• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.666 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niet dr beste optreden, maar ik vind haar wel op alle punten beter dan Maaike.

Mooier, leuker, sensueler en prachtige stem.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Naomi Watts wrote:

Pas je op met je gedurfde taalgebruik? Bad girl..

Het is wel een familie programma natuurlijk

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Vond sumera toch niet slecht alleen 2 jury leden waren niet zo tevreden.

Alhoewel ze het beste met haar voor hebben om haar nog beter te laten worden.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die jury loopt alleen maar te zeiken, en het gaat niet eens om de kandidaten maar meer om elkaar. Ik kan hun oordeel niet eens serieus nemen, gaat nergens over. Sumera vond ik wederom een plaatje, en ze raakt me elke keer met haar stem. Maar toch vond ik Maaike deze avond het beste, mooie meid ook.

Ach gossie die oogjes van Kelvin, wat is het toch een schatje, jammer dat hij zo onzeker is over zichzelf. Want als hij lekker zijn eigen ding blijft doen is hij geweldig.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kelvin was slecht zijn stem is niks.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zijn stem past gewoon niet bij deze liedjes, want dat nummer van Alicia Keys deed hij geweldig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Liefs uit london blijft nog steeds 't mooiste.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

BadBoyZ en Kelvin in de sing off? Denk ik.....

Al zou Dony wel terecht zijn... Hoewel hij Umbrella leuk deed.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Umbrella is echt het meest afschuwelijke nummer ooit. En dan Donny die het zingt, nee bedankt.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Volgens mij heeft mevrouw Chilmi in een van hollands coffeeshops gezeten vandaag. En haar styliste ook.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

My god, die schoenen/laarsjes. Wie verzint het.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ja en wie draagt er tegewoordig nog een armband om z'n bovenarm! Was nog aan het twijfelen of het jurkje van velours was, brrrrr

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat kleine manneke van BadBoyz, die Ratatouille, is écht irritant.

Hoe oud ben je, 14?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ratatouille

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volkomen onterechte sing off, maarja.. vroeg of laat moeten ze er toch uit.

Ik ga voor Kelvin. Passie, uitstraling, zoveel liefde voor muziek..... Zijn sing off was echt tof.

Met alle respect voor Sumera, maar poppetjes die schattig en mooi staan te wezen op een podium kennen we wel. Ze heeft een dijk van een stem, maar Kelvin is een entertainer, en Sumera niet.

Helaas gaat Sumera toch wel door.... denk ik.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeeeeeeeeej!

Edit: Al denk ik dat Don Dijk nu thuis op de bank zit te huilen. Of in ieder geval erg boos naar de TV zit te roepen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ben het er niet mee eens.

Kelvin had niet door gemogen.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ook wel weer sneu hoor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

606 wrote:

Ben het er niet mee eens.

Kelvin had niet door gemogen.

Heb je zijn sing off gezien? Hele zaal stond op zijn kop.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Heb je zijn sing off gezien? Hele zaal stond op zijn kop.

Ja maar toch qua stem was zei vele malen beter.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, maar het punt is dat Nederland nou eenmaal een volk is dat liever de personen heeft die een zaal kan laten knallen, dan mensen die telkens zachte, gevoelige liedjes doen. Is Jan Smit bekend geworden vanwege zijn fantastische stemgeluid? Nick en Simon? Frans Duijts?

Nederland is een Jan Smit en Gerard Joling land, lekker achter elkaar bij 'Heb je even voor mij?'.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ookal vond ik haar attitude helemaal niks, zij was nog niet aan de beurt om weg te gaan. Dony, Kelvin of BB moesten eruit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die komen ook nog wel aan de beurt. Kan er toch maar één winnen. Finale: Jaap en Maaike.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Klopt, maar wel jammer dat 't in deze volgorde dan moet gebeuren. De Finale moet inderdaad Jaap vs Maaike worden. Al zijn hun beide érg saai, stem blijft het belangrijkste!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Elineloves wrote:

Nederland is een Jan Smit en Gerard Joling land, lekker achter elkaar bij 'Heb je even voor mij?'

Hoor je ook goed aan al die positieve reacties bij Jaap. Dooie vent met een onbehaaglijke middle of the road stem. Hoe zo iemand ook maar geselecteerd raakt ...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Sumera eruit. Tja, wel een aardige stem maar weinig bijzonders en nu al de arrogantie van een diva.

Kelvin was niet super maar wat ademt die jongen muziek uit. Die leeft voor muziek. Wat gun ik 'm dit, ook een lekkere fuck you naar mevrouw Rookhuizen, die Kelvin wel erg onbeschoft kleineerde. Hij ging dan ook wel goed los, aan alles merk je dat hij echt leeft voor muziek. Na al de negatieve kritieken op Kelvin had ik dit niet verwacht van Erik van Tijn, en daar verdient hij ook wel zijn complimenten voor. Mijn geloof in de objectiviteit van de jury is terug. Gordon ook top dat ie Sumera naar huis durfde te sturen.

Het recht zegeviert, en ondanks ik qua meeleving niet echt gegrepen ben, had ik dat in deze aflevering wel. Ik wou Sumera gaan, en nu gaat ze echt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kinderachtig van Stacey ; nu spreek ik een week niet meer tegen Gordon en Eric.

Sjongejonge.

Onderhond wrote:

(quote)

Hoor je ook goed aan al die positieve reacties bij Jaap. Dooie vent met een onbehaaglijke middle of the road stem. Hoe zo iemand ook maar geselecteerd raakt ...

Goh, jij volgt het ook? Is dat even een verrassing...

Tsja, Jaap heeft me een paar keer geraakt met nummers, maar dat was in zijn begin tijd, voordat ie zo overhyped populair werd. De afgelopen 2/3 weken zijn het alleen maar saaie, burgerlijke en brave liedjes geweest. Ik ben wel benieuwd of er nog meer in zit. Ik geloof er wel in.

Jaap legt er meer gevoel en ziel in dan bijvoorbeeld een Dony of een BadBoyz.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Vol-ko-men onterecht. Waarom stemmen mensen in godsnaam op Dony? Dat is een en al sympathy voting, Dony heeft helemaal niets weg van een popster.

Kutjuryleden ook

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Bah, mijn favoriet naar huis. Oké, haar optredens konden wat beter. Maar zij had toch wel het totale pakket.. de enige die niet saai is, een eigen geluid heeft, bloedmooi is..

Op zich,, jaa je meot met deze exits leven maar dat Dony dan nog door is? Die man is gewoon een gimmick geworden. Wat had ik dan toch zo graag Sumera haar finale song horen zingen. !

En dan vraagt Nederland zich toch iedere keer af waarom we nooit meer wat van de winnaars/ hoge geeindigde 'artiesten' horen. Door dit dus .. sympathie stemmen. Want wat is Dony toch aandoenlijk... smijt binnen pak m weg 2 uur zo'n 10x verhalen over je ouders erin en je hebt pak m weg weer zo'n beetje de helft van het aantal stemmen binnen.

Niet om af te rekenen op Kelvin trouwens. Hij was na Dony wel de minste en ik had hem tegen Sumera ook willen vertrekken.. maar wat mij betreft heeft hij nog wel steeds potentie. BadBoyz zijn mij ook positief bevallen vanavond. Jaap was ook wat minder saai in zijn performance gelukkig.. alleen die liedjes : BORING. Maaike verraste mij ook positief maar toch zie ik haar liever niet winnen. Zie mezelf toch geen CD halen van haar of haar concert bezoeken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.