• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Beoordelingen geven

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Geen zin, geen tijd, geen plichtsbesef (voor 'jullie' gemiddeldes)

Je bent toch ook niks verplicht? En aangezien je toch geen interesse hebt in gemiddeldes en lijstjes zal het je ook niks uitmaken of je stem nu wel of niet wordt meegerekend.

Mij boeit het verder allemaal niet zo, ik zie gewoon veel te veel gediscussieer rond argumenten die maar weinig met het voorstel te maken hebben.

Quentin

• 10202 messages
  • 8543 votes

Ik heb WEL intresse in gemiddelden, lijstjes en vooral de waarderingen die andere users uitdelen, maar kan en wil niet voor elke stem een recensie ophoesten. Belachelijk voorstel.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

En gelijk heb je.

Quentin

• 10202 messages
  • 8543 votes

Dus waarom zouden mijn stemmen dan worden uitgesloten in jouw ideale MM-wereld?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En aangezien je toch geen interesse hebt in gemiddeldes en lijstjes zal het je ook niks uitmaken of je stem nu wel of niet wordt meegerekend.

Voor mijn eigen boekhouding?

Of mensen die tips op doen bij user Ramon K.

Ik snap je probleem niet.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Quentin wrote:

Dus waarom zouden dan mijn stemmen worden uitgesloten in jouw ideale MM-wereld?

Pardon? Ik heb toch al genoeg aangegeven dat ik ook niet achter het voorstel sta.

Ramon K wrote:

Voor mijn eigen boekhouding?

Ik snap je probleem niet.

Ik snap jouw probleem vooral niet zo, aangezien die zaken nog steeds gecovered zijn met de kleine aanpassingen die ik voorstelde.

Genoeg valide argumenten om het idee van PR te counteren wat mij betreft, maar hou het daar dan ook bij.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Nomak wrote:

Ik erger mij ook soms aan stemmers. Zo had ik dat laatst nog toen een 12 jarig meisje het nodig vond om Rocky de laagste score te geven. Zoiets vind ik dus echt schandalig.

Ja, je zou toch denken dat een 12-jarig meisje niks anders zou willen dan een film zien dan een film uit de jaren 70 over de belevenissen van een bokser met een spraakgebrek.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Samurai tips!

Ik moet wel zeggen dat het voorstel van PR veel stof heeft doen opwaaien. De discussie blijft maar doorgaan, wel in het verkeerde topic, want het is hier begonnen.

Persoonlijk vind ik het geen slecht voorstel. Er zijn nadelen aan verbonden, maar ook wel wat voordelen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8543 votes

Onderhond wrote:

Pardon? Ik heb toch al genoeg aangegeven dat ik ook niet achter het voorstel sta.

Waarom ben je dan een 'aanvink'-fuctie (ten faverue van een sterm zonder recensie) aan het verdedigen .

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Een _extra_ toplijst, eentje die louter gebaseerd is op stemmen die van een toelichting voorzien zijn.

Dat is toch veel makkelijker?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ik snap uberhaupt niet dat men langer dan 3 berichten kan discussiëren om zo'n volkomen onnozel idee, maar wie ben ik.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik snap jouw probleem vooral niet zo, aangezien die zaken nog steeds gecovered zijn met de kleine aanpassingen die ik voorstelde.

Met dat aanvinken? Vertel.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Nomak wrote:

De discussie blijft maar doorgaan, wel in het verkeerde topic, want het is hier begonnen.

Ik heb beide topics samengevoegd. De discussie liep inderdaad op meerdere plekken en dat is niet handig. Bovendien kan het oude topic makkelijk in dit algemenere.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Ik snap uberhaupt niet dat men langer dan 3 berichten kan discussiëren om zo'n volkomen onnozel idee, maar wie ben ik.

Ik ben verder ook absoluut niet bang dat zo'n voorstel aangenomen wordt.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Ja, je zou toch denken dat een 12-jarig meisje niks anders zou willen dan een film zien dan een film uit de jaren 70 over de belevenissen van een bokser met een spraakgebrek.

