- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Tja.
Mischien kijk ik inderdaad gewoon het verkeerd programma. Ik dacht te kijken naar talent, maar dit schijnt dus niet zo belangrijk te zijn bij de commercielen?
Nee, ze hebben daar liever types als Dommie die niet kan zingen maar vooral goed is in eten. Of die jongen die zo veel mogelijk rondjes in 1 liedje wilde rennen.
Maar goed. Ik ga maar weer Nederland 3 kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mischien kijk ik inderdaad gewoon het verkeerd programma.
Laten we het daar inderdaad maar op houden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, ze hebben daar liever types als Dommie die vooral goed is in eten.
Er is een groot psycholoog aan jou verloren gegaan
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
God, nu ook weer op RTL Boulevard... sensatienichten allemaal. (En ja, ik ben er een van, want ik blijf het volgen) 
Stacey: ''Het is een spelletje, maar het gaat wel om gevoelens en emoties van mensen.''
Dus, als Kelvin er uit was gestemd, was het niet erg geweest dat zijn gevoelens gekwetst waren? Maar aangezien 't poppetje er uit is... zucht.
Zoals Albert zei, het gaat er niet om wie het lekkerste kan zingen, maar wie het publiek het best mee kan slepen. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes

Dat engels tussendoor praten trouwens ook dikke:
wat is dat ontzettend kut zeg.. klinkt als een debiel.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha. Wist je toch wel? 
Nee maar ff serieus, dat is gewoon zo. Eten is zijn grootste hobby, dan is het inderdaad tijd voor een psycholoog. 
Psycholoog Don, van alle markten thuis.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Voor Don (K)
Als Kelvin zo voor me stond, zou ik ook wel uit mijn plaatje gaan..... Maar ik wacht op Don Dijk, die volgend jaar meedoet na zijn conditie trainingen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes

Ik ben Kelvin, ik ben heel zielig want mijn oma ofzo heeft me opgevoed. Ronde verder. Ik ben Kelvin en ik ben zielig want weetikveel wat voor reden ie toen had. Ronde verder. Ik ben Kelvin en ik ren heel hard rondjes en ik kan precies hetzelfde als The Bad Boys, echt waar, kijk maar! Zie je mij staan op de jurytafel?? Wat een X-Factor heb ik he? Wacht, ik gooi er nóg een rondje uit, dan krijg ik weer wat smsjes!

Dat jullie hier niet doorheen prikken zeg.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Maar ik wacht op Don Dijk, die volgend jaar meedoet na zijn conditie trainingen.
Moet je wel in de jury zitten schat. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
*prikt*
Ach, hij is in ieder geval niet mensenschuw zoals Sumera, die niks doet met of voor het publiek. Ja, mooi zijn. Wow. 
Ik zag het haar niet doen, zo rennen en zingen tegelijk. Ze heeft wellicht meer bereik, maar of ze meer kan dan een paar liedjes a la kattengemiauw? En vals kijken als ze weet dat Kelvin het goed heeft gedaan (1m38).
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Sumera is het toppunt van schoonheid. Punt.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes

Ik ben Kelvin, ik ben heel zielig want mijn oma ofzo heeft me opgevoed. Ronde verder. Ik ben Kelvin en ik ben zielig want weetikveel wat voor reden ie toen had. Ronde verder. Ik ben Kelvin en ik ren heel hard rondjes en ik kan precies hetzelfde als The Bad Boys, echt waar, kijk maar! Zie je mij staan op de jurytafel?? Wat een X-Factor heb ik he? Wacht, ik gooi er nóg een rondje uit, dan krijg ik weer wat smsjes!

