- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Mensen met talent hebben zo'n show niet nodig om bekend(er) te worden.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat hele week doorstemmen is wel fijn eigenlijk aangezien het geld dat ik genereer via google ads op mijn website gaat naar votes voor Rachel.
Echt joh?? 
Waarom geef je in hemelsnaam geld uit aan dit soort kul? En ook al vliegt die Rachel eruit, so be it. Jij bent toch fan, dan blijf je dat toch hoe dan ook?
Nou ja, je eigen keuze natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarom geef je in hemelsnaam geld uit aan dit soort kul?
Ik mis er niet veel aan, die advertising maakt geen deel uit van mijn maandelijk besteedbare inkomen. Gewoon een kleine bijdrage, ik mis er niets aan.
Uiteraard. Het is ook niet dat ik financiële risico's neem om haar er doorheen te loodsen.
Tuurlijk is dat onvoorwaardelijk maar een kleine bijdrage doen als fan is toch niet zo vreemd. Het is niet zo dat ik mijn salaris erin stop.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het jammere van dit soort programma's vind ik.. zo wordt je er een hele tijd lang mee doodgegooid, ontzettend commercieel gedoe, en 1 week na de finale hoor je niks meer over de kandidaten, dan zijn de meeste mensen hun spuugzat. en terecht.
Waar is raffaela? Boris begint weer wat terug te komen, maar daar hebben we ook jaren niks meer van gehoord. Ik vind het allemaal maar zonde van het geld, snap ook écht niet dat mensen dr geld aan uit geven, ik zou 1 smsje al teveel vinden voor die doorgestoken-kaart-onzin.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Boris heeft altijd wel opgetreden dat deed hij voor Idols al en ook daarna. Veel in het clubcircuit en festivals, hij heeft alleen niet zoveel radio-en TV aandacht gehad.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Jamai? Jim? Het is dat die Bakkum zo slim is geweest om wat theaterdingetjes te gaan doen, want zijn muziekcarriere zit duidelijk in een dikke dip. En die Boris is ook nog bezig, maar een commercieel succes wordt ie, ondanks zijn nieuwe hippe look, niet meer.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Jamai, staat iedere zomer zijn best te doen in het Efteling theater, als prins ofzo 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Boris maakt ook muziek in een genre waar vrijwel geen aandacht voor is op de radio. Artiesten als Giovanca en Sabrina Starke hoor je helaas ook nooit op de radio, en die zijn wel wat beter dan Boris.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Jim scoort tegenwoordig heel aardig met slechte Nederlandstalig Jeroen Van De Boom-achtige plaatjes. En het laatste album van Boris heeft de top 5 van de albumlijsten gehaald en verkoopt prima. En een kleine blik op de biografie van Jamai leert me dat zijn Efteling-avontuur vijf jaar geleden is en hij nu een grote rol in Les Miserables heeft waarvoor hij een of andere prijs won. Die zijn alledrie erg goed terecht gekomen.
De albums van Giovanca en vooral Starke zijn ook bepaald geen flops trouwens.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Geen flops, maar het wordt amper gedraaid op de radio.
queen_joss
-
- 7 messages
- 24 votes
Mensen uit Nederland breken (meestal) toch niet door in het buitenland XD
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Geen idee, ik luister bijna nooit meer naar de radio eigenlijk.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Denken mensen nou serieus dat er iets oprechts of 'eerlijks' aan zo'n show is
. Iedereenw eet toch dat het een ubercommercieel programma is dat alleen maar bezig is met op alle mogelijke manieren cashen?
Da's net zoiets als denken dat de Top 40 een waarheidsgetrouwe weergave van de beste platen van het moment is.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Giovanca heeft 3fm serious talent gewonnen, hoor haar nu vrij veel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat klopt, maar ze had die award ook echt nodig om airplay te krijgen.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Dat zei ze ja, maar op zenders als radio 2 hoor je haar genoeg hoor, Stark ook trouwens.
Passen mooit ussen Emiliana Torrini en dergelijke zangeressen die je daar vaak hoort. Alleen prutszenders als 538 enzo draaien dat niet.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Torrini wordt dan wél weer heel veel gedraaid op 3FM.
Met airplay op radio 2 bereik je verder niet zo gek veel denk ik. Wil je écht succes hebben zal je toch op 538 en 3FM gedraaid moeten worden.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Giovanca wordt ook al heel wat maanden flink gedraaid op 3FM, vandaar die award ook.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En een kleine blik op de biografie van Jamai leert me dat zijn Efteling-avontuur vijf jaar geleden is en hij nu een grote rol in Les Miserables heeft waarvoor hij een of andere prijs won.
Hehe, ze hebben daar toen zo veel reclame voor gemaakt dat ik dacht dat die Jamai nog steeds teleurgestelde prinsesjes wakker aan het kussen was in Kaatsheuvel. Ben verder niet bekend met het wel en wee in musicalland en daar prijs ik me gelukkig mee.
Probleem met zo'n show als X-Factor is dat het allemaal te bedacht is. Zo'n Lisa heeft een erg mooie stem maar alleen daarmee ben je er nog niet natuurlijk. Het gaat ook om de creativiteit en wat iemand wil vertellen met zijn/haar muziek. Is er iets waar ze mij echt mee kan raken? Daar kom je pas achter als ze zelf muziek zou mogen schrijven en maken maar dat is nu niet het geval... Alles verloopt keurig volgens de commercieel interessante uitgestippelde paden.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hoeveel invloed zouden dit soort winnaars nou hebben op het materiaal die ze uitbrengen? Volgens mij geen enkele, aangezien het eerste album altijd een stuk of 8 covers bevat en 2 tergend slechte 'eigen' nummers. Daarom loopt het vaak ook slecht af met dit soort 'artiesten'; zodra ze meer zeggenschap willen hebben in hun muziek worden ze de laan uitgestuurd.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Nikki heeft dan toch wel een aardig album afgeleverd hoor.. volledig eigen inbreng.. internationaal geluid.. en ze scoort ook nog eens met al haar singles wat niet meer zo snel lukte bij andere kandidaten na de eerste en tweede single..
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Jamai, staat iedere zomer zijn best te doen in het Efteling theater, als prins ofzo
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Boris heeft altijd wel opgetreden dat deed hij voor Idols al en ook daarna. Veel in het clubcircuit en festivals, hij heeft alleen niet zoveel radio-en TV aandacht gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leona Lewis heeft er anders weinig last van en ook Denters lijkt zich i nde Amerikaanse muziekwereld prima staande te houden. Als iemand torenhoge verwachtingen moet inlossen, dan is zij het wel. Als je al niet tegen de druk kan in de Nederlandse muziekindustrie
.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Met 'De Hoornsche Plas' .
.
Ik ga wel sms'en dan.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Hij had zichzelf teruggetrokken.
Mwah, dat valt nog al mee hoor. In 2003 heeft hij meegedaan aan idols en eigenlijk tot 2008 heeft ie gewoon met grote regelmaat opgetreden. Op zich niets mis mee dat een artiest zich even een jaartje terugtrekt om inspiratie op te doen.
Van die Denters You Tube-hype snap ik ook niets wat een inspiratieloze bagger is dat zeg, dan hoor ik nog liever het Nederlandstalige levenslied van Don Dijk (denk ik) 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap ook niet wat er zo speciaal aan dat kind is maar een Amerikaanse superster signed je niet zomaar natuurlijk.
Bovendien geen punt als ze inspiratieloos zou zijn. Timberlake en zijn producervriendjes (zoals Pharrell, Timbaland, Rockwilder) zullen ook wel hulp verlenen.