- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Beoordelingen geven
Beoordelingen geven
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Inderdaad,dat kan toch zo moeilijk niet zijn! 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik snap de hele (vermakelijke) discussie niet. Bart Simpson heeft zijn mening en cijfer gegeven en het lijkt me moeilijk om hard te maken dat hij de film niet heeft gezien. En mochten jullie verdenkingen wel waar zijn... tja, als die jongen daar dan blij van wordt? Prima toch?
Al zou de hele wereld voor deze film een 0,5 geven, ik vind het gewoon wèl een mooie film en wat anderen daarvan vinden doet daaraan niets af!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
zie discussie bij great escape, beschuldigd hijzelf iemand ervan die die film niet gezien heeft en komt daarna met duidelijke argumenten dat dat wel duidelijk is dat diegene het gezien heeft, maar meneer komt het nu niet na, triest!
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
@ combi, ik lees hier elke dag meningen die op niets gebasseerd zijn. Het zal me een worst wezen!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
mij ook, maar dan moet niet iemand iemand ergens van beschuldigen en het dan zelf glashard doen, triest!
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Er zou dan ook niets aan de hand geweest zijn als Bart Simpson zijn mening gewoon duidelijk had verkondigd en in was gegaan op enkele punten die voor sommigen niet geheel duidelijk waren in zijn 'recensie'.
Wel eisen (zie onderstaand voorbeeld) dat iemand zijn mening moet verduidelijken (die dat dan vervolgens uitgebreid doet) wanneer hij het niet eens is met de argumenten en het vervolgens zelf niet doen wanneer iemand daar om vraagt. Zo werkt het dus niet.
Toch heb je geen goede argumenten.
Beantwoord mijn vragen:
- Waarom vind je het vreselijke muziek?
- Waarom vind je de film visueel orsaai?
- Waarom vind je dat er matig tot slecht geacteerd is?
- Waarom vind je dat het stuk na de ontsnapping veel te lang duurt?
Wat jij zegt is gewoon wat jij je vind, je zegt niet waarom.
Hij had de verdachtmakingen hier makkelijk kunnen weerleggen, want iemand die de film zou hebben gezien zou in een handomdraai antwoord hebben kunnen geven op die simpele vragen. Dat je dat dan vervolgens niet doet en met halfbakken antwoorden als 'er zijn hier 14 anderen die ook een 0,5 hebben gestemd en daar hoor ik niemand over' aankomt spreekt al boekdelen.
Maar ja... Iemand die duidelijk daarna een wraakstem heeft uitgebracht om het iemand betaald te zetten, terwijl die persoon toch duidelijk heeft aangegeven wat hem niet zint aan de film, is het discussieren niet eens waard.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
zie discussie bij great escape, beschuldigd hijzelf iemand ervan die die film niet gezien heeft en komt daarna met duidelijke argumenten dat dat wel duidelijk is dat diegene het gezien heeft, maar meneer komt het nu niet na, triest!
Uh... ik heb nooit tegen Onderhond gezegt dat hij de film niet gezien heeft...
PS: Hoeveel minuten zijn jullie al kwijt aan deze discussie?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Uh... ik heb nooit tegen Onderhond gezegt dat hij de film niet gezien
heeft...
Heb je de film trouwens wel gezien?

PS: Hoeveel minuten zijn jullie al kwijt aan deze discussie?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Lachen dit.
Als ik het zo lees weet ik haast wel zeker dat hij de film niet gezien heeft. Alle feiten wijzen inmiddels wel in zijn richting. Lijkt erop dat Bart Simson na zijn eerste ban zijn lesje blijkbaar nog niet geleerd heeft.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik snap niet dat de moderators de stem niet verwijderen. Het heeft nu lang genoeg geduurd en het is overduidelijk dat hij deze film niet gezien heeft.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Het is jammer dat Bart Simpson zich op deze manier laat uitdagen. Ga de discussie aan bij The Great Escape. Op deze manier, in de vorm van een soort wraakactie, kan ik het alleen maar afraden.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik heb de film gezien en daarom stem ik. Als jullie denken van niet dan is dat jullie keuze. Ik overtreed geen enkele regel, zo wel: Zeg dan welke regel ik overtreed.
Jullie zijn hier de gene die mij belachelijk maken, ik maak niemand belachelijk.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Het is de vraag wie zich laat uitdagen. De discussie had hier in dit topic ook al vele posts eerder afgelopen kunnen zijn. Kwestie van je er niet aan storen en weer verder gaan 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik maak niemand belachelijk.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Het is de vraag wie zich laat uitdagen. De discussie had hier in dit topic ook al vele posts eerder afgelopen kunnen zijn. Kwestie van je er niet aan storen en weer verder gaan 
Ik laat mij niet uitdagen. Ik reageer soms toevallig op een bericht omdat ik bij: Mijn Updates
kijk. Hun gaan erover door, maar mij maakt het allemaal niets uit. Als hun denken dat het een wraakactie is, dan denken hun dat toch lekker? Mij een zorg, hun een moeite.
