• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

X-Factor

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

(quote)

Mwah, dat valt nog al mee hoor. In 2003 heeft hij meegedaan aan idols en eigenlijk tot 2008 heeft ie gewoon met grote regelmaat opgetreden. Op zich niets mis mee dat een artiest zich even een jaartje terugtrekt om inspiratie op te doen.

Van die Denters You Tube-hype snap ik ook niets wat een inspiratieloze bagger is dat zeg, dan hoor ik nog liever het Nederlandstalige levenslied van Don Dijk (denk ik)

Op tv bedoelde ik..

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

BoordAppel wrote:

Met airplay op radio 2 bereik je verder niet zo gek veel denk ik. Wil je écht succes hebben zal je toch op 538 en 3FM gedraaid moeten worden.

Radio 2 trekt nauwelijks minder luisteraars dan Radio 3 of 538, soms zelfs meer. Alleen het publiek is ouder. En omdat dat oudere publiek veel meer CD's koopt is gedraaid worden op radio 2 tegenwoordig juist belangrijker voor de CD-verkoop.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Op Radio 2 zitten echt van zulke noob Dj's vind ik, als je dat al DJ's kan noemen. Als er een plaat afgelopen is, is er eerst een stilte van 3 seconden en dan hoor je weer zo'n dode stem. Ik vind er niks aan maar inderdaad, de ouderen zullen dit wel weer wat vinden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Om hier op in te haken, het zegt mij weer veel over de (wan)smaak van ons volk dat radiozenders als Arrow Rock en Arrow Jazz waar tenminste nog fatsoenlijk muziek wordt gedraaid, het hoofd niet boven water kenne houden.

Hoewel het ook stévig mismanagement was hoor van deze zender trouwens. Maar toch.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ik walg van dit soort programma's. Net als Idols en die show's met Gerard Joling. Wellicht leuk voor de mensen die meedoen, maar of het nou zo interessant is om naar meer dan 3/4 non-talent te kijken? En dan die juryleden nog...... (alleen uri geller kan ik wel waarderen, want daar kan ik tenminste goed om lachen)

Had trouwens laatst toevallig op mtv zo'n Amerikaanse dansprogramma gezien. Dat is pas het echte werk. Niet dat de jury daar veel beter is, maar daar loopt duidelijk een veel groter aantal talent rond.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Amerika is ook wel even wat groter dan Nederland. Dansen is ook niet echt te vergelijken met zang. En dan is het nu bij de laatste 6 nog een zegen dat er twee multi talentvolle vocalistes rondlopen, die zelfs het Nederlandse zing niveau ontstijgen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

The Last wrote:

Net als Idols en die show's met Gerard Joling.

Holland Got Tallent

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou, wie zal de finale halen vanavond?

De show start met Whatever, de in mijn ogen irritantste deelnemers van alle x-factors, idols en soortgelijke onzin bij elkaar..

Helaas zal je net zien dat ze door gaan, omdat alle 12 en 13 jarige meisjes hopen dat ze ooit net zo ' lekker stoer en brutaal' worden als beugelbekkie en dr vriendin.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ik zag het optreden ook net (keek even naar de tv achter me) en ondanks het feit dat ze van geen meter kunnen zingen vind ik het twee heerlijke maffe mutsen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het zingen nog wel meevallen, ze deden het wel oké, maar ik kan niet tegen dat over the top gedoe van hun, ze gedragen zich als 12 jarigen en dat stoort me, grow up, als je artiest wilt worden moet je je niet opstellen als een duimzuigende giecheldoos.

Roan daarintegen vond ik wel een schitterend optreden geven vanavond

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Och ze brengen wat leven in de brouwerij en ze blijven zichzelf, dat kan je niet zeggen van die andere die allemaal over de top serieus lijken te blijven. Maar goed eigenlijk kan ik er helemaal niet over oordelen aangezien Ik dat hele X-Factor gebeuren amper volg, alleen af en toe een stukje om hier een beetje mee te kunnen lullen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb het vandaag ook al vrij snel afgezet, herken wat je zegt, het is leuk als je een beetje de samenvatting van een aflevering kent zodat je mee kunt lullen met mensen die wel actief kijken, maar voor mij mogen ze alle xfactor-programmas naar de maan schieten.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Kijk, met jou kan ik praten!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die Roan moet er nu echt uit! Echt die 2 nummers waar ik zo'n hekel aan heb. Ik hoop dat hij, Jamal of Rachel eruit gaat.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Whatever had ik ipv Jamal verwacht in de finale maar Rachel en Lisa staan er natuurlijk volledig terecht.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Wel een terechte uitslag Lisa en Rachel door naar de finale. Je kan vinden van zo'n programma wat je wil maar zingen kunnen die 2 iig wel. Leuk voor Jamal ook, lijkt me wel een sympathiek joch dus die gun ik zo'n finale wel (ook al ben ik niet echt dol op zijn stemgeluid en muziekkeuze).

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Lisa en Rachel meer als verdiend zijn twee vocaal zeer goed.

