- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Afgelopen zaterdag was de eerste uitzending van het nieuwe programma X-Factor wat erg veel lijkt op Idols. Ook hier moeten de kandidaten weer laten zien wat ze kunnen. Alleen verschilt het met Idols doordat nu iedereen tussen de 15 en 115 mag meedoen en je zelfs in groepjes mag optreden.
Nu...wie heeft het gezien? Normaal heb ik er echt schijt aan, ik heb ook alleen de eerste Idols gezien. Ik denk, ik geef het weer eens kans. En net zoals de auditierondes bij Idols lag ik hier ook regelmatig in een deuk.
Bijvoorbeeld met John die er uit zag als een zwerver die net binnen komt lopen. Of Sjasja ( of zo) die vijf minuten liep te smeken of ze aub doormocht was geniaal 
Of een verwend kind dat van de camera houdt en keihard wordt afgewezen. Of..of..of....
Meningen graag. Als ik tenminste niet de enige ben die het heeft gezien 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ben erg uitgekeken op dat hele idols concept. Vind the x-factor ook niets toevoegen. Denk niet dat ik het in het vervolg nog eens ga zien, ik ken het nu wel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bijvoorbeeld met John die er uit zag als een zwerver die net binnen komt lopen. Of Sjasja ( of zo) die vijf minuten liep te smeken of ze aub doormocht was geniaal 
Of een verwend kind dat van de camera houdt en keihard wordt afgewezen. Of..of..of....
Meningen graag. Als ik tenminste niet de enige ben die het heeft gezien 
vandaag was herhaling van gister.
maar ik heb het ook gezien.
ik vond dat kind en sjasja erg irritant miselijk makend zelfs.
eerst geilen naar camera en dan mag hij oprotten.
en dan sjasja wat erg zeg smeken zielig doen en DAN ook nog doorgaan wel ze eigenlijk niet mocht.
wel andere kandidaten meteen weg gaan of moeten.
maar ja zal zo af en toe eens kijken. 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Zag vanmorgen even een stuk. De creativiteit is weer erg ver te zoeken, het is werkelijk één grote letterlijke kopie van Idols, op bijna alle gebieden is het identiek. Ben het dan ook niet van plan om te volgen, ik weet genoeg.
Nee, ik blijf wel gewoon rustig wachten tot iemand weer eens een leuk televisieprogramma weet te maken. En dat zal tijd worden, want mijn televisie heeft de laatste jaren nog nooit zo lang achter elkaar uitgestaan. Hij weet niet wat hem overkomt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe. Ik kijk ook haast geen tv meer. En ik blijf ook niet voor dit programma thuis, maar als ik tijd heb wil ik de audities nog wel kijken. Natuurlijk is het zowat letterlijk gekopieerd en voegt het niet veel toe, maar ik kan meestal m'n lachen niet inhouden. Natuurlijk ligt dit weer aan je persoonlijke smaak.
Aan de ene kant vind ik het grappig om te zien hoe iemand zit op te scheppen over zichzelf en daarna gigantisch de grond wordt ingetrapt en daarna nog steeds blijven volhouden dat hij het wél kan. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook diep triest. Vooral bij die personen waar het overduidelijk is dat ze géén talent hebben, en dan toch nog daar gaan staan. Dan heb je natuurlijk ook zoiets van: "WTF?! Waar gaat dit over? Wat bezielt hem/haar?!"
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
wat een stomme serie. ze moesten gewoon met een nieuwe idols (de originele) gewoon over een paar jaar pas. deze is veel te vrolijk en te saai.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Heb ook gekeken mar vond er ook niks aan.
Moeten ze een keer mee kappen met dat zanggedoe
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Mij benieuwen hoe lang ze de 'x-factor' smoes er in houden.
Het is toch overduidelijk dat ze al lang weten wat ze zoeken en bepaalde deelnemers enkel voor het leedvermaak 'welkom' zijn tijdens de audities.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Programma vind ik niet zo veel, en heb ook geen behoefte om het te gaan volgen.
Sommige audities zijn wel grappig om te zien, maar de mensen die meedoen zijn vaak zo dom, kan ik me echt aan ergeren.
