• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

JR30GP wrote:

Het is nog wel even wennen, maar ik denk dat 't nieuwe design wel een verbetering is. De vorige website oogde toch wel gedateerd. Tegenwoordig zie je op veel sites dat men overstapt op een witte achtergrond en ik merk toch dat ik last van m'n ogen krijg als ik 's avonds tegen zo'n fel scherm in zit te kijken. Gelukkig leent het design zich ervoor om via een klein scriptje de achtergrond lichtgrijs in te stellen en dan is het perfect.

Behoorlijk fel inderdaad, zo'n grote verandering had van mij toch niet gehoeven, als ik kijk naar IMDb die in al die jaren ook nauwelijks veranderd is. Ik blijf erbij; iets goeds hoeft niet helemaal veranderd te worden. Het ziet er allemaal wel wat gelikter uit natuurlijk.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Ik heb gemerkt dat als je niet ingelogd bent, de avatar niet aanwezig is op de profielen van de leden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Is dit bewust gedaan of gaat het op de lijst? Niet dat het mij stoort, maar voor de niet-leden is dit misschien wel 'leuker'.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Om de kans op copyright claims te verkleinen, zijn er oningelogd op enkele plaatsen geen afbeeldingen te zien.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik wil ff compliment maken voor nieuw layout enzo. Niet zoveel verstand van websites en design Twas ff wennen maar nu blij mee. Ziet er mooi uit. Keep up the good work!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Je kan nu, als je een mening wilt verwijderen meteen vanuit de meningenlijst. Dat kon eerst toch niet? (Dan moest je je bericht opzoeken).

Best vreemd, nu kan het opeens niet meer.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wellicht al gezegd, heel klein schoonheidsfoutje: bericht moderator >> spoiler >> dan lopen eerste zin bericht en 'dit bericht bevat spoilers' door elkaar

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, zal daar nog eens naar kijken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy, ik ben eigenlijk wel benieuwd nu het nieuwe design er een paar weken zit of je grote verschillen in je statistieken ziet van bv de laatste weken voor de wisseling en de eerste weken na de wisseling qua aanwezige bezoekers en pageviews forum/filmtopics.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, is vrijwel constant. Klein beetje meer bezoekers sinds nieuwe design

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Dus toch geen grote leegloop! Verrassend

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik moet zeggen dat ik er nu al helemaal aan gewend ben en dat het vooral voor mobiel gebruik een hele verbetering is.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Was het niet mooier geweest om de links in het midden te zetten/houden, en de trailer (rechts) (als die er bij staat)(misschien al eens opgemerkt).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien al eens gevraagd, maar heb niet teruggelezen. Klopt het dat ik via mijn mobiel bij een film niet meer zie staan wat gebruikers gestemd hebben? Ik zie bijvoorbeeld wel dat het bericht aangevinkt is als mening maar het cijfer zie ik niet, en dat vind ik best jammer.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Was het niet mooier geweest om de links in het midden te zetten/houden, en de trailer (rechts) (als die er bij staat)(misschien al eens opgemerkt).

Ik zal wel even zeggen, waarom ik dit vind. Als je bij veel films achter elkaar vanuit hier gaat doorlinken naar IMDb, zit je bij een aantal films in de trailer. Dit heb je niet als die trailer rechts staat.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Ik ervaar hetzelfde als Eline.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Dk2008 wrote:

De Site >> Algemeen >> nieuw design (januari 2014)

Voila!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Elineloves wrote:

Misschien al eens gevraagd, maar heb niet teruggelezen. Klopt het dat ik via mijn mobiel bij een film niet meer zie staan wat gebruikers gestemd hebben? Ik zie bijvoorbeeld wel dat het bericht aangevinkt is als mening maar het cijfer zie ik niet, en dat vind ik best jammer.

Was een bugje

s0062423

• 682 messages
  • 1739 votes

Dk2008 wrote:

Ben ik het ook wel mee eens. Vraag me zelfs ook af of die embedded trailer er per se bij moet? Maakt het voor mij toch allemaal net iets te druk/wanordelijk ... Zeker ook omdat er niet bij alle films trailers staan .... Is het dan misschien geen idee om de trailer ook gewoon bij de links te plaatsen? En desnoods als popup video (ipv externe link) in te voegen?

Verder vind ik dat de site in zijn geheel er wel al heel sterk op is vooruitgaan. Het nieuwe design is knap en mag er voor de rest best wezen!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geen idee of het een bewuste keuze is, maar wanneer je bent uitgelogd en je bekijkt iemands filmlog, dan staat er de volgende tekst:

bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen

De spoilers worden echter niet onherkenbaar gemaakt en staan gewoon in plain-text.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nee dat is niet de bedoeling, bedankt

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Hoeveel titels kunnen ook alweer onder elkaar in je lijstje? (Ik heb het nu over optie tekst, maar grafisch is misschien hetzelfde??)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat bedoel je precies?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Als je lijsten gaat maken, staan die titels eerst onder elkaar in één rij. Was het nou 50 of was het 100, maar als je daar boven uit komt, komen ze alfabetisch te staan.

Edit: ik heb even bij anderen gekeken, het is 100.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

ik kan de pagina zoeken niet terugvinden of kijk ik er over heen. Dit is de pagina waar je kan zoeken naar regisseurs in je eigen stemmen naar de landen waar je films het gezien.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

klik op het vergrootglas in de zoekregel zonder daar eerst wat in te typen

... in de nieuwe design zijn dingen bij voorkeur verstopt...

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

beavis wrote:

klik op het vergrootglas in de zoekregel zonder daar eerst wat in te typen

... in de nieuwe design zijn dingen bij voorkeur verstopt...

aha bedankt!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ondertussen wel redelijk gewend aan het nieuwe design. Alleen de smileys vind ik nog steeds niks. De oude selectie was beter en zou wat mij betreft teruggehaald mogen worden.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.