• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is er een I told you so-smiley?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Tja, dan zal ik wel de uitzondering vormen die de regel bevestigt, ik gruwel nog steeds van die nare kleuren aan de zijkanten. En nog steeds gebruik ik ctrl+, terwijl ik geeneens een bril nodig heb.

kimmie

• 757 messages
  • 679 votes

Nee hoor, ik heb het ook nog steeds...

Ben vooral nog steeds benieuwd of Music- en Boekmeter ook die grijze kleuren krijgen (nou ja, ik weet wel dat dat zo is), maar vraag me dan vooral af wat het verschil is tussen de de drie als je ergens midden in een discussie bent. Ik zie dan nu namelijk alleen maar grijstinten en als dat bij de andere ook is, zie je in dat geval geen verschil (maar misschien zie ik dat verkeerd).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Designer had het afgelopen week nogal druk, er gaat in de loop van de week gekeken worden naar de 2 belangrijkste puntjes (leesbaarheid en meer geeltinten)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Met de leesbaarheid is volgens mij niks mis hoor, ik merk trouwens dat ik sinds de breedte groter geworden is, minder snel afgeschrikt wordt door de lengte van sommige berichten .

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Letters hoeven voor mij ook zéker niet groter, dit is prima zo.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Het lettertype Verdana zou op zich wel fijn zijn...

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Freud wrote:

Ja he, die andere sites zien er nu zo 'verouderd' uit, alles is daar veel minder een geheel, ze lijken 'niet afgewerkt' zo . Dat was me vroeger nooit opgevallen .

Vind ik ook, dit strakke design heeft veel moois.

(als de randen nou iets minder somber zouden zijn, en het aantal lettertjes op een regel iets minder, zou het ik helemaal prachtig vinden)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Mooi aangegeven Japi. En omdat ik toch in "De Uitvreter" bezig ben, 't volgende citaat: ''t Regent nogal' zei Japi 'mag ik mijn jas uitdoen? Wacht dan zullen we dit eerst neerzetten' Onder zijn jas vandaan haalde i een pak in een Handelsblad: boeken, dat kon je direct zien, en zette ze op tafel. "Ziezoo, kan dit ergens uitgehangen worden?' zei i en gaf me zijn jas"

Smaakt naar meer ....

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

FisherKing wrote:

Mooi aangegeven Japi. En omdat ik toch in "De Uitvreter" bezig ben, 't volgende citaat: ''t Regent nogal' zei Japi 'mag ik mijn jas uitdoen? Wacht dan zullen we dit eerst neerzetten' Onder zijn jas vandaan haalde i een pak in een Handelsblad: boeken, dat kon je direct zien, en zette ze op tafel. "Ziezoo, kan dit ergens uitgehangen worden?' zei i en gaf me zijn jas"

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Heheh, de relevantie van dat specifieke citaat ontgaat me ook, maar de context begrijp ik wel.

'U schildert niet? vroeg Bavink. Het was een rare burgermansvraag, maar Bavink dacht aldoor maar: wat zou dat toch voor een kerel wezen? 'Nee, Goddank,' zei Japi, 'en ik dicht ook niet en ik ben geen natuurvriend en geen anarchist. Ik ben Goddank heelemaal niks.'

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

"Koekebakker' zei Japi, 'ik voel me zo raar van binnen'. 't was op een middag bij Bavink. Ik had Bavink willen spreken, maar die was uit. Japi zat aan tafel met een flesje inkt van een stuiver en een pak kranten voor zich. "Koekebakker, ik voel me zoo raar van binnen"

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Op zijn kamer vonden ze een stok die van Bavink had gehoord en aan de muur zes briefjes met G.v.d. er op en één met 'Ziezoo'.
De rivier is sedert naar het Westen blijven stroomen en de menschen zijn blijven voorttobben. (...) Zijn reis naar Friesland is altijd onopgehelderd gebleven.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Niet verwacht dat ik hier zo laat op de avond pure kunst zou tegenkomen, dat je raakt in 't hart.

"Je kon 't niet volhouden. Dat wist i wel. Het kon nu eenmaal niet bestaan of je moest een bom duiten hebben. En dat hatti niet. Wat zijn ouwe hem kon nalate4n was de moeite niet waard. En hij, Japi, vond het nu welletjes ook. Hij was nu bezig zijn tijd te verstarren. Bereiken kon je toch niets. Hij scharrelde nog wat rond op de plaatsen waar i zich vroeger geamuseerd had. Speciaal hield i zich bezig met in rivieren te staren"

Briljant.

Zullen we maar overplaatsing vragen van deze thread naar Boekmeter ?

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Het heeft niet zoveel met Het Nieuwe Design te maken, idd.

K (koos niet voor niets de slotzin hierboven )

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Maar het mag voor deze keer blijven staan.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Oke. Bedankt Deze zin houdt me bezig. En bezig. En allerlaatste post hier....

"Speciaal hield i zich bezig met in rivieren te staren"

Nescio is idd een van onze allergrootste schrijvers. !

edit nog een laatste quote dan :

"Oh Nee, Te Sappel hatti zich gemaakt . Vijftien jaar ouder geworden was i de laatste drie, vier jaar. Toen stak i een verse sigaar op, van mij, een sigaar van een dubbeltje, met een bandje, ik was toen in goeden doen. Het bandje deed i er af."

De lading van dit soort teksten is enorm.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sander2 wrote:

Ik zou er ook geen problemen mee hebben als ze weg zouden gaan. Maar als je ze dan toch wilt houden, zou ik ze rechtsboven in het bericht zetten, links van de verwijder- en quoteknop.

Dat lijkt me dan het beste, weghalen zou wel weer tot een storm van protest leiden

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Dat verzin jij er af en toe ook wel zelf bij he Jordy. Anyway, ik heb geen voorkeur waar die hokjes komen te staan, naast die knopjes lijkt me prima. Ik heb die hokjes niet nodig.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Zet er gewoon dat kruisje dat bij een bericht staat als je het net gezet hebt, van mij moet er geen hokje staan, dat staat voor de rest ook nergens. Dan kun je niet alles ineens selecteren, maar dat moet toch ook niet vind ik.

(Ok, dat staat er dus al . Dan mogen de hokjes gewoon weg lijkt me)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tovenaar wrote:

Dat verzin jij er af en toe ook wel zelf bij he Jordy.

que

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Waarschijnlijk al bekend maar ik stoor er mij regelmatig aan:

(afbeelding)

FF2.0.0.3, wanneer ik m'n browserwindow verklein. Oogt niet echt mooi

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Is ook in Opera, maar Jordy kon het niet terugroepen als ik het me goed herinneren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal het weer even op de lijst zetten, dacht het opgelost te hebben

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Ik zal het weer even op de lijst zetten, dacht het opgelost te hebben

ja je hebt het ook druk he

petje af wat je allemaal doet voor de site

ook de rest van de crewleden petje af

mag ook wel eens gezegd worden vind ik

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dat krijgen ze denk al dagelijks te horen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sinterklaas wrote:

Dat krijgen ze denk al dagelijks te horen.

ik denk ik zeg het zelf een en ze verdienen het wel.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Aha.

BTW: Waneer krijgen Musicmeter en Boekmeter een nieuwe kleur?

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Begin er steeds meer aan te wennen eigenlijk. Wanneer komt die stemslider weer terug? Dat was wel tof.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Hopelijk nooit. Is er tenminste nog iets van de oude site aanwezig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.