Daar gaat het niet om. Dat ze de film niet goed vind, daar kan ik nog mee leven, maar dan moet ze niet gaan praten over de acteerprestaties. De acteerprestaties zijn uitmuntend bij Rocky.

Ik vind die dansfilm wat zij op 1 heeft staan ook niets, maar daarom geef ik er nog geen 0,5 voor.

Alsof de acteerprestaties van Bratz, Step up, White Chicks, Enchanted en High School Musical 2 beter zijn dan die van Rocky.

Maarja, ik maak me druk om niets, want 1 zo een stem zal het gemiddelde niet beinvloeden. Desondanks kan ik de frustratie moeilijk onderdrukken als ik haar argument zie om zo laag te stemmen.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Klein minpuntje van MM is dat stemmen en "gezien hebben" op MM hetzelfde is. Ik heb véél meer films gezien maar al lang geleden. Wil daar niet op stemmen, maar ik heb ze wel degelijk gezien. Dat onderscheid valt op MM niet te maken jammer genoeg.

Same problem here. Precies de reden waarom ik dergelijke optie "gezien" of iets in die trant ook wel zou zien zitten (voor mezelf dan, want die idiote gemiddeldes en lijstjes die sowieso nooit serieus te nemen vallen kunnen me ook de boom in). Kost evenveel tijd of moeite dan een stem uitbrengen, geeft evenzeer overzicht van de films die je gezien hebt maar werkt tenminste dat verschil weg met een effectieve beoordeling (er kan eventueel een kleuraanduiding voorzien worden oid die aangeeft of je meent dat het een aanrader was of niet, voor de mensen die tips bij je zoeken).

Alleen mag dat dus te kiezen zijn wie hier gebruik van wil maken, mensen verplichten om telkens een verantwoording te schrijven enzo gaat me ook te ver. Niet iedereen kan tenslotte even plichtsbewust zijn zoals users als OH of mezelf.

edris.

• 27 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Alsof de acteerprestaties van Bratz, Step up, White Chicks, Enchanted en High School Musical 2 beter zijn dan die van Rocky.

Vind ik wel.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

edris. wrote:

Vind ik wel.

Dan zou ik maar eens snel beginnen te stemmen op die films als ik jou was, want je hebt nog geen enkele van die films een beoordeling gegeven!

edris.

• 27 messages
  • 0 votes

Heb je dat serieus opgezocht?

Ach ja, zo beter?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Quentin wrote:

Waarom ben je dan een 'aanvink'-fuctie (ten faverue van een sterm zonder recensie) aan het verdedigen .

Doe ik niet.

Ik vind het gewoon vervelend dat een idee zomaar afschoten wordt op basis van een aantal argumenten waar makkelijk een oplossing voor kan gevonden worden.

Ik sta ook niet achter het idee van PR maar het idee is er niet gekomen om zomaar wat elitair te gaan doen, het is een voorstel voor een vervelend probleem op te lossen.

En ipv via enkele halfgare argumenten het idee maar meteen weer af te schieten, is het veel beter om te kijken wat de kern van het probleem is en daar een betere oplossing voor te zoeken.

Maar dat blijkt erg moelijk.

(en wie zich nog afvraagt waarom een optie "gezien" best handig zou zijn, kijk even naar de opmerking van Nomak hierboven)

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik snap het probleem van OH nu wel. Ik heb destijds (jáááren geleden ) na mijn aanmelding bij MovieMeter op alle films gestemd waarvan ik me kon herinneren ze ooit gezien te hebben, omdat ik een overzicht wilde hebben wat ik had gezien. Nu zijn die sterren natuurlijk absoluut niet meer respresentatief (nooit geweest eigenlijk). Ik zou ze graag wijzigen in een "neutrale" stem.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Nou ja, als iemand bv een laag cijfer bij één van mijn favo films zet en daar weinig tot geen argumenten bij zet wat zijn/haar cijfer zou verklaren dan stoort zoiets mij en ik ben dan nieuwsgierig naar de beweegredenen van die persoon om de film van een slecht cijfer te voorzien.

En je kan altijd vragen, maar vaak krijg je of geen antwoord of zo'n wise-ass opmerking van 'ik hoef m'n stem helemaal niet te verklaren'. Laatst nog zoiets bij Avalon mee-

gemaakt. Jammer is dat.

