- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zegt veel over haar talent als dit uit de mond van een Spartaan komt
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik heb haar overigens ook diverse malen bij Sparta gezien omdat haar vader schijnt te werken bij Sparta 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Zo te zien had ze ook een toepasselijke voetbal-bovenbenen crew meegenomen.
.

Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Zo te zien had ze ook een toepasselijke voetbal-bovenbenen crew meegenomen.
.
(afbeelding)

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jammer dat ze voor de verkeerde club is...
Dat schijnt wel mee te vallen. Hoorde in een interview deze week dat ze een voorliefde voor beiden clubs heeft. Haar oom is Nico jalink trouwens
.
Haar vader's familie, de van der Palms, zijn echte Feyenoorders en van haar moeders kant, de Kramers, zijn echte Spartanen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
hehe met alle respect maar als je in een Feyenoord shirt in de kuip live gaat zingen hoor je niet bij Sparta thuis 
Als ze het andersom ook een keer doet zouden Feyenoord supporters hetzelfde zeggen 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik vind dat de groepen echt verder moeten.
Rachel dat nieuwe haar staat haar echt niet en maakt haar kattig!
Dat donkere haar was beter, zachtaardiger en zo.
Verder vind ik Lisa top zingen en de volgende die er van mij uit mogen zijn:
* Hesther
* Rachel
Beide niet echt de X-Factor. Zeker niet Hester... 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
en de volgende die er van mij uit mag is:
* Hesther
Niet echt de X-Factor. Zeker niet Hester...

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik vind dat de groepen echt verder moeten.
Verder vind ik Lisa top zingen en de volgende die er van mij uit mogen zijn:
* Hesther
* Rachel
Beide niet echt de X-Factor. Zeker niet Hester...
Haha, de eerste 2 die werden doorgelaten tot de volgende ronde. (helaas!)
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jamal en Hester mogen er van mij wel uit. Nietszeggende figuren.
Luigiano,Rachel,Lisa,Roan en Whatever hebben wel wat.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Hester had de beste stem gisteren, veruit zelfs...
Verder enorme zevermuziek zeg... Pop-Icons
De fantasy van de coaches houdt schijnbaar op bij Whitney Houston en Michael Jackson. Gruwelijk saaie aflevering gisteren.
Snap ook niet waarom altijd die vreselijk kitsch versie van "I will always love you" van W Houston wordt aangehaald terwijl het origineel van Dolly Parton veel mooier en ingetogener is.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Het niveau was gister pijnlijk. Niemand verdiende het om door te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg sterk was het niet maar wat vooral opviel was de onsamenhangende comments van de jury. Waar slechte performances van bvb een Luigiano of een Jamal enorm wordt genuanceerd dat het een moeilijk nummer is, wordt Rachel Kramer compleet neergesabeld bij een nog moeilijker nummer. Terwijl zij als enige erin slaagde emotie in de woonkamer te toveren. Klote jury ook. Tuurlijk raakt ze soms een noot niet geheel zuiver maar Rachel is een zangeres die niet op safe speelt, de zenuwen door haar grote drive om zangeres te worden in bedwang moet houden en graag dingen uitprobeert of ze dat punt nou goed of minder beheerst, en dat deed ze gister ook weer. Raakte me ook meer dan Houston.
Wel weer mooi die zenuwen van haar, haar wil om te presteren is zo groot en om haar dan zo nerveus de kritiek te zien incasseren en dat ze zich moeilijk een houding weet aan te meten vind ik prachtig om te zien. You go girl! 
ook qua muziek niet hoogstaand, veel te veel Houson en Jackson. Dat Rachel ging voor Houston was niet echt verrassend aangezien dat toch wel een voorbeeld is, vind de versie van Parton niets bijzonders.
Voor derest wel terecht daat de bescheiden jamal asskickte tegen die arrogante Rev N Ros
. Hester die een nummer verneukt van de beste vocaliste ooit, Whatever was rampzalig, Luigiano was ook niet geweldig.
Wat mij betreft kom ik er op terug dat het niveau zo hoog ligt bij X-Factor. Alleen Rachel en Lisa zijn van een buitengewoon niveau, derest is gewoon zwaar onder de maat. Van mij mag jamal dan ook nog wel naar de finale omdat ik het gewoon een zeer aardige r&b zanger vindt en lijkt me ook een toffe peer. De vierde finalist mag wat mij betreft Whatever worden omdat die Eva gewoon een droge doos is.
