• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Beoordelingen geven

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bij Avalon (2001):

Bart Simpson wrote:

Wat een flauwe film. Het is niet dat alle gamers verslaafd zijn en zo op spelletjes ingaan. Totaal niet interessant.

0.5

Het is duidelijk dat je stem zo laag is omdat Onderhond jouw favoriete film 0,5 heeft gegeven.

Eerlijk toegeven, jij hebt Avalon niet gezien.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ben ook wel benieuwd of Bart Simpson enkele scenes gedetailleerd kan beschrijven die volgens hem slecht en/of oninteressant waren.

Oh ja, niet of afwijkend reageren op de vraag staat voor mij gelijk aan een 'wraakstem', want iemand die de film heeft gezien moet geen enkele moeite hebben om een paar scenes eruit te pikken.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Ik ben ook benieuwd.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Bart Simpson wrote:

(quote)

En het valt mij ook op dat hij heel vaak, heel slecht stemt op films die over het algemeen als heel goed beschouwd worden.

Neem nou bijvoorbeeld, Once Upon A Time In The West...

daar kun je toch absoluut geen 0.5 voor geven?

Ik denk dat Onderhond precies hetzelfde heeft met Avalon, die jij een 0,5 hebt gegeven.

Ik zie hier trouwens een en al motivatie van Onderhond hoe hij tot die 1* is gekomen, maar bij Avalon nul komma nul motivatie van jouw kant om argumenten te verschaffen op de vraag van Onderhond. We kunnen er dus wel vanuit gaan dat het een wraakstem betreft omdat OH je favo film neerhaalt.

Lekker makkelijk ben jij. Wel iemand pushen om met argumenten te komen maar het zelf niet doen. Zo werkt een discussie niet.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Haha, wat een sneaky kerel, die Bart. Ik mag hem wel

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bart Simpson wrote:

Dat is waarom de film een 0,5 gekregen heeft, anders had het helemaal géén punt gekregen.

Gaat dat dan? Minder dan 0,5 geven?

Bart Simpson wrote:

Ik ga voor niemand een scene beschrijven, ik heb de film gezien en dit is mijn mening. 0,5 blijft staan, ik hoop dat het een stuk duidelijker is?

Je begrijpt wel dat de meerderheid hier het vreemd zal vinden dat je de film hebt gezien net na je discussie met Onderhond.

Filmkriebel

• 9958 messages
  • 4648 votes

Bart Simpson wrote:

Maar wat er allemaal bij de film komt kijken, zoals beeld&geluid kwaliteit en special effects, daar is niets mis mee!

Dan vond je hem eigenlijk wel goed ?

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Volgens mij heeft hij hem niet eens gekeken en gewoon omlaag gestemd. Ik vond hem ook niet goed maar dit:

Het is niet tragisch genoeg met het verlies van haar vriendje, en ze maken de film helemaal kappot door een soort doden-level te maken in de game
zijn nogal vreemde kritieken... Volgens mij heeft Bart gewoon een stukje over deze film op het net gelezen.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Er staat me niks van bij dat Ash een vriendje zou hebben... Maar het is alweer een tijdje terug dat ik 'm heb gezien.

Idem hier, durfde het al niet te zeggen omdat ik het niet zeker weet.

Criticism

• 3011 messages
  • 1443 votes

Ash heeft ook geen vriendje in deze film. De uitleg van Bart Simpson kan zo rechtstreeks uit het bovenstaande plotje worden gehaald plus wat verzinseltjes. Heb dan in ieder geval de ballen om toe te geven dat het een wraakstem is.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Jawel, ze heeft een gamevriendje in de film. Die heet Murphy.

Als jullie mij niet geloven, dan geloven jullie het toch lekker niet, mij een zorg. Ik heb de film gezien en ik vind dat de film absoluut niet meer waard is dan een 0.5.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

Jammer dat je de film niet onbevooroordeeld hebt gekeken. Het is duidelijk dat je de film niet de kans hebt gegeven die elke film zou moeten krijgen en je eindoordeel hebt laten bepalen door een eerdere "gebeurtenis".

