- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
sasje^^
-
- 39 messages
- 116 votes
Ik vind dat het nieuwe dising snel wend. In het begin dacht ik echt, jammer dat ze het zo hebben veranderd maar nu vind ik het wel mooi. Maar zowiezo alles wat verander moet je aan wennen, en dit duurde maar eve voordat ik er aan gewend was.
Iedereen heeft wel kritiek op het nieuwe dising, had ik ook 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik vind trouwens de opengeklapte nummer 1 in de lijst etc wel gaaf. Wat mij betreft mag de nummer 1 in de persoonlijke top 10 ook altijd opengeklapt zijn.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hij lijkt wel alsof alles lichter word.
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
Het is even wennen, maar ik vind het nieuwe jasje er erg goed uitzien.
Alles is nu wat strakker en moderner, maar het overzichtelijke aan het reactiesysteem is gebleven.
Zo op het eerste gezicht vind ik dus dat de goede dingen zijn behouden en de dingen die verbeterd konden worden een update hebben gekregen. Kortom, een zeer geslaagde verandering wat mij betreft. Mijn complimenten! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind trouwens de opengeklapte nummer 1 in de lijst etc wel gaaf. Wat mij betreft mag de nummer 1 in de persoonlijke top 10 ook altijd opengeklapt zijn.
inderdaad goed idee, ga het gelijk even doen
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Vind dat eigenlijk niet zo'n goed idee. Zie mijn eigen lijst toch liever als een lijstje, in plaats van dat er plaatjes tussenstaan. Nummer 1 is al eer genoeg.
Bij een toplijst kies je ervoor om die te bekijken, maar als ik naar mijn profiel kijk is dat niet altijd voor mijn top 10.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sorry als je het niet leuk vindt, wie weet wordt het ooit nog instelbaar, maar het is in ieder geval wel eenduidiger om het OF in alle toplijstjes, OF nergens te doen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar het is toch eenduidig genoeg als het openklappen is bij alle toplijsten die ook in het menu onder die naam staan? Ik denk dat weinig mensen hun top 10 beschouwen als eenzelfde soort lijst als de andere toplijsten, al is het maar omdat deze persoonlijk is samengesteld en de andere collectief.
En niet om vervelend te doen, maar de schijnbare reden:
Ik vind het geweldig leuk, breekt de saaiheid van zo'n lange lijst
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ben het met Knisper eens. Daarnaast vind ik al mijn top10 films ongeveer even belangrijk en vind het best rommelig staan. Maargoed, ik wacht wel weer tot het instelbaar is

ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb het idee dat het nieuwe design is aangepast? Het lijkt iig overzichtelijker geworden, maar misschien zijn mijn ogen er wel weer aan gewend geraakt..

PS.
Ik volg niet echt de laatste gang van zaken in dit topic, dus ben niet echt op de hoogte van eventuele aanpassingen en dergelijke..
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Waneer krijgen Musicmeter en Boekmeter nou een nieuwe design?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En niet om vervelend te doen, maar de schijnbare reden:
(...) is niet van toepassing op een top 10.
Dat was de reden voor de geopende nr 51, 101, etc
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Leuk 
DES-Niels
-
- 448 messages
- 732 votes
Ik vond de oude achtergrond veel beter dan de nieuwe. Komt er nog een optie welke achtergronden je wilt?
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
N.B. De 'locatiebalk' overlapt de titel bij zeer lange titels. Zie hier.
Ik weet niet of je over mijn berichtje heen gelezen hebt, Jordy. Maar dit lijkt me toch wel een puntje van aandacht.
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
Een verschil per bericht zou wel handig zijn , lees ook makkelijker voor het oog.
Stel je voor licht geel/oranje afgewisseld met de witte vlakken van nu 
ps het ziet er goed het nieuwe design, complimenten aan je web designer jordy
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Nog iets positiefs (voor de site) bij het gebruik van Adblock: Je kunt ads verbergen en toch zorgen dat ze 'gemerkt' worden als 'gezien', zodat MM niet de inkomsten van die ads hoeft te missen.
Via: Tools -> Adblock+ -> Preferences -> Adblock Options -> Support websites...
geef je de url op van de site(s) die je wil steunen.
That's all 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nog iets positiefs (voor de site) bij het gebruik van Adblock: Je kunt ads verbergen en toch zorgen dat ze 'gemerkt' worden als 'gezien', zodat MM niet de inkomsten van die ads hoeft te missen.
Via: Tools -> Adblock+ -> Preferences -> Adblock Options -> Support websites...
geef je de url op van de site(s) die je wil steunen.
That's all 
MovieMeter ontvangt inkomsten per click op Google Ads.
Dus svp even zo nu en dan op een advertentie klikken. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
svp totaal geen berichten over het "bedonderen" van adverteerders op de site.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > alternatieve stylesheet voor MovieMeter
nachtvlinder
-
- 520 messages
- 464 votes
Ik mis de knoppen voor quotes en spoilers etc bij het plaatsen van een bericht. Kunnen die terug of moet ik zelf iets doen ??
Alvast bedankt
Zyxx
-
- 54 messages
- 136 votes
Ik mis de 'look' en de 'feel' ....
Sorry, 'k vind 't zelfs na enige tijd 3 keer niks ...
Mag 't anders?
't Hoeft niet per se terug naar hoe het was, maar dit went niet.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Ik ben de nieuwe look juist heel erg gaan waarderen. Heel rustig en zakelijk. Zeker een vooruitgang, in tegenstelling tot mijn eerste reactie. Met die sytlesheet zijn de berichten ook nog eens goed te lezen.