Vond het juist net andersom en bovendien is dat donkere haar is gewoon on-rachel. Ik vind haar ook niet zo hard overkomen, eerder gefocussed. kan ook komen door het feit dat ik weet dat ze off-stage een hele lollige meid is.
hehe met alle respect maar als je in een Feyenoord shirt in de kuip live gaat zingen hoor je niet bij Sparta thuis
Daar heb je gelijk in, ze zal het wel merken als ze weer naar Sparta gaat
.
Uiteraard maar voor jullie zijn we natuurlijk een grote broer
. De Feyenoord supporters worden pas echt kribbig als ze dat tros uniform van de amsterdammers zou aantrekken
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wij zien jullie niet als de grote broer maar dat terzijde. Laten we on-topic blijven 
Ik verwacht dat Lisa,Whatever en Rachel over blijven. Lisa gaat winnen dat lijkt me duidelijk
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laten we hopen van niet aangezien Rachel min of meer aangaf dat dit haar laatste poging gaat worden
.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Rachel was zeer zwak gister trouwens zeg, sorry Naomi. Ze kon niet eens in ritme zingen bij zo een simpel liedje. Qua ritme dan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vond het overall nog meevallen. Al zie ik het misschien niet geheel objectief. Tuurlijk had ze wat misses, raakte ze soms een noot niet geheel zuiver maar ze zong met lef, was creatief en met emotie. Niet haar beste optreden maar wist toch samen met Lisa de beste performance van de avond neer te zetten.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Rachel was zeer zwak gister trouwens zeg, sorry Naomi. Ze kon niet eens in ritme zingen bij zo een simpel liedje. Qua ritme dan.
Verder vond ik de muziek keuze buitengewoon treurig gisteren.
Wat men eerder aanhaalde, dat lied voor Rachel, had ik ook liever in de Dolly Parton versie gehoord. Simpelweg omdat Rachel ook die country snik in haar stemgeluid heeft. Prachtig! Wat kan die meid je raken met haar stem.
Vond Hester ook erg goed gister. En Whatever...pff. Laat die meiden gewoon lekker naar huis gaan.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Jammer van Rev en Ros...
Luigiano had eruit gemoeten...
Als Luigiano tegen Jamal had gemoeten op de kruk had hij eruit gelegen (luigiano).
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit zijn de episodes waar je een gruwelijk hekel aan de constructie van X-Factor gaat krijgen.
Rachel mocht eens vroeg in de show beginnen en nu wel eens als eerst. Het leek niet stuk te kunnen; Rachel die een nummer van mijn andere favoriete zangeres ging doen. Energiek, opzwepend maar ook vocaal was het weer dik in orde. Jammer dat een background zangeres zich geroepen voelde om te ontsnappen aan de achtergrond. Ook weer nam ze de nodige risico's en het bij het uithaal segment fout te gaan maar dat wist ze toch goed te managen. Bovendien is die uithaal ook niet te doen, aangezien Aguilera vocaal gewoon de beste van de wereld is, vooral qua volume. Ook zag Rachel er weer schitterend uit, mooie ode ook aan La Aguilera.
Dan krijg je het juryoordeel, prima oordeel, geen vuiltje aan de lucht zou je denken. Alleen weer jammer van Gordon die de risico's die ze probeert te nemen niet weet te apprecieren. Heerlijk zo'n vocaliste die niet op safe speelt. Daarna werd het dus wel weer een lange zit aangezien derest nog mocht. Dan moet je je maar weer door die van matig tot redelijke artiesten zien te worstelen (Lisa is een uitzondering).
Ik kon mijn vinger er niet op leggen maar ik kreeg een heel naar gevoel over de uitslag. En dat bleek terecht, mijn gevoel was goed. Zonder dat het echt beroerd was, integendeel. Dan komt de irritatie een beetje naar boven, tuurlijk weet ik dat de standaard X-factor kijker niet uitblinkt in intelligentie maar dat zo'n geweldig artiest op de stoel komt te zitten is natuurlijk ronduit lachwekkend. Als je dan die rasartiest, waar de drive to achieve misschien nog wel het grootst is, zo ziet ondergedompeld in verslagenheid, teleurstelling, verdriet en je daar als supporter je machteloosheid tegenover moet plaatsen, dat is zwaar, heel zwaar. Gelukkig hebben we dan nog de jury die nog wel enige verstand van zaken heeft en de grootste deceptie in de geschiedenis van de tv talentenjacht voorkomt.
