- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Goh, Stacey heeft haar ma gestuurd vanavond. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Stacey ziet er inderdaad echt veel ouder uit zo. Ik snap niet waarom ze dat gedaan heeft.
Verder vond ik tot nu toe niemand echt bijzonder, behalve Ed. Ik moet zeggen dat ik het wel met Angela eens ben dat je hem beter achter een piano kan zetten. Hij zag er zo zielig uit nu, als een verdwaald vogeltje een beetje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ed was inderdaad weer hartstikke leuk, sympathieke vent. Heb tot nu toe ook nog geen 'wauw' gevoel gehad.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ook niet, maar Jessica komt nu, dus ik denk dat daar nu wel verandering in komt. Dat hoop ik tenminste.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Schijtnummer. Ik vind Jessica op de een of andere manier vervelend zelfverzekerd overkomen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pf, waar is Rianneke als je dr nodig hebt. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha!
Ik heb altijd van die favorieten die niemand als favoriet ziet. Zoals bijvoorbeeld Esther bij The Voice. Gelukkig kreeg die tegen het einde wat fans erbij, maar in het begin had ik ook het gevoel dat ik daar de enige fan van was! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rochelle, nu ben ik benieuwd.
Ik vind haar manier van praten zó leuk, dat accentje. *smelt*
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond haar ook erg goed.
Denk dat ze ook erg ver zal komen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rochelle was erg goed ja. 
Vind de meiden van Sway beetje tegenvallen deze week, maarja, eindexamens + jonge meisjes + grote druk... best veel in één keer.
Ze zijn wel leuk samen.

Vooral Janice.

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond ze ook wat minder. Heeft Janice al niet eens eerder meegedaan aan X-Factor? Ze komt me bekend voor. Ik vond Sway vorige week wel errug goed.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Die Stacey is echt een vervelend jurylid, haal die eruit en doe John Ewbank erin of zo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarom stoor je je zo aan haar JohnWilliams?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind in X-Factor eigenlijk alle juryleden wel leuk, Stacey dus ook. Jammer alleen dat ze ineens haar uiterlijk zo veranderd heeft. Ze lijkt ineens 10 jaar ouder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Schijnt erg hip te zijn, dat korte kapsel. Vind het altijd zonde, prachtig lang haar, en dan de schaar er in.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het ook zonde. Ik vond haar altijd een mooie meid, maar vandaag absoluut niet.
Ik ben benieuwd wie er zometeen af gaat vallen. Ik hoop die groep die als eerste ging.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja, de uitslag komt natuurlijk zo. Heb naar rtl 5 gezapt.
Ad-licious gaat er van zn leven niet uit, die zijn zó populair.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik snap dat niet, want ik vond het helemaal niets. Die ene meid die bij Stacey in de groep zit en meneer Wijdbeens nadeed vorige week die mag er dan wel uit. 
Jeeej! Jessica is door!! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shit, gemist, ik zal nog bij Scream 3.
Wat heb ik precies gemist? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ed hoorde dat hij door was en pakte die Wijdbeens vast en ging helemaal springen. Wijdbeens schrok een beetje! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ah nee, heb ik dat gemist! Het klinkt al schattig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sway en Pleeborstel in de sing-off? Zo, van Sway niet verwacht.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Snap het ook echt niet. Sway heeft energie, uitstraling en ze hebben goede stemmen. Oke, ze zingen af en toe niet zuiver, maar dit is dan ook een moeilijk liedje. Die pleeborstel vind ik niets
(weet zijn naam niet:P)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gisteravond was het spannender.
Dat sowieso. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind hem ook niet zo bijzonder, beetje dertien in een dozijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zie je trouwens wel weer, Gordon liet Ferry gaan (schande) en koos pleeborstel, en nu staat ie in de sing-off.