- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De kans bestaat dat ik daar helemaal van af ga zien. Ik denk dat het voor bepaalde mensen problemen zal blijven geven (technisch), en daarnaast heb ik inmiddels ook m'n twijfels over de hoe duidelijk die manier van stemmen is.
Design voor de andere sites verwacht ik over een maandje. Ik wil eerst nog wat bugjes wegwerken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Best wel duidelijk... in die twee minuten dat ik m kon testen
. Zag er wel mooi uit in ieder geval.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb een tijdje die adblock geinstalleerd maar ben er niet tevreden van en ik wil het verwijderen maar het lukt langs geen kanten ...
Iemand misschien een ideetje hoe ik hier nu vanaf moet geraken?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Die icoontjes bij nieuw bericht zijn ook al veranderd zie ik.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik ben ondertussen al een beetje aan de kleur gewent maar ik vind het nog steeds niks.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoals je ziet zijn er een paar kleine aanpassingen doorgevoerd, benieuwd of jullie dit een verbetering vinden (tov de situatie voor deze wijzigingen)
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Fraaie verbeteringen in de tekstvakjes Jordy 
Heerlijk dat oranje er weer volop in.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
JA TOP erg mooi fleurt er helemaal van op 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Die kleurtjes hadden van mij allemaal niet zo erg gehoeven..
Je ziet nu bij de grijze tekstvakken de spoilers in het wit staan, moeilijk leesbaar maar toch.
VOORBEELD
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je ziet nu bij de grijze tekstvakken de spoilers in het wit staan, moeilijk leesbaar maar toch.
okee, verholpen
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit grijs wit afwisseling is wel een verbetering. Oogt meteen prettiger.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nou misschien is de volgende stap de mogelijkheid tot toevoegen van quadposters. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind de kleine veranderingen zeker een verbetering!
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Hmm... de eenvoud van de vorige variant sprak mij meer aan. Dit is mij iets te bont, en ook te zoet.
Maar ik had dan ook geen problemen met het wegvallen van de alternerende kleuren van opeenvolgende berichtjes. (ik vind nog steeds de sombere zijbalken het voornaamste minpunt van de nieuwe lay-out.)
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Hoe waren die gele lijntjes om de al die vlakken hiervoor eigenlijk? Ik vind ze nu wel erg nadrukkelijk in het oog springen.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Ik ben het helemaal eens met Koekebakker. Ik vind het mooier zonder wisselende kleuren en een randje. Is het sowieso nodig om én verschillende kleuren én een randje te hebben?
Volgens mij zou het rustiger ogen met alleen de verschillende kleuren. (het is ook nooit goed
)
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Het is inderdaad wel een stukje beter maar ik blijf dat grijs maar somber vinden. Voor de rest prima.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
okee, verholpen
Bij mij worden de spoilers in zowel de lichtgrijze als in de donkergrijze vlakken (nog steeds) in het wit weergegeven, waardoor ze behoorlijk makkelijk te lezen zijn. Alleen in een quote zijn de spoilers ontzichtbaar.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Het ziet er mooi uit zo. Klein beetje jammer dat je in de donker gekleurde tekstvakken zo duidelijk de witte 'rand' om de uitroepteken- en quote-knoppen ziet, maar ik ben aan het mierenneuken
Oh, en nog een minuscuul dingetje: het berichtvak waar ik nu m'n reactie in typ, is net een paar pixels breder aan beide kanten dan de reactievakken die er boven staan. Misschien mooi wanneer dat gelijk is aan elkaar.
[edit] Nog iets. Voor ieder bericht in een donker gekleurd vak loopt zo'n verticale witte lijn. Kan dat weg?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klein beetje jammer dat je in de donker gekleurde tekstvakken zo duidelijk de witte 'rand' om de uitroepteken- en quote-knoppen ziet
Dan moet je even refreshen. Ik zal nog even naar de spoilers kijken, dacht toch echt dat dat inmiddels goed was 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De witte rand links is er wel nog steeds, en dat van het iets te brede berichtvakje onderaan klopt ook. Details, maar daaraan herkent men de echte vakman
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Door die zachte gele lijntjes begint het er weer vertrouwd uit te zien. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mooi! Ik ben er ook blij mee zo. Het project "nieuw design" is wat mij betreft hiermee ten einde, ik zal binnenkort een begin maken met de andere sites.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Jep, witte lijn is weg en formaat van het berichtvak is nu gelijk aan de reactievakken. Perfect zo!