She lives another day en volgende week moet het anders. In voting behaviour moet mijn bijdrage blijkbaar nog groter worden, proberen op te boksen tegen de onwetende kijkers.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Het werd tijd dat Lugiano eruit ging. Al zag ik liever Rachel opbokken.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Merkwaardig dat Rachel in de sing-of stond inderdaad was zeker niet de minste qua show en vocalen gisteren.
Vind die Lisa nog steeds een dijk van een strot hebben hoor zelfs als ze een behoorlijk zeiknummer brengt klinkt het tof verder was Jamal eindelijk eens verrassend leuk.
O, ja en Roan
zo zing je dus Feeling Good...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja Jamal was wel aardig vrijdag.
Nog 1 voor de finale eruit. Ik denk zelf Hester
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoop dat die irritante kiddies van whatever dr uitvliegen. Of Hester, dat zijn voor mij de minsten. Misschien niet eens qua zang, maar qua 't hebben van de x factor.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Whatever heeft veel fans. Die gaan er zeker niet uit. Zelfde geld voor Lisa en Rachel. Het zal erom spannenn tussen Jamal,Hester of Roan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Elk klein meisje die van papa en mama mag stemmen zullen wel op whatever stemmen. Rachel stond in de sing-off waaruit je dus je conclusies kan trekken.
Ze zou best een degelijke fanbase hebben maar grotendeels blijken die niet de moeite te doen om te stemmen. Aan die groep heb je dus helemaal niks, nog niet eens fanbase waardig. Op basis van vrijdag is ze nu de minst populaire kandidaat bij de stemmers.
luckyluuk
-
- 18 messages
- 282 votes
Ik vind de aanpak maar een beetje raar. :S
Je mag heel de week door stemmen, de jury heeft niks meer te zeggen en er gaan 3 mensen uit.
Ik vrees dat Rachel dan niet doorgaat, want volgens mij heeft die niet heel veel fans in ieder geval niet genoeg.
Lisa en Whatever gaan denk ik dan sowieso door en Roan want die heeft ook veel fans volgens mij.
Ik hoop eigenlijk dat Rachel wel doorgaat want ze is echt heel erg goed. De beste (na Lisa dan) vind ik.
Alleen beetje jammer dit van RTL, het gaat alleen maar om geld. Verdienen ze al niet genoeg aan de kaartjes voor de live-shows en de stemmen tijdens de uitzending?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Is wel schandalig die kapitalistische constructie en Rachel valt net niet in de smaak bij de jonge kijkertjes. Dat hele week doorstemmen is wel fijn eigenlijk aangezien het geld dat ik genereer via google ads op mijn website gaat naar votes voor Rachel.
Rachel en Lisa zijn inderdaad de enige van bovengemiddeld niveau, al heeft Rachel mijn absolute voorkeur. Jammer inderdaad dat het leeuwendeel van de stemmers bestaat uit jeugdige kijkers met weinig muziekverstand. Als eind twintiger ben je dan in het nadeel (Rachel's ongekende talent zien hun over het hoofd. Stemmen met een totaal ander criterium).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is wel schandalig die kapitalistische constructie en Rachel valt net niet in de smaak bij de jonge kijkertjes. Dat hele week doorstemmen is wel fijn eigenlijk aangezien het geld dat ik genereer via google ads op mijn website gaat naar votes voor Rachel.
Rachel en Lisa zijn inderdaad de enige van bovengemiddeld niveau, al heeft Rachel mijn absolute voorkeur. Jammer inderdaad dat het leeuwendeel van de stemmers bestaat uit jeugdige kijkers met weinig muziekverstand. Als eind twintiger ben je dan in het nadeel (Rachel's ongekende talent zien hun over het hoofd. Stemmen met een totaal ander criterium).
Mee eens, de meeste mensen, ofja beter gezegd de jeugdige stemmers, kijken niet verder dan de deelnemers die zich gedragen als dronken randdebielen, die met hun tong uit hun bek springen en gillen op het podium, en doen alsof ze compleet 'the shizzle' zijn, daarom gaat een groot gedeelte van de stemmers niet eens naar de kwaliteit van de zang, maar naar de 'acts' hoe sommige deelnemers zich voordoen. Tja, 2 van die 16 jarige grieten spreekt de jeugd nou eenmaal aan. Jammer dat talenten als Rachel daar de dupe van moeten worden.