- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Beoordelingen geven
Beoordelingen geven
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Aantal off-topic berichten en onaardigheden verwijderd.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Alsof je hier een contract heb afgesloten dat je ertoe verbindt altijd argumenten te moeten geven als iemand hierom vraagt.
In dit geval had de user zich zelf eerst zo opgesteld natuurlijk. Geen onbelangrijke nuance.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
In dit geval had de user zich zelf eerst zo opgesteld natuurlijk. Geen onbelangrijke nuance.
Dat kan heel goed zijn, ik wijs dan ook niemand persoonlijk met de vinger. Ik had het meer over de algemene sfeer. (Al valt die sfeer mijns inziens heel goed mee hoor, op de uitzonderingen na dan.)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
... en hoewel er grenzen zijn blijft het ook nog steeds een discussiesite. Zeker bij berichten die geen meerwaarde op de stem bieden mag er wat mij betreft wel om argumenten gevraagd worden. Anders kan je beter gewoon zwijgen en stemmen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mag zeker (ik juich het zelfs toe), 't is alleen soms de toon waarop om argumenten gevraagd wordt die me irriteert.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ja, de discussie ging inderdaad tussen mij en OH. Als 12 mensen er zich mee gaan bemoeien en de kant van OH kiezen, dan werk ik zeker niet mee. Ik heb ook geen problemen gehad met de ''discussie''. Ik heb er niet eens zoveel tijd ingestoken, terwijl de anderen (die er niets mee te maken hadden) minimaal 3x zoveel tijd in die ''discussie'' hebben gestoken. Heeft uiteindelijk allemaal geen nut gehad, ik blijf bij mijn mening & stem. Als anderen het hierover niet eens zijn, dan is dat hun probleem en niet dat van mij.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je zou je eens af moeten vragen waarom al die mensen de kant van OH kiezen. Dat heeft niks met Onderhond te maken maar des te meer met jou. Bovendien is dit een discussiesite en dus voor elke user toegankelijk, ook de discussies tussen andere users.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Dit is toch ook wel grappig.
Het is niet dat alle gamers verslaafd zijn en zo op spelletjes ingaan
WoW spelen, RS spelen, COD5 + COD4, COD1, Medal of Honor: Underground (de 1e!!) te spelen
Bovenstaande schreef Adrenal ook al in het verslaving topic, maar zelfs in zijn beoordeling van Avalon spreekt Bart Simpson zichzelf tegen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Het kwam misschien wat te dicht bij de werkelijkheid.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ontkenning is toch de eerste fase van verslaving? 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik game graag (en vaak), maar zie het niet als een échte verslaving. Alleen omdat ik nergens écht aan verslaafd ben, heb ik dat maar opgeschreven. Echte verslaving is dit:
Afhankelijk zijn van games en dit 24 uur per dag, 7 dagen per week te spelen.
Je baan, je werk, je school opgeven om te gamen.
Al je geld uitgeven aan spelletjes & spelcomputers.
Geld lenen (en in de schulden komen) omdat je veel games koopt.
Dat noem ik verslaving en niet af en toe van een spelletje spelen.
Marco Mel
-
- 5 messages
- 0 votes
Ik game graag (en vaak), maar zie het niet als een échte verslaving. Alleen omdat ik nergens écht aan verslaafd ben, heb ik dat maar opgeschreven. Echte verslaving is dit:
Afhankelijk zijn van games en dit 24 uur per dag, 7 dagen per week te spelen.
Je baan, je werk, je school opgeven om te gamen.
Al je geld uitgeven aan spelletjes & spelcomputers.
Geld lenen (en in de schulden komen) omdat je veel games koopt.
Dat noem ik verslaving en niet af en toe van een spelletje spelen.
Verslaving is als je iets doet waar je zelf aan onderlijdt. Logisch dat je bij een verslaving dat niet zult merken. Je zult alles met de ogen van een verslaafde zien en een verslaafde doet zichzelf tekort en anderen. In veel gevallen kan een verslaafde dat niet van zichzelf zeggen maar de omgeving van hem. Een verslaafde denkt maar dat ie goed bezig is en alles wat uitgesteld wordt als heel gwoon zien. Op den duur is het te laat en uiteindelijk beland ie waar alle verslaafden belanden. Denkt ie nog steeds dat ie niet verslaafd is dan blijft dezelfde situatie zich jarenlang behouden totdat het gewoon te laat is om deze te veranderen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ook gek op gamen. Als men zegt dat je verslaafd bent dan ben je het niet altijd maar je kan wel trekjes vertonen. Deze onderkennen maakt je bewust van de situatie.
