- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Kinderachtig van Stacey ; nu spreek ik een week niet meer tegen Gordon en Eric.
Sjongejonge.
Het is sowieso vrij sneu dat - voor zover ik weet - vakmensen niet objectief kunnen oordelen over een optreden. Is het überhaupt ooit voorgekomen dat een coach niet voor zijn/haar eigen categorie koos?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Laten we wel zijn; dit hele programma heeft helemaal niks met muziek te maken. Het is een showtje, dus daar moet de 'vakjury' dan wel in meegaan.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Lijkt me wel duidelijk waarom Eric en Gordon voor Kelvin hebben gekozen, want Sumera is natuurlijk een te grote concurrentie voor hun eigen kandidaten. Nou ja zo kan je het ook spelen, maar wel het meest trieste wat ik tot nu toe gezien heb. Sumera was qua zang veel en veel beter dan Kelvin. En ja ik gun het Kelvin ook meer dan haar omdat hij zo sympathiek overkomt, maar dat wil nog niet zeggen dat dit een terechte uitslag is.
Sumera was tot gisteravond toe mijn favoriet, nu ik dan een nieuwe favoriet moet kiezen word dat toch Maaike, die mij gister erg verrast heeft met haar performance. Leuke meid en geweldige stem. Een tweede optie zou voor mij de BadBoyz zijn. Hopelijk is Jaap niet degene die gaat winnen, zou zo saai en voorspelbaar zijn.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ben het helemaal met rianneke eens,dit was niet objectief jury gedrag,ze waren al die weken lyrisch over Sumera,internationale allure,de nederlandse Byonce en alle anderen die werden weggestemd gaven in de herkansing een geweldig optreden maar ze keken dan ook naar de voorgaande afleveringen om een oordeel te vormen
Kelvin kreeg steeds redelijk negatief commentaar en nu keken ze alleen naar de herkansing en kozen voor hem,sloeg helemaal nergens op,
snap de emotie en boosheid van stacey heel goed,hoop dat ze inderdaad zelf verder gaat met Sumera,
vond wel de echte emotie van Angela heel mooi,toen moest ik ook huilen....
maar volgende week is al duidelijk dat er eentje van Angela uitgaat,want dan hebben alle juryleden nog 1 kandidaat in de halve finale en anders is het niet spannend genoeg.
jammer maar helaas,eerlijk zijn dit soort shows nooit
mijn favoriet is Maaike,geweldige stem,maar ja als ze toevallig weer in de sing off komt zullen ze haar er ook wel uit sturen
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha. Geweldig! Hoe kortzichtig kan een jury zijn??
Sumera: de schoonheid, zelden vertoond. Gezegend bovendien met een prachtige stem. Tuurlijk was meer pit leuk geweest gister, maar hoe kan dit in hemelsnaam met zo'n nummer??
En dan die jongen, die heeft alleen maar rondjes gerend haha! En ook nog vals zingen, het was echt vreselijk. En dan ook nog door.
Dat een jury daar niet doorheen kan prikken zeg, ik zit er nu serieus aan te denken om me volgend jaar op te geven. Hoewel ik dan eerst wat aan mn conditie moet doen, want ik wil namelijk nóg verder komen dan Kelvin dus moet ik nóg meer rondjes rennen!
Echt ongelooflijk zwak dat ze niet van de kracht van hun eigen kandidaten uit durven gaan, Eric en Gordon, maar de sterkste er uit hebben gemieterd.
Bwlegh. It makes me sick. Ik heb een kater. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Mwah, ik vond het wel terecht dat Kelvin door mag. Die jongen gaat er echt voor. Technisch niet perfect maar wel gezongen alsof z'n leven er vanaf hangt, hij grijpt zijn kans wanneer het erop aan komt dit iit Sumera.
Sumera was nooit echt mijn favoriet ook qua stem niet erg bijzonder, erg trillerig en onzeker in haar uithalen.
Maar ja, degene waar ik het meest van verwachte (qua stemgeluid) was Janna en die is er de eerste ronde al uitgeknikkerd omdat het Nederlands publiek er niet tegen kan dat ze stiekem een jointje rookte oid 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is sowieso vrij sneu dat - voor zover ik weet - vakmensen niet objectief kunnen oordelen over een optreden. Is het überhaupt ooit voorgekomen dat een coach niet voor zijn/haar eigen categorie koos?
Nee, volgens mij niet. Maar als coach geloof je natuurlijk ook voor 100% in het kunnen van de kandidaten. Ookal heeft iemand dan een 'mindere' week, door de vele tijd die ze samen doorbrengen heeft een coach het volste vertrouwen in zijn of haar pupil. Ergens is dit dus wel begrijpelijk.
Zou leuk zijn als Maaike en Jaap eens in de sing off komen, dan gaat de jury pas echt zweten.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Technisch niet perfect maar wel gezongen alsof z'n leven er vanaf hangt
Dat bedoel ik.. ik neem een paar conditielessen, dan lijkt het ook of ik er voor ga en dan maakt het niet zoveel uit dat ik niet zo goed kan zingen. Dát is het talent van tegenwoordig dames en heren! Rennen en vliegen en je maakt kans!!
Sumera heeft natuurlijk wél een erg bijzondere stem, raar te ontkennen. Een stem in elk geval die ik nog nooit heb gehoord, echt een eigen geluid.
En zo'n Kelvin.. ik bedoel, je weet dat ie eruit vliegt, is het niet nu dan wel volgende week. Raar dat mensen daar niet doorheen prikken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sumera is bijzonder, maar dat getril kenden we nu wel he.
