- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heeft best een aardige fanbase ook ja. Ook meer een persoonlijkheid wat mij betreft en met een goede achtergrond om veel motivatie in de liveshows te leggen. Al had ik het wel sneu geworden als bij iedereen pa en ma op de tribunes zou zitten bij de liveshows, en bij hem niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jammer van Ferry. Volgende week de liveshows, ben benieuwd 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jammer van Ferry. Volgende week de liveshows, ben benieuwd
Adlicious wint toch wel, weken voor spek en bonen kijken
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zou wel leuk zijn als Adlicious wint, verdienen ze ook zeker 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al had ik het wel sneu geworden als bij iedereen pa en ma op de tribunes zou zitten bij de liveshows, en bij hem niet.
Wat is/was ook alweer met zijn ouders dan? Rumoerig verleden?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Teleurstelling valt nog mee, een glimlach kan er nog af
.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat is/was ook alweer met zijn ouders dan? Rumoerig verleden?
Ik ken de ins & outs ook niet, wist alleen dat ie vooral met zijn ma niet on speaking terms was. Misschien gelovig en dat zijn geaardheid dus niet geaccepteerd wordt, al is dat een speculatie hoor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah oke. Zonde dat hij weg is, gunde het hem meer en hij had verder kunnen komen dan die pipo die nu door is.
De Zwarte Raaf
-
- 12 messages
- 0 votes
Wat is er nou zo knap aan Laura
. Sorry hoor, ik zie het niet. Valentina vind ik een veel mooier meisje. Jammer dat ze niet door is, hoewel het qua vocale kwaliteiten wel logisch is dat ze het moest afleggen tegen Rochelle. Grote kans dat dit jaar een groep gaat winnen maar het zal vermoedelijk één van de jonge meisjes of jongens worden. De eerste die er van mij uit mag volgende week is Jantine.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
. Sorry hoor, ik zie het niet.
Nou inderdaad, lachwekkend
Als dat soort doorsnee huistuinenkeuken meisjes al voor de xxx-factor moeten zorgen is het slecht gesteld met het programma.
Dit weer eens mee moeten gluren, maar ik kan er niet meer tegen. Dat nep-enthousiasme, het gegil, het onnozele 'jij bent zo goeeeeeeeeeeeeed', ik word er gewoon heel erg moe van. Ben er wel weer klaar mee voor dit jaar.
Ziet er meteen een stuk knapper uit zonder bril en zijn maffe kapsel. Gelukkig heeft hij wel zijn damesschoenen uitgelaten.
Nee nee nee
Wat een walgelijk onderdeel, die wasstraat. Laat die jongen toch lekker moeilijk kijkend homo zijn op z'n 18e, maar nee het moet weer eens fris en fruitig 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Hier heb je je antwoord. Ook kan ik er weer zo'n cliché uitgooien; smaken verschillen.
Lijkt me ook logisch. Adlicious staat al vast als winnaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Favoriet bij de jongens: Tim (Rolf is leuk voor een minuut of 2 maar daarna vind ik hem al snel vervelend, en die pleeborstel vind ik ook niks.)
Favoriet bij 26+ : Ed (Pyke als goede tweede)
Favoriet bij de groepen: Sway (Heb helemaal niks met Adlicious en ook niet met die andere 3 meiden)
Favoriet bij de meisjes: Rochelle (Hoewel Jessica en Tania ook érrug leuk zijn, weet Rochelle me meer te intrigeren)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Favoriet meiden: Rochelle
Favoriet jongens:Rolf
Favoriet 26+: Pyke
Favoriet groepen: Adlicious
Winnaar: Adlicious 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rochelle ja?
Had ik niet verwacht.
Dacht dat je haar zo'n chagrijnig x-factorloos meisje zou vinden, of ben je (ook) om na de groei en progressie die ze deze week liet zien?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja ik vond haar eerst helemaal niks aan, maar ze heeft echt zulke grote sprongen gemaakt. Ik heb afgelopen vrijdag echt van haar genoten. Ze zag er mooi uit, had deze keer een open houding en zong toch wel weer erg goed. Dus ja zij is wel favoriet van de meiden. Al helpt het ook wel dat Jessica een arrogante trut is en ik Tania is een beetje te standaard vind.
De Zwarte Raaf
-
- 12 messages
- 0 votes
Dit weer eens mee moeten gluren, maar ik kan er niet meer tegen. Dat nep-enthousiasme, het gegil, het onnozele 'jij bent zo goeeeeeeeeeeeeed', ik word er gewoon heel erg moe van. Ben er wel weer klaar mee voor dit jaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zit de herhaling even te kijken bij gebrek aan beter, en snap echt niet dat Ferry naar huis moest. Hij was echt beter.
De Zwarte Raaf
-
- 12 messages
- 0 votes
Zit de herhaling even te kijken bij gebrek aan beter, en snap echt niet dat Ferry naar huis moest. Hij was echt beter.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat Gordon zichzelf hiermee in de buik heeft gebeten, want het joch dat hij nu wél meenam zal tijdens de liveshows snel er uit vliegen. Ferry was een potentieel winnaar geweest. Ach ja.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik begreep dat er de laatste weken ook een conflict is geweest tussen Gordon en Ferry (en ook Daniel was daarbij betrokken), zal er ook mee te maken hebben gehad.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, daar is dan weinig van te zien op TV, je zag alleen maar hoe Gordon riep 'Ik kan wel janken!' en dat hij zo trots op Ferry was voor de groei van de laatste dagen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Las het maar op een site, of het waar is weet ik niet. Al zou het iig veel verklaren. Andere verklaring is er bijna niet waarom je die choker boven Ferry verkiest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd of we nog iets van hem gaan horen.
The Difference komen binnenkort met een single - X Factor Update - xfactorupdate.web-log.nl
Gordon lacherig na hun laatste optreden. Daar voegde hij aan toe: "Iedere jongen of meisje, die nu X Factor zit te kijken, moet een foto van jullie op de koelkast hebben en zeggen: Zo wil ik nooit worden".
Moet mij zeggen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond wel veel opmerkingen over hun te ver gaan, vooral als één van de twee al een lage eigenwaarde heeft. Nee, Gordon mogen ze wel lozen als jurylid.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Las het maar op een site, of het waar is weet ik niet. Al zou het iig veel verklaren. Andere verklaring is er bijna niet waarom je die choker boven Ferry verkiest.
Kan gewoon niet anders inderdaad. Tim boven Daniel en Jesse boven Ferry, is toch te triest voor woorden
Maar sowieso erger ik me daar vreselijk aan dit seizoen, zijn al heel wat onlogische keuzes gemaakt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daniel die weg moest was wel de grootste turn-off inderdaad. Die jongen verdiende het in de live shows te staan.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Jaja, vanavond gaan we van start. Ben er errug benieuwd naar zal ik je eerlijk zeggen. Ik zie nog helemaal geen gelopen strijd. Ik zie in elke categorie wel (meerdere) potentiele winnaars zitten.
Rochelle, Tania en Sim'Ran blijven echter wel mijn favorieten. Heb gewoon meer met de 'black sound'.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jessica is mijn favorietje. Ben benieuwd hoe ze het vanavond doet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Doe mij Rochelle maar, hoop dat ze vanavond iedereen omver kan blazen.