- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De filmtitels staan bij mij erg tegen de bovenste lijn aan.
Google Chrome, Windows XP
(afbeelding)
Ik dacht dat je, gezien je screenshot (waar geen reclame te zien is), een donatie had gedaan. Het lijkt er op dat je een adblocker gebruikt. Ik vind het erg onbeschoft om dan vervolgens te gaan klagen over een site die er niet goed uit ziet, en mij ook nog eens aan het werk te zetten om hier iets aan te doen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik dacht dat je, gezien je screenshot (waar geen reclame te zien is), een donatie had gedaan. Het lijkt er op dat je een adblocker gebruikt. Ik vind het erg onbeschoft om dan vervolgens te gaan klagen over een site die er niet goed uit ziet, en mij ook nog eens aan het werk te zetten om hier iets aan te doen.
serieus geen seconde aan gedacht dat dit daarmee te maken zou hebben. Dus zat verder geen kwade bedoeling achter.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hmmm nu staat de balk er ineens weer, vreemd hoor. In Firefox en Opera is de grijze balk nu weer te zien, tussen de huurfilm en de koopfilm.
Toen ik de balk niet meer zag 'werkte' (
) ik op een pc van een collega die blijkbaar een adblocker aan heeft staan die de balk vermoedelijk laat verdwijnen. Ik gebruik die zelf niet en dan zie ik de balk dus wel...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zat al lang te wachten op een nieuwe layout en ik ben blij dat hij er is. Het is erg geslaagd
Op mobiel echter wordt de homepagina uitgezoomd weergegeven. De andere pagina's worden normaal weergegeven. Ik gebruik de standaard Android browser. (afbeelding)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Speelt dit nog? kan het niet naspelen op een Android telefoon / standaard browser
Yup
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vreemd. Weet niet of ik daar iets aan kan doen
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er eigenlijk een specifieke reden waarom je bij de desktopversie niet kunt kiezen hoe je wilt uitloggen (enkel op deze pagina of op alle browsers waar je bent ingelogd) en bij de mobiele versie wel?
Nog een kleine opmerking m.b.t. de mobiele site. Als je een film wil zoeken, dan klik je op het vergrootglas. Zou het dan niet handiger zijn als je effectief in het tekstveld komt te staan? Nu verschijnt dat veld wanneer ik op het vergrootglas heb geklikt, maar dan moet ik ook nog eens opnieuw op dat tekstveld klikken eer ik een titel kan invoeren.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Heb dat inderdaad ook op mijn Samsung Galaxy mini..
isostorm
-
- 2 messages
- 53 votes
Het is vreemd dat het enkel de standaardbrowser is. Met Chrome werkt het wel goed. Het oude design werkte ook goed in de standaardbrowser. En het is ook enkel de homepage die niet goed wordt weergegeven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is er eigenlijk een specifieke reden waarom je bij de desktopversie niet kunt kiezen hoe je wilt uitloggen (enkel op deze pagina of op alle browsers waar je bent ingelogd) en bij de mobiele versie wel?
Ik vond het persoonlijk altijd vervelend en overbodig dat er nog zo'n stap tussen zit voor je uitgelogd bent, dat zie je op andere sites ook nooit. Ben het er wel mee eens dat dat op mobiel hetzelfde moet werken als op desktop, zal daar eens naar kijken.
Nog een kleine opmerking m.b.t. de mobiele site. Als je een film wil zoeken, dan klik je op het vergrootglas. Zou het dan niet handiger zijn als je effectief in het tekstveld komt te staan? Nu verschijnt dat veld wanneer ik op het vergrootglas heb geklikt, maar dan moet ik ook nog eens opnieuw op dat tekstveld klikken eer ik een titel kan invoeren.
Ik geloof dat dat technisch niet kan, in ieder geval op iOS komt het toetsenbordje pas tevoorschijn als je als gebruiker echt op een tekstveld klikt, dat kun je als site niet afdwingen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is vreemd dat het enkel de standaardbrowser is. Met Chrome werkt het wel goed. Het oude design werkte ook goed in de standaardbrowser. En het is ook enkel de homepage die niet goed wordt weergegeven.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vond het persoonlijk altijd vervelend en overbodig dat er nog zo'n stap tussen zit voor je uitgelogd bent, dat zie je op andere sites ook nooit. Ben het er wel mee eens dat dat op mobiel hetzelfde moet werken als op desktop, zal daar eens naar kijken.
Ik gebruikte de functie inderdaad nooit, maar ik vond het vreemd dat je het bij de mobiele versie nog wel had staan.
Ik geloof dat dat technisch niet kan, in ieder geval op iOS komt het toetsenbordje pas tevoorschijn als je als gebruiker echt op een tekstveld klikt, dat kun je als site niet afdwingen.
Duidelijk. Jammer, maar niets onoverkomelijk natuurlijk.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Het is inderdaad alleen de homepage die zo klein wordt weergegeven. Het is even mikken op één van de linkjes om een groter display te krijgen. Lastig wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb constant dat ik nadat ik een pagina heb bezocht op deze site, dat kort daarna ik niet meer op dingen kan klikken, zoals de forumknop. Dan blijft de muispijl gewoon een pijl en krijg ik geen optie om het aan te klikken. Dan moet ik weer F5en en dan werkt het weer. Hebben meer mensen hier last van? Die speelt overigens al weken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb je cookies / browsercache al geleegd?
Dat wil nogal eens helpen bij onverklaarbare / zeldzame bugs.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb voor mijn avatarverandering al de boel geleegd, op aanraden van Jordy een tijdje terug. Daarvoor en daarna had ik dit probleem al.
Ik begrijp dat jij het niet hebt?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee ik heb dat niet inderdaad.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Er is volgens mij al een lange tijd een probleem met javascript, ook al in de oude versie. Na een bepaalde tijd stopt de javascript, dit staat al op de buglijst staat me bij.
Edit: yup
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee ik heb dat niet inderdaad.
Heb alles van internetcaches e.d. gewist, maar heb die bug nog steeds.
Misschien weet Jordy wat het is?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah, zo. Overigens had ik dit niet bij de oude MM. Maar dan wacht ik af.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoop de komende weken/maanden de lijst met openstaande punten weer een beetje weg te werken, is het afgelopen halfjaar ivm het nieuwe design niet veel van gekomen.
JR30GP
-
- 23 messages
- 640 votes
Het is nog wel even wennen, maar ik denk dat 't nieuwe design wel een verbetering is. De vorige website oogde toch wel gedateerd. Tegenwoordig zie je op veel sites dat men overstapt op een witte achtergrond en ik merk toch dat ik last van m'n ogen krijg als ik 's avonds tegen zo'n fel scherm in zit te kijken. Gelukkig leent het design zich ervoor om via een klein scriptje de achtergrond lichtgrijs in te stellen en dan is het perfect.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waarom zet je de helderheid van je scherm dan niet wat minder?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Op het vergrootglas in het zoekveld klikken...
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Bij de mobiele versie krijg je maar een pagina te zien bij de rubriek mijn films. Bij mijn dvd collectie kan ik maar de eerste films zien en zie ik geen mogelijkheid op verder mijn lijst te bekijken.
Er is geen bar aanwezig met de pagina's zoals dit wel het geval is op de volledige site.