Was je handen maar in onschuld. Ik heb meermaals een door jou geliefde film negatief beoordeeld waarna je mij op een onrespectvolle manier hebt aangesproken. Als je nu echt zou waarmaken wat je hier zelf verkondigt, dan zou het nog geloofwaardig zijn.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Was je handen maar in onschuld. Ik heb meermaals een door jou geliefde film negatief beoordeeld waarna je mij op een onrespectvolle manier hebt aangesproken. Als je nu echt zou waarmaken wat je hier zelf verkondigt, dan zou het nog geloofwaardig zijn.

Voorbeelden? Doe eens een link naar zo'n geliefde film waar ik jou onrespectvol heb behandeld (volgens jou)?

En waarom kom je daar nu pas mee? Als jij je benadeeld voelt door mij dan moet je me gewoon daarop aanspreken en het liefst in dat topic en niet achteraf zoals nu.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Is de optie 'Mijn Films' geen oplossing om een overzicht te krijgen van alle films die je gezien hebt? Het wordt toch ook gebruikt voor lijstjes van DVD-collecties of verlanglijstjes. Geen idee of het de ideale oplossing is, maar momenteel de meest realiseerbare denk ik. Tenzij Jordy toch voor een 'gezien'-vinkje zou zorgen...

Persoonlijk heb ik niet veel aan een 'gezien' selectie. Maar als er een publiek voor bestaat, kan het altijd bekeken worden zou ik zeggen.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

En ipv via enkele halfgare argumenten het idee maar meteen weer af te schieten

Hoezo "halfgare argumenten"? Niet de tijd of het enagement hebben om na elke stem een bericht te plaatsen, is dat een halfgaar argument? Lijkt me net heel valabel.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Voorbeelden? Doe eens een link naar zo'n geliefde film waar ik jou onrespectvol heb behandeld (volgens jou)?

En waarom kom je daar nu pas mee? Als jij je benadeeld voelt door mij dan moet je me gewoon daarop aanspreken en het liefst in dat topic en niet achteraf zoals nu.

Ach, ik wil er geen persoonlijke vete van maken. En ik heb je daar persoonlijk over aangesproken bij de betreffende filmdiscussies. Voorbeelden noemen ga ik niet doen, dat zou alleen maar tot meer discussie leiden. Vergeet wat ik gezegd heb, ik wou geen oude koeien uit de gracht halen. Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je hier bepaalde theorieën verdedigt die je zelf niet consequent naleeft.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Ach, ik wil er geen persoonlijke vete van maken. En ik heb je daar persoonlijk over aangesproken bij de betreffende filmdiscussies. Voorbeelden noemen ga ik niet doen, dat zou alleen maar tot meer discussie leiden. Vergeet wat ik gezegd heb, ik wou geen oude koeien uit de gracht halen. Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je hier bepaalde theorieën verdedigt die je zelf niet consequent naleeft.

Ik zit er ook niet op te wachten maar iedereen kan wel beweren dat 'ie zich benadeeld voelt. Nou, schroom dan vooral niet om met bewijzen te komen hoor. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ik precies over de scheef ben gegaan volgens jou.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Halcyon wrote:

Hoezo "halfgare argumenten"? Niet de tijd of het enagement hebben om na elke stem een bericht te plaatsen, is dat een halfgaar argument? Lijkt me net heel valabel.

Is al lang een alternatief voor voorgesteld waardoor die problemen zich niet meer voordoen (enkel stemmen laten meetellen waar een recensie aan vasthangt).

Het jammere is dat men geen interesse heeft om constructies mee te zoeken naar een oplossing voor het probleem, enige waar men tijd voor heeft is om zo boers mogelijk een mogelijke oplossing af te schieten. Als men dat voor de zoveelste keer met een argument komt waar makkelijk rond te werken is dan verloedert de hele discussie.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Zo straf je mensen die weinig tijd hebben, spijtig.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Waar straf je die mensen dan mee? Dat hun stem niet meetelt voor de gemiddelde statistiekjes? Wat een straf ...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.