

Zat vanmiddag trouwens lekker op m'n balkon in de zon met een krantje en Marvin op de achtergrond zingend... Lovely.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vond er gister echt niks aan. Helemaal niet mijn thema. Maar goed volgende week zat het wel leuker worden om naar te kijken en ik ben benieuwd wat de kandidaten gaan zingen. Zelfs Lisa vond ik gister minder, natuurlijk zong ze geweldig maar ik vond het liedje helemaal niet bij haar passen. En dat was ook zo bij de rest van de kandidaten, het was gewoon vreselijk saai. Dat Irma er uiteindelijk uitging vond ik niet zo heel erg, maar wel weer voorspelbaar dat elk jurylid nu één kandidaat minder heeft. Mijn vriend zei het vorige week al, en die heeft dus toch gelijk gekregen, jammer want dat neemt de geloofwaardigheid van het programma al helemaal weg. Denk dat je dat sowieso niet al te serieus moet nemen bij dit soort programma's maar toch, kan eigenlijk niet...

Wel grappig want ik was vandaag samen met mijn vriend in Utrecht en wie kwamen we tegen? Rev "n Ros. En arrogant dat die twee aan het doen waren, niet te geloven. Dat kunnen ze op tv dan wel goed verbergen. Valt me wel een beetje tegen, eerst vond ik ze erg leuk en schattig, maar nu heb ik het niet meer zo op ze. Maakt me niks uit of ze volgende week naar huis gaan. Sowieso maakt het mij niet uit wie er naar huis gaan, als Lisa er maar in blijft tot het eind!

Morgen Rachel in de kuip horen zingen, vraag me af of we haar überhaupt wel gaan horen met al dat geschreeuw van de Feyenoord supporters Ben benieuwd of ze goed zingt, niet dat dat veel uitmaakt want Lisa blijft toch mijn favoriet. Qua zang vind ik ze beide geweldig, maar ik blijf erbij dat Lisa meer uitstraling en persoonlijkheid heeft dan Rachel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rachel Kramer was energiek en amazing in de Kuip vanmiddag. Een heerlijke versie van haar opa's wat gaan we doen vandaag?. Ik vind hem zelfs beter dan het origineel. Op het begin wat gemor maar het legioen wist haar niet te overstemmen, ook werkt het wel in je voordeel dat je de juiste achtergrond hebt en natuurlijk dat je een Feyenoord lijflied ten gehore brengt, dan late nze je al snel met rust.

Al met al een zeer fijn begin voor een mooie middag en ze weet zich al zonder één studioalbum gemaakt te hebben te scharen bij mij favoriete vocalisten. Sterk.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Naomi Watts wrote:

Al met al een zeer fijn begin voor een mooie middag en ze weet zich al zonder één studioalbum gemaakt te hebben te scharen bij mij favoriete vocalisten. Sterk.

Ze heeft solo misschien nog geen studioalbum gemaakt (weet ik niet eens zeker), maar heeft natuurlijk wel een album opgenomen met K-Otic. Niet dat dat iets is om heel blij van te worden, maar toch.

Edit: twee zelfs.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt, heb je gelijk in maar die telde ik bewust niet mee. Ik moe ter inderdaad wel b;ij van worden Geen enkele creatieve inbreng en was het natuurlijk standaard boy/girl band formule werk. ook is ze met de jaren als artiest erg veranderd. Weet niet hoeland het geleden is maar volgens mij zat ik destijds in de brugklas toen K-Otic super succesvol was in de Nederlandse hitlijsten.

Ook met Shaky Grounds en Runawaytrain heeft ze nooit een album opgenomen volgens mij. Volgens mij meer touren van kroeg naar kroeg.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Rianneke_Dan wrote:

Morgen Rachel in de kuip horen zingen, vraag me af of we haar überhaupt wel gaan horen met al dat geschreeuw van de Feyenoord supporters

Dan had je hard moeten omroepen dat ze gratis bier weggaven, had je daar ook weinig last meer van gehad.

Naomi Watts wrote:

Dan ben jij ook snel tevreden...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hester zong Loving You en elke jurylid vond het fantastisch.

Ik vond het ook wel goed alleen leek het mij dat ze verschrikkelijk vals zong tijdens het eindschreeuwtje.

Maar ja, dat ben ik.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Maar wat houd de x-factor nou eigenlijk in?

Als je kan zingen is het toch goed?

• 7484 messages
  • 1715 votes

Nee, bij dit programma gaat het er gewoon om wie commercieel het meest interessant is voor de producers (die heel toevallig) ook de jury vormen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Zoals Roan die deze aflevering bij de Jury op tafel ging dansen. Toen had hij opeens de x-factor.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Zoals Roan die deze aflevering bij de Jury op tafel ging dansen. Toen had hij opeens de x-factor.