Met Jamal heb ik meer moeite die jongen is een persiflage van zich zelf heeft totaal geen goede uitspraak, het lijkt wel of ze hem in Paramaribo van de straat hebben getrokken....Daar had ik liever Whatever voor gezien.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Die hebben ze ook zo in Eindhoven van de straat geplukt maar dat hoor je dan gelukkig weer helemaal niet...

• 23439 messages
  • 76925 votes

Elineloves wrote:

Ik heb het vandaag ook al vrij snel afgezet, herken wat je zegt, het is leuk als je een beetje de samenvatting van een aflevering kent zodat je mee kunt lullen met mensen die wel actief kijken, maar voor mij mogen ze alle xfactor-programmas naar de maan schieten.

Kijk dan gewoon niet maar doe iets wat je leuk vind dat is beter dan die negativiteit.

• 23439 messages
  • 76925 votes

Madecineman wrote:

Die hebben ze ook zo in Eindhoven van de straat geplukt maar dat hoor je gelukkig dan weer helemaal niet...

klopt helemaal maar als ze zingen is het wel accentloos

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Damn! Whatever moest gewoon door naar die finale. Jamal is niet ontzettend slecht maar Whatever pownd hem.

Ik zag trouwens ook dat één van die meiden van Whatever zoende met Laurens. (Een eerder afgevallen Xfactor kandidaat.)

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik zag trouwens ook dat één van die meiden van Whatever zoende met Laurens. (Een eerder afgevallen Xfactor kandidaat.)

Die 2 zijn een setje dus dat is oud nieuws.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen Whatever in de finale willen zien. Zingen en/of dansen kunnen ze niet. En om ze nou alleen verder te laten gaan omdat ze zo 'lekker gewoon en sympathiek' zijn (gebleven) is natuurlijk flauwekul.

Ik ben erg tevreden met de 3 finalisten al zal het voornamelijk tussen Lisa en Rachel gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lisa, Rachel en Jamal door naar de finale zie ik dus? Dan zal het idd tussen de dames gaan, ze hebben alle twee een dijk van een stem. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Rachel, al zou Lisa ook geen slechte keuze zijn, ik vind Rachel net iets sympathieker.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Lisa, Rachel en Jamal door naar de finale zie ik dus? Dan zal het idd tussen de dames gaan, ze hebben alle twee een dijk van een stem. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Rachel, al zou Lisa ook geen slechte keuze zijn, ik vind Rachel net iets sympathieker.

Jij springt ook van de hak op de tak. Net mochten ze het nog naar de maan schieten en nu leef je weer mee...

Het was ook mijn keuze om die 3 door te laten gaan. Ook al weet iedereen dat Lisa gaat winnen, hoop ik toch dat Rachel het gaat worden!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoezo is dat van de hak op de tak? Ik vind dat Lisa en Rachel een goede stem hebben, ik ben alleen niet van de commerciele programma's zoals XFactor en Idols, waar je eerst een hele tijd mee doodgegooid wordt en daarna niks meer van hoort. Sommige mensen die meedoen aan het programma hebben wel degelijk talent, alleen ik vraag me af of een programma of dit hun helemaal tot hun recht laat komen. Daarbij vind ik dat alle programmas op elkaar lijken, xfactor, idols, hollands got talent.. het is jammer dat ze het zo uitmelken, na 6/7 jaar vind ik het persoonlijk wel genoeg geweest, tijd om het NL talent op een andere manier te ontdekken.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Geen ruzie maken dames.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit is geen ruzie hoor, eerder een discussie. Ik voel me in ieder geval niet persoonlijk aangevallen, ik neem aan zij ook niet, ik heb alleen even antwoord gegeven op haar opmerking.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Het was een opmerking met een knipoog. Ik heb jullie berichten ook maar half gelezen. Inhoudelijk kan en wil ik me er al helemaal niet mee bemoeien. Dit programma laat ik geheel links liggen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Dit is geen ruzie hoor, eerder een discussie. Ik voel me in ieder geval niet persoonlijk aangevallen, ik neem aan zij ook niet, ik heb alleen even antwoord gegeven op haar opmerking.

Ik kan er nog steeds van smullen. Mits er ook daadwerkelijk iemand bij zit die ook echt kan presteren. En dat is dit jaar weer zo.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

stinissen wrote:

Met Jamal heb ik meer moeite die jongen is een persiflage van zich zelf heeft totaal geen goede uitspraak, het lijkt wel of ze hem in Paramaribo van de straat hebben getrokken....Daar had ik liever Whatever voor gezien.

Helemaal mee eens

Whatever zong niet altijd even goed maar had wel een eigen sound,was origineel qua performing en samenzang.

Ik vind dat Jamal erg gegroeid is sinds het begin. Kwam als een schuchtere jongen met een brilletje binnen en hij straalt nu wel wat meer uit. Maar het totaalplaatje heeft hij niet. Hij heeft geen bijzondere persoonlijkheid, weinig uitstraling en als hij wint om het lelijke eentje/mooie zwaan imago in stand te houden zijn dit soort shows totaal niet interessant meer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.