- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik vind het zo echt geweldig, met licht alternerende berichtkleuren en zonder de google adds (alhoewel ik die niet eens zo enorm in de weg vind staan) -->

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Da's wel aardig inderdaad.
De designer gaat komend weekend aan de slag met de bekende punten
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ohja Jordy, bij mijn privé-berichten gaat wat mis. De selectieboxjes hangen in het menu (berichtjes heb ik zelf even weggegumd.

danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik heb het ook. En zag dat AHWA er ook last van heeft..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb het ook. En zag dat AHWA er ook last van heeft..
Ja, klopt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ohja Jordy, bij mijn privé-berichten gaat wat mis.
Wat is er precies mis dan? Daar stonden de vinkjes in het oude design ook.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Het valt het hier meer op; bij het oude design was de achtergrondkleur van de menubalk wit. Bij deze donkere kleur zitten die selectieboxjes lelijk over het menu.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
De vinkjes staan nu over het menu heen. Visueel klopt dat toch niet helemaal lijkt me. Visueel hoort het niet eens meer bij de berichten. Had het ook al gemerkt maar nam aan dat de opmerking wel al eerder gemaakt was.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Visueel klopt het inderdaad van geen kanten. Lijkt me gewoon binnen de witte balk van de berichten te horen. Niet over het menu heen..
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Wat is er precies mis dan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het ook niet zo mooi, zal er eerdaags even naar kijken, inderdaad nog geen aandacht aan besteed. Maar aangezien de vinkjes gewoon werken en (dus) op dezelfde plek staan als in het vorige design, zijn de reacties m.i. een beetje overdreven dramatisch 
maar bedankt voor het melden
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Nog even terugkomend op het design: inmiddels is de ergste shock voorbij en ik moet zeggen dat het toch wel erg mooi is geworden.
snakevega
-
- 106 messages
- 92 votes
Ik vond de vorige layout veel overzichtelijker.
Waarom moest dit zo nodig veranderen? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waar vinden jullie dat die PM-vinkjes naar toe moeten verhuizen? zonder dat iedereen ze straks kwijt is, svp 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Telkens boven het bericht ? Of nog net in die witte border links naast de berichten ? Beiden lijken me op zich wel duidelijk.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
ik ben "het nieuwe design" al goed gewoon!
waarom al die negatieve kritieken?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Naast de gebruikers naam, gewoon die hele kolom verhuizen binnen de berichten zelf.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Nog een kleine opmerking:
Het uitklappen van een film in een stemmenlijst is nu overal ingevoerd, behalve bij 'mijn-films oude stijl'. Het zou wel netjes zijn om dit ook hier te kunnen doen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik vind de kleur nog steeds niks, al moet ik wel zeggen dat die grijze kleuren wat lichter worden. Iemand anders dat opgevallen?
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Dat is gewoon gewenning
er wordt echt niks lichter...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Naast de gebruikers naam, gewoon die hele kolom verhuizen binnen de berichten zelf.
Dat breekt dan weer de consistentie met andere plaatsen, waar je geen vinkjes naar berichten ziet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nog een kleine opmerking:
Het uitklappen van een film in een stemmenlijst is nu overal ingevoerd, behalve bij 'mijn-films oude stijl'. Het zou wel netjes zijn om dit ook hier te kunnen doen.
Nee, aan de oude "mijn films"-pagina's wordt niets meer gedaan, sorry.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat breekt dan weer de consistentie met andere plaatsen, waar je geen vinkjes naar berichten ziet.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik zou er ook geen problemen mee hebben als ze weg zouden gaan. Maar als je ze dan toch wilt houden, zou ik ze rechtsboven in het bericht zetten, links van de verwijder- en quoteknop.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Hmm, de lay-out is toch wel erg mooi. Ik begin me in ieder geval al wel te 'storen' aan de lay-out van boekmeter (gauw overgaan dus
)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ja he, die andere sites zien er nu zo 'verouderd' uit, alles is daar veel minder een geheel, ze lijken 'niet afgewerkt' zo
. Dat was me vroeger nooit opgevallen
.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dan was het paarse boekmeter sowieso al erg lelijk. Zal wel positief veranderen nu.