• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De kans bestaat dat ik daar helemaal van af ga zien. Ik denk dat het voor bepaalde mensen problemen zal blijven geven (technisch), en daarnaast heb ik inmiddels ook m'n twijfels over de hoe duidelijk die manier van stemmen is.

Design voor de andere sites verwacht ik over een maandje. Ik wil eerst nog wat bugjes wegwerken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

ook m'n twijfels over de hoe duidelijk die manier van stemmen is.

Best wel duidelijk... in die twee minuten dat ik m kon testen . Zag er wel mooi uit in ieder geval.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb een tijdje die adblock geinstalleerd maar ben er niet tevreden van en ik wil het verwijderen maar het lukt langs geen kanten ...

Iemand misschien een ideetje hoe ik hier nu vanaf moet geraken?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Die icoontjes bij nieuw bericht zijn ook al veranderd zie ik.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ziet er mooi uit .

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik ben ondertussen al een beetje aan de kleur gewent maar ik vind het nog steeds niks.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zoals je ziet zijn er een paar kleine aanpassingen doorgevoerd, benieuwd of jullie dit een verbetering vinden (tov de situatie voor deze wijzigingen)

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Fraaie verbeteringen in de tekstvakjes Jordy

Heerlijk dat oranje er weer volop in.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

NKyou wrote:

Fraaie verbeteringen in de tekstvakjes Jordy

Heerlijk dat oranje er weer volop in.

JA TOP erg mooi fleurt er helemaal van op

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Die kleurtjes hadden van mij allemaal niet zo erg gehoeven..

Je ziet nu bij de grijze tekstvakken de spoilers in het wit staan, moeilijk leesbaar maar toch.

VOORBEELD

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DieGo wrote:

Je ziet nu bij de grijze tekstvakken de spoilers in het wit staan, moeilijk leesbaar maar toch.

okee, verholpen

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dit grijs wit afwisseling is wel een verbetering. Oogt meteen prettiger.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Mooie updates weer.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Nou misschien is de volgende stap de mogelijkheid tot toevoegen van quadposters.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik vind de kleine veranderingen zeker een verbetering!

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Hmm... de eenvoud van de vorige variant sprak mij meer aan. Dit is mij iets te bont, en ook te zoet.

Maar ik had dan ook geen problemen met het wegvallen van de alternerende kleuren van opeenvolgende berichtjes. (ik vind nog steeds de sombere zijbalken het voornaamste minpunt van de nieuwe lay-out.)

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Hoe waren die gele lijntjes om de al die vlakken hiervoor eigenlijk? Ik vind ze nu wel erg nadrukkelijk in het oog springen.

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

Ik ben het helemaal eens met Koekebakker. Ik vind het mooier zonder wisselende kleuren en een randje. Is het sowieso nodig om én verschillende kleuren én een randje te hebben?

Volgens mij zou het rustiger ogen met alleen de verschillende kleuren. (het is ook nooit goed )

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik ben gewend

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het is inderdaad wel een stukje beter maar ik blijf dat grijs maar somber vinden. Voor de rest prima.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Ik vind het prachtig zo!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Jordy wrote:

(quote)

okee, verholpen

Bij mij worden de spoilers in zowel de lichtgrijze als in de donkergrijze vlakken (nog steeds) in het wit weergegeven, waardoor ze behoorlijk makkelijk te lezen zijn. Alleen in een quote zijn de spoilers ontzichtbaar.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Het ziet er mooi uit zo. Klein beetje jammer dat je in de donker gekleurde tekstvakken zo duidelijk de witte 'rand' om de uitroepteken- en quote-knoppen ziet, maar ik ben aan het mierenneuken

Oh, en nog een minuscuul dingetje: het berichtvak waar ik nu m'n reactie in typ, is net een paar pixels breder aan beide kanten dan de reactievakken die er boven staan. Misschien mooi wanneer dat gelijk is aan elkaar.

[edit] Nog iets. Voor ieder bericht in een donker gekleurd vak loopt zo'n verticale witte lijn. Kan dat weg?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

SilverGun wrote:

Klein beetje jammer dat je in de donker gekleurde tekstvakken zo duidelijk de witte 'rand' om de uitroepteken- en quote-knoppen ziet

Dan moet je even refreshen. Ik zal nog even naar de spoilers kijken, dacht toch echt dat dat inmiddels goed was

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Ja, het is nu weg inderdaad. Vreemd.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

De witte rand links is er wel nog steeds, en dat van het iets te brede berichtvakje onderaan klopt ook. Details, maar daaraan herkent men de echte vakman .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nu ook opgelost, als het goed is

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Door die zachte gele lijntjes begint het er weer vertrouwd uit te zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mooi! Ik ben er ook blij mee zo. Het project "nieuw design" is wat mij betreft hiermee ten einde, ik zal binnenkort een begin maken met de andere sites.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Jep, witte lijn is weg en formaat van het berichtvak is nu gelijk aan de reactievakken. Perfect zo!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.