Groetjes
Marco Mel
rvh76
-
- 53 messages
- 1066 votes
In De Site > Algemeen > Leeftijdsgrens voor stemmers?:
Zo jammer. Eigenlijk zou er een leeftijdsgrens moeten zijn om te stemmen en berichten te plaatsen.(18+ of nog liever 20+) Voorkom je een hoop onzin en stemmers die bijvoorbeeld op 6 films hebben gestemd met een gemiddelde van 4,5. Sorry maar kan die stemmen niet serieus nemen en ze beïnvloeden te veel het gemiddelde van de film. Mijn ondertussen getrainde oog pikt ze er zo uit, maar toch......
Hoe denken de andere filmliefhebbers hierover?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik erger mij ook soms aan stemmers. Zo had ik dat laatst nog toen een 12 jarig meisje het nodig vond om Rocky de laagste score te geven. Zoiets vind ik dus echt schandalig.
Maarja, een leeftijdsgrens kan je hier niet maken. Iedereen kan hier zowiezo de leeftijd ingeven die hij/zij wil. En hoe moet het dan met kinderfilms? Daar moeten jongeren toch ook op kunnen stemmen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Zoveel serieuze en redelijke users zijn nog geen achttien!
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Mee eens! Leeftijd zegt helemaal niets wat dat betreft en bovendien is en blijft het een openbaar forum waar iedereen welkom is als hij/zij zich maar gewoon aan de gedragsregels houdt.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zo had ik dat laatst nog toen een 12 jarig meisje het nodig vond om Rocky de laagste score te geven. Zoiets vind ik dus echt schandalig.
Ze gaf een onderbouwing voor haar stem. Veel schandaliger is het dat ze meteen wordt aangevallen op haar overige stemgedrag en een andere user later zijn stem verhoogt om het gemiddelde weer terug te zetten waar hij stond. Dat is pas kinderachtig.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dan kan je stellen dat ik met mijn 52 binnenkort seniel begin te worden en ook niet meer met mijn verstand kan stemmen.
Stoppen met stemmen dan op 60+? Of 65+? 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Boven de 50 kan eigenlijk niet. Ook mensen die stemmen als ze de 65 al lang gepasseerd zijn mogen wat mij betreft niet meer stemmen 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ze gaf een onderbouwing voor haar stem.
Sorry, maar dat vond ik echt geen onderbouwing.
Maar ok, je hebt gelijk over wat je daarna zegt, dat dat kinderachtig is.
geleden.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
18+ vind ik wat overdreven. Dan moet ik nog 2 jaar wachten 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele opmerkingen verwijderd.
Gelieve de oude koeien in de sloot te laten...
(en nee Speedy, het ging niet om jou
)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Enkele opmerkingen verwijderd.
Gelieve de oude koeien in de sloot te laten...
(en nee Speedy, het ging niet om jou
)
Goed dat je dat er bij gezet hebt. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik had een foutje gemaakt was beetje dom 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik erger me aan users die alleen een 0,5 of een 5,0 geven, en alles wat er tussen in zit links laten liggen. Dat heeft niets met leeftijd te maken, want ik ben er een tegen gekomen van 18+ die op deze manier stemt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik erger me aan users die alleen een 0,5 of een 5,0 geven, en alles wat er tussen in zit links laten liggen. Dat heeft niets met leeftijd te maken, want ik ben er een tegen gekomen van 18+ die op deze manier stemt.
Zo iemand neemt het stem gedrag niet serieus,
Maar vooral zich zelf niet.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
of ze hebben een andere manier qua stemmen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Een niet serieuze manier dan. Je kan toch niet of een 0,5 of een 5,0 geven?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
nou ja. Het is te zien hoe zij het bekijken. Misschien erop of eronder maar ik vind het ook een rare manier van stemmen.