Dat jullie hier niet doorheen prikken zeg.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Onzeker, verlegen. Alsof die andere kandidaten dat niet zijn. Die kijken tenminste niet uit hun ogen alsof ze willen zeggen: 'Ik ben de mooiste, I know and I don't care what you think'.
Maaike is waarschijnlijk even onzeker en verlegen, en hoewel ik haar niet leuk vind, kan ik wel zien dat zij echter over komt dan Sumera.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
En toch kon ze wel zingen. Maar de X-factor gaat om het totaalplaatje, dat is dan wel weer zo, maar ja dan is het ook niet terecht als Jaap wint want ook al kan hij goed zingen, en is hij misschien heel lief, hij kan het totaal niet overbrengen en is verschrikkelijk saai naar het publiek toe.
Nee dan maar Maaike, die heeft het totaalpakketje wel, en de BadBoyz ook wel, al denk ik dat je die na een tijdje ook goed zat word. Kelvin is een lieve jongen, maar die is te goed voor dat wereldje denk ik, en veelste onzeker.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
vond Kelvin ook heel irritant met dat stomme rondjes rennen...
Sumera vond ik niet arrogant,maar juist verlegen
gisteren bij life4you vond ik haar heel sympathiek en toen ze ook nog Smile zong voor de mannen van Boyzon,kippenvel!!!!
en dan de reden die Gordon noemt,omdat ze tussendoor soms engels praat,dat doet Dony ook,dat mag dan wel??
zoals Carlo Boszhard al zei,in nederland stemt men op de underdog,daarom zit Dony er nog in en is het zo als de jury iemand afkraakt,die zeker door is want dan hebben we medelijden..
Sumera komt er hopelijk toch wel...
Go Maaike!!!!
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
video Kelvin
Plaatsvervangende schaamte
. En Gordon heeft helemaal gelijk over dat aanstellerige en arrogante gedrag van Sumera hoor, maar waarom horen we dat pas van hem nadat ze er uit gestemd wordt?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Omdat er anders een onwerkbare situatie ontstaat?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
In het begin was ze nog wel zo leuk en lief. Ik werd er al meerder malen op gewezen dat ze arrogant was, maar dat kon en wou ik eerst niet geloven. Maar eenmaal in de liveshows werd het steeds erger, en had ik ook wel in de gaten dat het best gespeeld was, maar toch had ik wel wat met haar stem, vind dat breekbare heel mooi bij een zangeres.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Plaatsvervangende schaamte
. En Gordon heeft helemaal gelijk over dat aanstellerige en arrogante gedrag van Sumera hoor, maar waarom horen we dat pas van hem nadat ze er uit gestemd wordt?
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
(embed)
Voor Don (K)
Als Kelvin zo voor me stond, zou ik ook wel uit mijn plaatje gaan..... Maar ik wacht op Don Dijk, die volgend jaar meedoet na zijn conditie trainingen.
Ik ken het menneke verder niet maar hij kan in ieder geval niet zingen.
Dat eigenlijk ook het ergste aan die shows, dat vreselijk verkrachten van goede nummers.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Alsof Gordon niet aanstellerig is.
Absoluut, zei ik een pagina terug ofzo ook nog. Dat op de tafel dansen bij die act van Badboyz was het meest tenenkrommende moment van de avond.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Sumera is een prachtige meid maar ik moet (sorry Don) eerlijk bekennen dat haar arrogantie (ook al weet ik niet zeker of dat het ook is) mij nu wel begon te irriteren. Kelvin is imho een belabberd vocalist maar die rolt nu wel een ronde verder omdat hij als een wervelwind door de studio ging. Had hij dat niet gedaan dan was het exit Kelvin. Heel slim gedaan dus. Maar dat breekbare in Sumera's stem vind ik echt waanzinnig. Het mooiste wat ik in alle Idols / XFactors / Popstars etc heb gehoord. Maar goed, het zit erop voor haar. Ik moet zeggen dat ik qua progressie Maaike er duidelijk bovenuit vind steken. Qua vocale capaciteiten blijft Jaap de man. Maar laat alsjeblieft die Dony er de volgende keer uitvliegen. Wat een aanfluiting. Zijn we ook verlost van dat gejank over zijn ouders.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die zal ook wel er uit vliegen denk ik. Sing off tussen Kelvin (again) en Dony.
Al vrees ik dat Dony wel veel vaste stemmers heeft.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Sumera is een prachtige meid maar ik moet (sorry Don) eerlijk bekennen dat haar arrogantie (ook al weet ik niet zeker of dat het ook is) mij nu wel begon te irriteren. Kelvin is imho een belabberd vocalist maar die rolt nu wel een ronde verder omdat hij als een wervelwind door de studio ging. Had hij dat niet gedaan dan was het exit Kelvin. Heel slim gedaan dus. Maar dat breekbare in Sumera's stem vind ik echt waanzinnig. Het mooiste wat ik in alle Idols / XFactors / Popstars etc heb gehoord. Maar goed, het zit erop voor haar. Ik moet zeggen dat ik qua progressie Maaike er duidelijk bovenuit vind steken. Qua vocale capaciteiten blijft Jaap de man. Maar laat alsjeblieft die Dony er de volgende keer uitvliegen. Wat een aanfluiting. Zijn we ook verlost van dat gejank over zijn ouders.
Niks sorry vriend! Dit is namelijk precies hoe ik er ook over denk.
Het enige is dat het mij geen ruk uit hoe iemand overkomt, als ik er maar talent in zie.
En die breekbare stem van haar vond ik gewoon, net als jou, erg mooi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Troost je Don, ze komt er toch wel. Misschien zelfs als musical zangeres.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Maaike schijnt the Climb te overwegen als song
. Mocht ze 'm doen, dan is ze één klap dé favoriet in mijn ogen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Troost je Don, ze komt er toch wel. Misschien zelfs als musical zangeres.
Zou ze mij niet blij mee maken hoor! 
Maar thanks voor je troost. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mits ze het goed doet dan, neem ik aan. Mensen die goeie nummers verpesten zijn over het algemeen niet echt waardering waard.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat zou wel leuk zijn, is een mooi nummer en past denk ik goed bij haar stem
Toch kijken dan?