• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

X-Factor

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het was wel weer even een avondje zweten na vorige week en zowat RSI van het sms-en maar het gewenste resultaat is dan toch echt binnen; Rachel to the finals.

Toch na vorige week wat toch een klap was voor Rachel, en met haar strengheid op zichzelf heeft ze zich heel goed terug kunnen knokken. Bewijst maar weer hoe mentaal sterk ze ook is, twee zeer verfijnde performances die ze gegeven heeft. Warwick Avenue was dan toch wel het hoogtepunt, werkelijk een kippenvel moment.

Ze schijnt vanavond ook weer zeer goed opgetreden te hebben bij het concert van Beyoncé, audio files heb ik helaas nog niet binnen. Vrijdagavond was het wel iets te vroeg dag om nog aan tickets te komen. Toch wel goed nieuws dat ze in dit stadium al twee guest appearances in haar agenda erbij kon schrijven.

Over de overige kandidaten ben ik ook heel tevreden. Jamal heeft eigenlijk wel die package en met zijn r&b voice en gezien zijn persoonlijkheid erg leuk dat ie in de finale zit. Lisa, de favoriet, zit natuurlijk ook terecht in de finale, echt een topzangeres. Ik had liever dat ze niet in de finale zat, zegt al heel wat over hoe goed die meid eigenlijk wel niet is. Maar het wordt denk ik vooral een slijtageslag tussen die twee vocalistes; Rachel en Lisa. Hopen dat Rachel zal overwinnen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lisa in voorprogramma Beyoncé. Wat was ze weer geweldig zeg!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Dat Rachel door is kan ik gewoon niet geloven.

Had dan Whatever doorlaten gaan, Rachel heeft al die vrienden al, die zit al helemaal in die wereld, had Whatever dan die kans gegeven...ik hoop nu dat of Lisa of Jamal wint.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze heeft die vrienden al jaren maar heeft toch geen recorddeal? Nonsens argument, het is gewoon een geweldige zangeres dus terecht dat ze erin staat. Whatever was nontalent maar wel leuk hoor die afgunstige anti-Rachel groep die langzaamaan aan het opkomen is .

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Even voor de duidelijkheid, zat die Rachel nou vroeger bij die groep K-otic, aangezien iedereen het steeds meer over een muziekaal verleden heeft?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja. Nie techt bepaald een muzikaal verleden aangezien het gewoo neen voorgefabriceerd bandje was.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Erg foute muziek inderdaad. Maar goed iedereen maakt fouten natuurlijk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Vandaag waren de finalisten in de studio van 3FM.

Ze zongen allemaal hetzelfde lied op hun eigen manier. Alle mensen in de studio en alle bellers waren óf voor Lisa, óf voor Rachel. Jamal bleef achter...

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ach ja, wat voor waarde hecht je daar aan.

van die mensen die ook vonden dat Robbie Williams wel een goede stem had voor de nummers van Sinatra. .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dan liever Harrie die Sinatra zingt.

(ja ik volg X-factor ook vanaf het begin. )

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik vond van het begin af aan al dat Harry had moeten winnen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja heel handig een opa die tijdens de recordings even zijn vrouw in slaap moet sussen .

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Lisa in voorprogramma Beyoncé. Wat was ze weer geweldig zeg!

(embed)

Dit lied zong ze geweldig mooi.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik vond van het begin af aan al dat Harry had moeten winnen.

Hij had wel de X factor. En dat op die leeftijd...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Naomi Watts wrote:

Ja heel handig een opa die tijdens de recordings even zijn vrouw in slaap moet sussen .

Ik vond dat hij de Xfactor had. Sommige dingen zijn gewoon belangrijker voor hem dan Xfactor...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is lastig te zeggen wie de "X-Factor" heeft aangezien dat begrip juist ongrijpbaar is.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Is lastig te zeggen wie de "X-Factor" heeft aangezien dat begrip juist ongrijpbaar is.

Nou....Hester heeft hem duidelijk niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Omdat ze de uitstraling van een kartonnen doos heeft. Die zekerheid komt wel met de jaren en met die strot van haar komt ze er wel.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

X-Factor heeft geen betekenis. Ze kijken gewoon of het hun aanstaat en dan heeft het de X-Factor.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Omdat ze de uitstraling van een kartonnen doos heeft. Die zekerheid komt wel met de jaren en met die strot van haar komt ze er wel.

Zingen kan ze idd...Alhoewel ze de vorige keer niet echt zuiver zong. En je hebt gelijk. Denk dat dat met haar zeker met onzekerheid te maken heeft...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

X-Factor heeft geen betekenis. Ze kijken gewoon of het hun aanstaat en dan heeft het de X-Factor.

Klopt. Iedereen ziet dat ook anders.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Finale X-Factor verplaatst.

De directie van RTL heeft besloten de finale van X Factor te verplaatsen naar zaterdagavond. In plaats van de talentenshow zendt RTL live de herdenking van het drama in Apeldoorn uit.

Naast de uitzending van X Factor gaat ook het programma De TV Kantine mee naar zaterdag. Wat de verdere aanpassingen in het uitzendschema van RTL zullen zijn, is momenteel nog niet bekend. Vanavond in RTL Boulevard meer over deze beslissing.

Ook Goede Tijden, Slecht Tijden gaat vrijdag niet door. De vrijdagaflevering van soap wordt direct na de episode van donderdag 7 mei uitgezonden.

In de reguliere uitzending van het RTL Nieuws op vrijdag zal veel aandacht zijn voor de herdenking en de actuele ontwikkelingen rond de gebeurtenissen op Koninginnedag. Om acht uur start een speciale uitzending verzorgd door het RTL Nieuws waarin ook live wordt overgeschakeld naar Apeldoorn. Deze uitzending wordt niet onderbroken door reclame.

Erland Galjaard, programmadirecteur RTL 4: "Wij vinden het niet gepast om op een avond dat Nederland herdenkt en rouwt een uitbundige liveshow te brengen. Om die reden passen we de programmering op vrijdagavond aan en besteedt RTL 4 ruimschoots aandacht aan de herdenkingsdienst."

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Daar zal SBS 6 niet blij mee zijn...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad en volgens mij waren de kijkcijfers al niet best vooor HGT.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Getver, baal er wel van. Moet ik die avond weg. Dat wordt dan opnemen zaterdag.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ach ze hebben wel weer een extra dag om geld te verdienen met smsjes en bellen

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

En net op de zaterdag ben ik niet thuis.. dat wordt helemaal niks met die finale dus.. Gordon zal dan ook al niet aanwezig zijn vanwege Moskou..

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Rianneke_Dan wrote:

Wat een gezeur zeg. Allemaal zo onnodig.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

(afbeelding) .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.