PS: Ik ga scheikunde leren, héél misschien dat ik daarna nog even op de discussie in ga.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
het gaat hier een beetje snel. vik had het over het bericht daarboven Simpson
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ik laat mij niet uitdagen.
maar goed, dat je een 0,5 geeft boeit niemand zelfs Onderhond niet, zou alleen wel zo netjes na hem toe zijn om met inhoudelijke argumenten te komen, en als je eerlijk bent kan je dat alleen maar toegeven en/of je excuses aanbieden aan die jongen omdat hij jou nummer 1 wel afkraakt met inhoud en jij daarna hem nog in twijfel trekt en dat hij nog steeds netjes jou vragen beantwoord.
nu jij weer! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik heb de film gezien en daarom stem ik. Als jullie denken van niet dan is dat jullie keuze. Ik overtreed geen enkele regel, zo wel: Zeg dan welke regel ik overtreed.
Je geeft geen antwoord op vragen en je gaat niet dieper in op de materie terwijl je dat wel verwacht van anderen. Dat is jammer en ook wel een beetje verdacht. Vooral omdat je je cijfer vlak na de discussie met Onderhond bij je favo film 'TGE' heb geplaatst, en omdat dit toevallig de favo film is van hem.
Ik geloof er in ieder geval geen zak van. Als je de film zou hebben gezien zou je ook wel dieper in kunnen gaan op bepaalde vragen (vragen die niet overal op het net te vinden zijn) en zou je niet steeds met van die laffe en slappe uitwegen komen. Mensen proberen hier een discussie aan te gaan, maar jij bent hier degene die steeds de boot afhoudt en ook dat is verdacht.
Na ja, whatever.
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
maar goed, dat je een 0,5 geeft boeit niemand zelfs Onderhond niet, zou alleen wel zo netjes na hem toe zijn om met inhoudelijke argumenten te komen, en als je eerlijk bent kan je dat alleen maar toegeven en/of je excuses aanbieden aan die jongen omdat hij jou nummer 1 wel afkraakt met inhoud en jij daarna hem nog in twijfel trekt en dat hij nog steeds netjes jou vragen beantwoord. En excuses,zitten we terug in de kleuterklas misschien!
nu jij weer! 
In vele gevallen geeft onderhond een uitgebreide uitleg bij de films die hij gezien heeft. Nog in meer gevallen slaagt deze uitleg op m'n kloten. En dan spreek jij van inhoudelijke argumenten,laat me niet lachen.Provoceren is een beter woord,al is het beter neergepent!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
In vele gevallen geeft onderhond een uitgebreide uitleg bij de films die hij gezien heeft. Nog in meer gevallen slaagt deze uitleg op m'n kloten
Was jij niet diegene die een pagina eerder hoog uit de toren blies over het respecteren van elkaar's mening?
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
Was jij niet diegene die een pagina eerder hoog uit de toren blies over het respecteren van elkaar's mening?
We zouden verdomme familie kunnen zijn,met 2 elkaars mening respecteren
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
PS: Onderhond heeft ook geen scéne beschreven. Zou jij ook eens een scéne heel erg duidelijk willen beschrijven Onderhond? Iedereen vraagt het van mij, maar hij heeft het ook niet gedaan, dus waar hebben we het hier over?
Filmkriebel
-
- 9958 messages
- 4648 votes
De stem van Bart is duidelijk niet terecht : hij heeft 'm niet gezien, maar dat zal het gemiddelde heus niet beinvloeden.
Laten we hem nu maar zijn scheikunde verder studeren dat 'm morgen ook geen halfje heeft.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Laat em idd maar verder studeren. Het is iedereen nu wel duidelijk.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik wil best een keer een scene beschrijven, zeg me maar de welke ...
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ik wil ook wel een scène beschrijven, als we toch gaan beginnen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik geloof dat OH al genoeg heeft beschreven bij TGE. Dat heb ik jou nog niet zien doen bij deze film, BS. Sterker nog: je hebt helemaal niets relevants gezegd tot nu toe. Alleen maar gezeur over dat je je niet hoeft te verantwoorden voor je stem, maar het wel eist van anderen omdat die toevallig niet stroken met jouw beleving. Het is overduidelijk dat die 1* van OH je wel erg hoog zit. Maar zelfs dat durf je niet toe te geven.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
genoeg aandacht aan besteed en het is wel duidelijk zo.
on-topic weer aub.
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
Ik heb hier weinig discussies gezien die werken,geeft men0.5* krijgt men een lawine van kritiek.Geeft men 5*,idem-dito.
En de ''Verplichting'' van sommige users om alle punten op te sommen,waarom je juist deze film zo goed en/of slecht vindt..!
Sorry,maar dit werkt bij mij ook averrechts.
Ik vraag me ook af waarom een discussie tussen twee personen,moet vergald worden door mensen die er in principe geen bal mee te maken hebben! 12 personen tegen 1, dat vind ik wat klein.Ook lees ik hier altijd,''ieder heeft z'n mening''! Dat kun je hier op deze site niet ernstig nemen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik heb hier weinig discussies gezien die werken,geeft men0.5* krijgt men een lawine van kritiek.Geeft men 5*,idem-dito.
En de ''Verplichting'' van sommige users om alle punten op te sommen,waarom je juist deze film zo goed en/of slecht vindt..!
Sorry,maar dit werkt bij mij ook averrechts.
Mee eens. Alsof je hier een contract heb afgesloten dat je ertoe verbindt altijd argumenten te moeten geven als iemand hierom vraagt.