Tja, iedereen beoordeeld een film hoe hij/zij een film wilt beoordelen. Ik beoordeel niet alleen op de inhoud van de film, maar op alles wat er bij komt kijken. Dus ook op de realiteit, niet alle gamers zijn zo fanatiek.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Waarover zit je toch te bazelen, Bart? Niet alle gamers zijn zo fanatiek?! Dat is totaal geen reden om dit een slechte film te vinden en daar gaat de film niet eens over!! En dat van Murphy heb je waarschijnlijk gewoon ergens op internet gelezen?

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Adrenal wrote:

Waarover zit je toch te bazelen, Bart? Niet alle gamers zijn zo fanatiek?! Dat is totaal geen reden om dit een slechte film te vinden en daar gaat de film niet eens over!! En dat van Murphy heb je waarschijnlijk gewoon ergens op internet gelezen?

Ja, alles wat ik op dit forum schrijf zoek ik eerst op op internet .

En voor mij is dat wel een reden om de film een lager punt te geven. In een WOII film over een concentratiekamp, kunnen ze ook moeilijk elke Duitser bestempelen als oorlogsmisdadiger. Je had slechte en goede Duitsers. Je hebt fanatieke (ernstig verslaafde) gamers en gamers die wel van een spelletje houden.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Ik denk dat Onderhond precies hetzelfde heeft met Avalon, die jij een 0,5 hebt gegeven.

Ik zie hier trouwens een en al motivatie van Onderhond hoe hij tot die 1* is gekomen, maar bij Avalon nul komma nul motivatie van jouw kant om argumenten te verschaffen op de vraag van Onderhond. We kunnen er dus wel vanuit gaan dat het een wraakstem betreft omdat OH je favo film neerhaalt.

Lekker makkelijk ben jij. Wel iemand pushen om met argumenten te komen maar het zelf niet doen. Zo werkt een discussie niet.

Ik geef toch argumenten bij de film Avalon? Alleen omdat ik minder vertel over Avalon, heb ik dus minder argumenten dus minder tekst. Máár ik heb wél argumenten hoor...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Bart Simpson wrote:

Jawel, ze heeft een gamevriendje in de film. Die heet Murphy.

Als jullie mij niet geloven, dan geloven jullie het toch lekker niet, mij een zorg. Ik heb de film gezien en ik vind dat de film absoluut niet meer waard is dan een 0.5.

Als je de film hebt gezien dan kun je ook wel wat dieper ingaan op bepaalde aspecten van de film. Nu lees ik iets wat iedere leek via Google had kunnen vinden en neerpennen. Wat vond je bv van het kleurgebruik, iets wat vrij bepalend is in de film?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik heb er anders nog geen een gezien. Wel wat standaard dingetjes die je overal op het net kunt vinden, maar echt diep erop in gaan doe je niet -(edit)- en wil je duidelijk ook niet. Nou, dan niet.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Als je de film hebt gezien dan kun je ook wel wat dieper ingaan op bepaalde aspecten van de film. Nu lees ik iets wat iedere leek via Google had kunnen vinden en neerpennen. Wat vond je bv van het kleurgebruik, iets wat vrij bepalend is in de film?

Ik neem aan dat dit geen verhoor is, omdat ik een andere mening over een film heb dan iemand anders. Als jullie het niet met mijn mening eens zijn, kunnen jullie wel zeggen waarom. Jullie moeten dan ingaan op mijn mening en niet op iets wat jullie denken over mijn mening.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Je kan toch wel gewoon ingaan op mijn vraag?

En ik heb al gezegd dat ik jouw mening over de film uitermate vaag vind, omdat je in feite niks zegt. Wellicht als je eens wat dieper ingaat op bepaalde zaken en/of elementen dat je mening dan wellicht wat duidelijker wordt voor sommige mensen.

Is het raar om zoiets te verwachten? Jij verwacht toch ook van mensen dat ze hun argumenten uitgebreid en duidelijk uit de doeken doen waarom ze een film die jij wel heel goed vindt niet leuk vinden??