'' Seeheeheeheeheeeeeeeee youuuhouuuhouuuhouuuhouuuuuu . ''
Blijft de plaat hangen? Sumera had eens écht moeten knallen. Ik denk dat Nederland dat onzekere poppetjes gedoe zat was.
@ Don Dijk: tuurlijk vliegt Kelvin er volgende week uit. Daarna Dony, Daarna BadBoyz... Dus ach, of het nou één week vroeger of later was, een meid als Sumera zou toch er uit gevlogen zijn.
Hoewel, ik begin trouwens steeds meer te denken dat BayBoyz ook wel eens kans maakt op een finale plek, aangezien er nog nooit (voor zover ik weet) een duo heeft gewonnen.
Je maakt mij sowieso niet wijs dat de winnaar niet nu al vast staat.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nou ja, hoe het ook zij: Ik kijk in elk geval niet meer dit jaar!
(daar zullen ze van schrikken in Hilversum
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat zal indruk maken! Denk dat ze meteen de hele boel stil leggen daar.
Stiekem kijk je toch wel.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee hoor, ik keek dit jaar eigenlijk voor het eerst een keer serieus. Met een serieus oog zeg maar.
Maar ja, het is niet meer serieus te nemen dus waarom nog kijken he? 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Op volgorde van goed naar slecht:
1. Maaike: toonde vandaag power. Geweldige avond voor haar.
2. Jaap: vocaal goed in de eerste song. De 2e schreeuwerige. Maar weer ballads! Wanneer gaat hij eens swingen. Wordt saai.
3. BadBoys: vooral het eerste nummer was goed gekozen. Tweede stuk minder.
4. Sumera: overtuigde ook niet. En zo onzeker!
5. Kelvin: het spat niet bij hem. Tot de sing-off dan.
6. Dony: hij is klaar, geweest. Wordt een persiflage van zichzelf.
Sumera er dus uit. Jammer. Dony is gewoon het minst nu. Hij was in het begin leuk, maar is nu wel geweest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Iedereen hoopt natuurlijk op de geweldige hereniging met zijn ouders. Al denk ik dat het volgende week huilen geblazen zal worden (voor hem) omdat hij er uit vliegt.
Wat is het thema volgende week?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Iedereen hoopt natuurlijk op de geweldige hereniging met zijn ouders.
Nou, echt wel. Al wéken. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
thema volgende week is paparazzi....wat ik daar nou bij moet denken?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Dát is het talent van tegenwoordig dames en heren! Rennen en vliegen en je maakt kans!!
Nah, die Sumera staat toch ook alleen maar mooi te wezen. Ik weet niet hoor vind het maar een ijsprinsesje... Heb er helemaal niets mee.
Eigen stem misschien maar dat zenuwachtige getril in haar stem vind ik echt niet mooi om te horen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
thema volgende week is paparazzi....wat ik daar nou bij moet denken?
Ik denk meteen aan lots of Lady Gaga. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ja lachen iedereen een nummer van lady gaga.....
wil dony wel eens pokerface zien doen
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
badboys telephone,de 1 verkleed als lady gaga de ander als beyonce.......
dit zou wel eens apart zijn als ze zo'n show doen!!
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Ze moeten die jury gewoon niet meer het eindoordeel geven vanaf de liveshows. Doordat er een categorie aan hun verbonden zit wordt er enkel partijdig gevote met oog op de eindoverwinning. Gordon is ook fucking irritant bezig zeg, probeert die gehele show van badboyz te beinvloeden door direct als een idioot op zijn tafeltje te gaan dansen. En dan heeft hij het over de geloofwaardigheid van het programma.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
irriteer me ook mateloos aan hoe Gordon alles en iedereen wil beinvloeden,en net deed alsof Badboys een wereldact hadden.....NOT
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Nee, volgens mij niet. Maar als coach geloof je natuurlijk ook voor 100% in het kunnen van de kandidaten. Ookal heeft iemand dan een 'mindere' week, door de vele tijd die ze samen doorbrengen heeft een coach het volste vertrouwen in zijn of haar pupil. Ergens is dit dus wel begrijpelijk.
Zou leuk zijn als Maaike en Jaap eens in de sing off komen, dan gaat de jury pas echt zweten.
Daarom zouden coachs eigenlijk ook niet tegelijkertijd mogen dienen als juryleden. Het zijn heel tegenstrijdige functies. Een jurylid hoort gewoon objectief te zijn, zonder dat vriendjespolitiek.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nah, die Sumera staat toch ook alleen maar mooi te wezen. Ik weet niet hoor vind het maar een ijsprinsesje... Heb er helemaal niets mee.
Eigen stem misschien maar dat zenuwachtige getril in haar stem vind ik echt niet mooi om te horen.
Ja, helemaal mee eens. Met je Ijsprinces sla je de spijker op zijn kop. Ik dacht al dat ik hier zo alleen in stond. Ik vond er ook vrij weinig aan (understatement of the year), vervelende uitstraling, niet knap. Nog knap dat ze er nu nog in zat, had er al veel eerder uit moeten liggen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Het zal wel aan mijn liggen maar ik vind die Sumera maar een lelijk ding met een scheve hazelip.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik schaar me achter stinissen. En als ik al een produkt uit Madrid niet support dan is dat heel veelzeggend
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Over smaak valt te twisten, maar ik zag d'r graag. En ik ben zeker niet de enige. Daarnaast vond ik haar eerder schattig dan arrogant of een icequeen/princess oid.