Kijk best wel tv, maar dit is geen programma waar ik op zit te wachten.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Net als bij Idols zijn de Auditieronden het leukst. Miskramen als Herman zijn echt grappig om naar te kijken. Respect voor Herman. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die gordon moeten ze gewoon eruit knallen.
Is 1 grote ruzie zoeker.
maar alleen de muziek vind ik leuk rest interreseert mij niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dat kan wel zijn maar verleden week had hij echt wel gelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waar het niveau deze editie zo hoog leek valt het allemaal tegen.
Een paar die er uit springen maar Rachel Kramer is imo de enige die het echt verdient. Al jaren dezelfde aspiraties, zou fijn voor haar zijn als ze dit zou winnen aangezien dit haar laatste poging wordt om een platencontract in de wacht te slepen. Heeft misschien een zeer grote concurrent in Lisa, die enorm populair is maar ik hoop op een stunt van de geboren Rotterdamse.
Geweldig stemgeluid, een beetje een combinatie van Etta James, Christina Aguilera, Whitney Houston en Leona Lewis. Naast haar talent lijkt het me ook een geweldig mens, genoeg reden om haar die welverdiende overwinning te gunnen.
Ook een goed schoolvoorbeeld voor tienermeisjes dat je geen maatje 36 hoeft te hebben om sexy te zijn. Weg dus met die modeblaadjes. Ze trekt gewoon even een corset aan en wow; wat zag ze er heerlijk uit
. Sowieso een vrouw die in mijn favorietenlijstje pronkt.
Rachel Kramer for the title
.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Dat kan wel zijn maar verleden week had hij echt wel gelijk.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Waar het niveau deze editie zo hoog leek valt het allemaal tegen.
Een paar die er uit springen maar Rachel Kramer is imo de enige die het echt verdient. Al jaren dezelfde aspiraties, zou fijn voor haar zijn als ze dit zou winnen aangezien dit haar laatste poging wordt om een platencontract in de wacht te slepen. Heeft misschien een zeer grote concurrent in Lisa, die enorm populair is maar ik hoop op een stunt van de geboren Rotterdamse.
Geweldig stemgeluid, een beetje een combinatie van Etta James, Christina Aguilera, Whitney Houston en Leona Lewis. Naast haar talent lijkt het me ook een geweldig mens, genoeg reden om haar die welverdiende overwinning te gunnen.
Ook een goed schoolvoorbeeld voor tienermeisjes dat je geen maatje 36 hoeft te hebben om sexy te zijn. Weg dus met die modeblaadjes. Ze trekt gewoon even een corset aan en wow; wat zag ze er heerlijk uit
.
Rachel Kramer for the title
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fijn nog een fanatic, word een beetje gallisch van die Lisa aanhangers
.
Ja, inderdaad. Net voor de liveshows zong ze een nummer, daar wist ze me toch echt te ontroeren. Weet er echt gigantisch veel gevoel in te leggen. En laat ook elke keer weer iets totaal anders zien, Radar Love deed ze ook met verve. Ze heeft iets bijzonders, ze heeft die X-Factor.
Zeker niets mis mee maar krijg altijd een beetej het idee bij die talentshows dat het met een maatje meer meestal wordt afgeraden, hoevaak bepaalde deelnemers daarom niet werden afgezeken
(verhullen bepaalde juryleden door er een beetje omheen te lullen maar wat ze proberen te zeggen is dan wel overduidelijk). Mooi dat zij laat zien dat ze er schijt aan heeft.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee, ik vind Lisa het beste. En ik heb een zwak voor Whatever.
Zo, het is eruit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leuke meiden ja maar he ttalent is ver te zoeken imho.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Met zn tweeen klinken ze nog wel aardig, maar verder is het idd niet veel soeps.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ga toch echt 100% voor Lisa, wat een topwijf is dat zeg!