Ik bedoel, ik vraag jou wat je van het kleurgebruik vond in de film, aangezien dit een vrij bepalende factor is voor de sfeer. Kun je toch wel gewoon op ingaan, of niet? Net zoals mijn andere vraag over het huisdier van Ash. Kun je er wel omheen lullen maar dat komt je geloofwaardigheid ook niet ten goede.

Filmkriebel

• 9958 messages
  • 4648 votes

De film heeft duidelijke artistieke kwaliteiten, Hier hou je geen rekening mee! Je enige kritiek is dat het SF is en ver van de realiteit. Waw, wat een indrukwekkende mening ...

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Jongens, het is hier een filmforum niet de Spaanse inquisitie! Je mag elkaar best om verduidelijking of argumenten vragen maar respecteer ook gewoon elkaars mening.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Jongens, het is hier een filmforum niet de Spaanse inquisitie! Je mag elkaar best om verduidelijking of argumenten vragen maar respecteer ook gewoon elkaars mening.

Als hij de film daadwerkelijk heeft gezien dan kan ik zijn lage stem beoordelen. Maar heel wat mensen waaronder ikzelf vinden het op zijn minst zeer vreemd dat die beoordeling zo snel volgt na de discussie met Onderhond over The Great Escape.

Ik kan me niet voorstellen dat hij zo snel die film heeft gezien. Men heeft hier al gezegd dat het een wraakstem is en dat lijkt ook wel zo.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Tja, wees blij dat ik tenminste iets zeg. Er zijn een stuk of 14 andere die een 0,5 gegeven hebben, van hun hoor je toch ook niets (of weinig)? Ik ga hier verder niet op in mensen, mijn mening is duidelijk. Zo niet, dan moet je leren om meningen van anderen beter te begrijpen.

0.5*

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Bart Simpson wrote:

Tja, wees blij dat ik tenminste iets zeg. Er zijn een stuk of 14 andere die een 0,5 gegeven hebben, van hun hoor je toch ook niets (of weinig)?

Jij bent die 14 anderen toch niet? Wat een non-argument zeg. Dan kun jij bij elke film wel gaan roepen: 'ja, maar zij hebben ook dit gestemd en daar zeg je niks over!'. Ik vraag het niet aan hun maar aan jou.

Bart Simpson wrote:

Ik ga hier verder niet op in mensen, mijn mening is duidelijk. Zo niet, dan moet je leren om meningen van anderen beter te begrijpen.

Nee, JIJ vindt dat je mening duidelijk is. Dat is een heel verschil want een aantal mensen hebben toch aangegeven dat je mening nog wel wat duidelijk kan.

En dan wel verwachten van mensen dat ze kantjes volschrijven met argumenten wanneer men jouw favo films afkraakt, zoals je dispuut bij The Great Escape.

Maar goed, dan niet. Jammer hoor.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik waardeer Bart Simpson als Lid van MovieMeter, laat dat duidelijk zijn. Maar eerlijk toegeven beste vriend, heb jij de film wel echt gezien? Als je de film niet hebt gezien zoals heel wat mensen hier denken doe dan het beste en verwijder de stem.

Niemand zal het je kwalijk nemen. Denk eraan alleen een echte man kan zijn ongelijk toegeven.

Als je de film wel echt hebt gezien en als die 0,5 uit de grond van je hart komt dan is het je goed recht om een lage beoordeling te geven.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Laat die jongen toch z'n 0.5je plaatsen. Hij heeft er z'n mening bijgezet, aan anderen om te beslissen hoe serieus ze die mening vinden.

Al vind ik het "niet alle gamers zijn zo" argument ook maar een beetje vaag en weinig betrekking hebben op de film.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Bart Simpson wrote:

Tja, wees blij dat ik tenminste iets zeg

maar je zegt helemaal niks!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

crack1

• 475 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Inderdaad,dat kan toch zo moeilijk niet zijn!

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

echt ontzettend triest dat je represaille gaat nemen als je nummer 1 film niet goed gevonden wordt door vervolgens diens nummer 1 te kijken(volgens mij ook niet gezien) en een 0,5 te geven. Laatste keer dat ik aandacht besteed aan een recensie van Bart Simpson(de echte is volwassener)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.