Nee, hij zong dit keer het nummer gewoon erg goed.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Hester zong Loving You en elke jurylid vond het fantastisch.

Ik vond het ook wel goed alleen leek het mij dat ze verschrikkelijk vals zong tijdens het eindschreeuwtje.

Maar ja, dat ben ik.

Hester kan zingen, maar die x factor mist ze.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik vind dat Roan dit ook mist hoor.

Whatever heeft het wel.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Jullie hebben beide wel een punt. Hester kan heel goed zingen, maar heeft zeker geen x-factor. Daarvoor is ze nog te onervaren en mist een bepaalde uitstraling. Roan daarentegen heeft qua looks wel de x-factor (vind ik dan) maar is qua zang weer een stuk minder. Hij is elke keer weer te zenuwachtig, maar die stunt op de tafel van de jury vond ik wel leuk gedaan, en dat heeft wel het ijs gebroken. Maar toch kan hij daarmee niet ineens van de gehele jury de x-factor krijgen dat heeft met veel meer te maken dan een dansje doen op de tafel. Toch denk ik niet dat hun erg ver gaan komen, zeker Hester niet. Whatever heeft zeker wel de x-factor en gaat ook erg ver komen, misschien wel tot in de finale. Denk dat veel meisjes hun heel leuk en spontaan vinden. Al vind ik al dat gelach en gegiechel nu een beetje té worden, en het komt niet meer zo spontaan over als in het begin. Maar we zullen zien, zou me niks verbazen als hun in de finale komen.

Gister trouwens Rachel live horen zingen, en dat viel me toch wel wat tegen. Ze klonk heel anders dan op tv, al is dat natuurlijk niet zo gek in een groot stadion, maar ik vond het niet positief anders. Het was stukken minder, en erg schel. Toch deed ze in 3 minuten wel haar ding, en hield zich aardig staande tussen alle supporters. Mede ook doordat ze het geluid erg hard hadden gezet, zodat de supporters niet boven haar uit kwamen. Het was dus wel aardig, maar het heeft mijn gevoel niet verandert over haar, ik blijf zeker 100% achter Lisa staan

• 7484 messages
  • 1715 votes

Hester is een mooi meisje met een goede stem maar ze heeft inderdaad niet de uitstraling voor een programma als de X-factor. Voor de wat serieuzere genres waar haar stem wel goed tot z'n recht zou komen is ze dan weer te jong en onervaren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja precies, ze zit er net tussenin en dat is voor haar wel heel vervelend natuurlijk. Want ze kan echt wel zingen, alleen komt ze niet tot haar recht met steeds de verkeerde liedjes. Maar goed tot nu toe komt ze er elke keer net mee weg, we zullen zien hoelang ze het vol gaat houden.

Ben trouwens wel heel benieuwd of Lisa haar belofte nog na gaat komen om volgend weekend een ballad te zingen! Kan niet wachten, lijkt me heerlijk om haar stem eens te horen in een mooi en rustig liedje.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik vind Lisa er nogal asociaal uitzien.

Maar ze kan wel zingen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik vind Lisa er nogal asociaal uitzien.

Waarom?

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Omdat ze een paar tattoos en een piercing heeft ziet ze er gelijk asociaal uit? Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Rianneke_Dan wrote:

Omdat ze een paar tattoos en een piercing heeft ziet ze er gelijk asociaal uit? Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op

Nee, ik zie het ook niet. Als dat de reden is zie ik er volgens hem ook asociaal uit. Gelukkig hoor ik regelmatig het tegenovergestelde.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mwoah, ik begrijp waarom zij al snel als asociaal gezien wordt, ze is niet de standaard hollandse meid met blonde haren en blauwe ogen, ze neigt meer naar de gothic kant. Persoonlijk vind ik dr ook niet veel aan, haar stijl is absoluut niet de mijne, en ik vind dr te 'hard' overkomen door dr looks.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik begrijp het ook wel als ik rekening hou met de vooroordeligere state of mind van de Hollander maar slaat weinig op. Asocialiteit heeft te maken met gedragingen, niet omdat je je eigen stijl hebt lijkt me.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ja, ik gebruikte ook wel een beetje het verkeerde woord.

Maar zoals Elineloves al zegt: ik vind dr te 'hard' overkomen door dr looks.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Wat een gezeik zeg!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Haha, echt wel.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vind Rachel geweldig goed zingen.

Jammer dat ze voor de verkeerde club is...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.