Geweldige stem, een eigen persoonlijkheid en stoere stijl, daar hou ik wel van! Zij is gewoon veruit het beste, en ik hoop dat we dat ook gaan zien in de finale. Rachel is goed qua stem, maar slaat het mis qua persoonlijkheid, Ze komt een beetje arrogant over en heeft totaal geen uitstraling. Ik geloof wel dat ze ver gaat komen, maar Lisa zal ze niet gaan verslaan (hoop ik)
Whatever is ook leuk, maar zijn natuurlijk lang niet zo goed als Lisa en Rachel en verdienen het dan ook niet om te winnen. Maar ze zijn wel heel leuk om naar te kijken, en ik moet altijd vreselijk om ze lachen. De rest vind ik niet echt noemenswaardig.
Go Lisa! 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik was voor Harry maar nu hij eruit is is het echt minder!
Lisa is wel goed maar heeft een ongelovelijk slechte smaak voor kleding!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Lisa en Rachel steken boven de rest uit. Whatever,Rev N'Ros en Luigiano volgen. Het moet gek lopen willen die 5 niet over blijven.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik sta anders niet echt hoog met de muzieksmaak van de gemiddelde X-Factor kijker. Ook Rachel, die echt van buitenaards niveau is, kan er zomaar uitvliegen. Dat is het jammere als je een constructie hebt waar de onnozele kijker het heft in handen heeft.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Aangezien vrijdag mijn junkfood en zinloze TV kijk avond met vrienden is volg ik dit programma ook op de voet 
De muziekkeuze is niet altijd effe spannend maar het niveau is toch wel beter dan zo'n Idols waar het echt alleen om 15 jarige tieners draaide. Lisa en Rachel hebben goeie strotjes en voldoen ook niet aan het tiener-idool prototype gelukkig, zijn tenminste gewoon echte vrouwen.
Verder heb ik ook wel een zwak voor Rev 'n Ros en Whatever moet er in blijven gewoon voor de uitstekende funfactor op de vrijdagavond... "But I... Dat betekend kontoog, joh!" 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind Irma trouwens ontzettend tegen vallen. Ik zag stukjes van haar in de voorrondes en daar was ze veel beter. In de liveshows maakt ze totaal geen indruk op me.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Kijk een beetje verplicht mee met m'n vriendin, die weg is van die Jamal.
Maar ik betrap mezelf erop dat ik het af en toe best leuk vind. En sommige deelnemers kunnen inderdaad erg goed zingen (zoals die forse dame met dat zwarte haar, geen idee hoe ze heet).
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die 'forse dame met dat zwarte haar' heet Lisa 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Die zingt idd erg goed. Maar ik ga toch voor Rachel .Wat een topwijf is dat!
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Heb het (bij gebrek aan iets beters) vrijdag ook weer eens gezien. Echt vreselijk dit soort programma's! De hoeveelste is dit inmiddels niet overgens? Altijd hetzelfde met die auditierondes vol dwepen die ervan overtuigt zijn dat ze kunnen zingen en dan de afgekeurde juryleden als Gordon en Angela Schijf (laat me toch niet lachen!) alsof die ergens verstand van hebben, ze kunnen zelf tenslotte ook voor geen meter zingen en daarnaast komt er van de winnaars of andere finalisten toch nooit meer terecht als een commerciele kutsingle die na ruim een weekje al mee krijgt bij de Bart Smit. Om nog maar te zwijgen over de verschrikkelijk overdreven reclamemakerij van de zenders waar het op te zien is. En dan te bedenken dat het voor verschillende mensen het hoogtepunt van de Nederlandse televisie is...
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Heb het (bij gebrek aan iets beters) vrijdag ook weer eens gezien. Echt vreselijk dit soort programma's! De hoeveelste is dit inmiddels niet overgens? Altijd hetzelfde met die auditierondes vol dwepen die ervan overtuigt zijn dat ze kunnen zingen en dan de afgekeurde juryleden als Gordon en Angela Schijf (laat me toch niet lachen!) alsof die ergens verstand van hebben, ze kunnen zelf tenslotte ook voor geen meter zingen en daarnaast komt er van de winnaars of andere finalisten toch nooit meer terecht als een commerciele kutsingle die na ruim een weekje al mee krijgt bij de Bart Smit. Om nog maar te zwijgen over de verschrikkelijk overdreven reclamemakerij van de zenders waar het op te zien is. En dan te bedenken dat het voor verschillende mensen het hoogtepunt van de Nederlandse televisie is...