• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja inderdaad, is nu opgelost. Bedankt!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ja, dit design oogt, zoals vaker vermeld, wel wat beter dan de vorige. Alleen wel weer behoorlijk wennen nu heel veel dingen/menu's op een andere plek zitten en het eventjes anders werkt. Maar verder is dit erg mooi weer. Heeft ook weer een klein beetje de look van de 2003-2007-design.

Alleen bij mobiel is het overzicht van de bioscoop enz niet zichtbaar.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

Die hebben recent nog een avatar geupload. Verder is die lijst inderdaad weg uit het menu, omdat men makkelijk aan berichten komt door veel aan filmgames mee te doen. Nog wel terug te vinden via deze link http://www.moviemeter.nl/users/messages/

En hoe krijg ik mijn nieuwe avatar op mijn profielpagina ?

Heb een nieuwe ge-upload maar de oude staat op de profielpagina.......

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

@ Badalamenti: nee hoor, daar staat je nieuwe avatar gewoon. Als jij je oude avatar nog ziet moet je de pagina gewoon eens proberen te vernieuwen. In het verleden heeft dat bij mij het probleem verholpen.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Animosh wrote:

@ Badalamenti: nee hoor, daar staat je nieuwe avatar gewoon. Als jij je oude avatar nog ziet moet je de pagina gewoon eens proberen te vernieuwen. In het verleden heeft dat bij mij het probleem verholpen.

Thnx!

Zo simpel kan het zijn....

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is het mogelijk om via de mobiele versie correcties in te sturen voor films waar fouten in de samenvatting staan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee dan zul je de volledige site even moeten openen. Dit soort geavanceerde(re) functionaliteiten zijn bewust onzichtbaar in de mobiele versie.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Je kan nu, als je een mening wilt verwijderen meteen vanuit de meningenlijst. Dat kon eerst toch niet? (Dan moest je je bericht opzoeken).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik weet eerlijk gezegd niet meer of dat eerst wel of niet kon. Is het een probleem dan, dat dat kan? Wat wil je precies horen?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Volgens mij moest je eerst je bericht zoeken en dan je mening weer wegvinken. Probleem Nee, verbetering juist.

night rider

• 105 messages
  • 0 votes

was even wennen maar toch geslaagd....ook leuk dat je bij veel films gelijk de trailer kan bekijken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vraagje. Ik heb net mijn avatar aangepast naar de huidige standaard. De foto is 1280 x 720, groot genoeg lijkt me. Maar als ik op mijn profiel klik en de grote foto geplaatst zie staan, dan ziet de foto er bepaald niet scherp meer uit, terwijl de afbeelding dat wel is. Klopt dit of doe ik wat fout?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er wordt wel wat compressie toegepast inderdaad, maar vind jouw afbeelding er persoonlijk prima uit zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn avatar in goede kwaliteit erop te krijgen in grote versie. Idem op GamesMeter. Daar heb ik het ook iemand nagevraagd die me bevestigde dat de kwaliteit van mijn avatar daar nu een stuk minder is geworden. Wat doe ik eventueel fout?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb geen idee, en zie geen probleem, sorry.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Retina/HD laptopje gekocht Ajax&Litmanen1?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://i41.tinypic.com/1z3z8yc.png

Er hangt een waas over de avatar heen, je ziet er ook erg pixelachtig uit. Terwijl de foto haarscherp was. Dit heb ik op GM ook.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aha, even je cache legen denk ik

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gedaan. Nu is de afbeelding inderdaad scherp!

Multivitamine

• 187 messages
  • 616 votes

Onbenullig, maar toch het viel mij net op. Onder 'account verwijderen' (niet dat ik dat überhaupt zou overwegen!) staat het wachtwoord er al. Dit klopt overigens helemaal, laat ik FireFox onthouden, wellicht zou het handig zijn als je dit toch nog even handmatig zou moeten doen.

Nu zou je met 2 zeer ongelukkige klikken (ik zou dat voor elkaar krijgen ) het account kunnen verwijderen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat vind ik wel vreemd. Het veld heeft een andere naam dan de andere wachtwoordvelden op de site.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Fijn trouwens die "nieuw bericht" button bovenaan een pagina!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Misschien kijk ik er weer eens overheen, maar waar is in dit nieuwe design de link naar de wiki? (of is er geen?)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Legan wrote:

Misschien kijk ik er weer eens overheen, maar waar is in dit nieuwe design de link naar de wiki? (of is er geen?)

Helemaal onderaan rechts.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Dat is nog eens een aparte plek... Niet erg handig als je, zoals ik, "Nieuwste bericht eerst" hebt aangevinkt... Enfin, weer wat geleerd.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Misschien is het al eerder aangehaald: het quoten op de telefoon is soms haast niet te doen als het om een flinke lap tekst gaat (waar al eens in gequote is). Het naar beneden scrollen is erg lastig. Vaak wordt je dan weer bovenaan de pagina "afgezet" als je probeert te scrollen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja dat vind ik ook erg irritant gaan op de mobiel idd. Vooral als ik even naar boven scroll voor bijvoorbeeld een naam van een

acteur en daarna weer naar de laatste regel van mijn bericht wil. Haast niet te doen. Jammer want maak steeds vaker mijn recensies op mijn mobiel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ligt dat aan de site of aan je mobiel? Misschien begrijp ik het probleem niet

isostorm

• 2 messages
  • 53 votes

Ik zat al lang te wachten op een nieuwe layout en ik ben blij dat hij er is. Het is erg geslaagd

Op mobiel echter wordt de homepagina uitgezoomd weergegeven. De andere pagina's worden normaal weergegeven. Ik gebruik de standaard Android browser. http://s28.postimg.org/b3l1flscd/Screenshot_2014_01_23_23_27_35.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal kijken of ik dat na kan spelen, bedankt voor het melden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.