- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer je via je filmlog bij een film op 'nieuw bericht' klikt, dan wordt je doorgestuurd naar de standaard filmpagina met de focus op poster, plot, ... Zou het niet beter zijn mocht deze doorlinken naar het tekstveld? Het klein beetje scrollen is niet onoverkomelijk natuurlijk, maar nu linkt 'nieuw bericht' naar hetzelfde als 'filmdetails'.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
yup, dat gaat inderdaad nog niet helemaal goed
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Ik weet niet zeker of het al gemeld is, maar als ik 'uitgebreid zoeken' doe en ik heb meerdere pagina's aan resultaten, dan verdwijnt de zoekmachine. Er is dan een groot leeg vak.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De grafieken bij de statistieken zien er erg goed uit. Zeer duidelijk met dat geel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet zeker of het al gemeld is, maar als ik 'uitgebreid zoeken' doe en ik heb meerdere pagina's aan resultaten, dan verdwijnt de zoekmachine. Er is dan een groot leeg vak.
vreemd, kan ik niet nabootsen
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ligt dat aan de site of aan je mobiel? Misschien begrijp ik het probleem niet
Voorheen was het al lastig om in een quote naar beneden te scrollen op de telefoon, nu lukt het nauwelijks. Het zou handig zijn als de cursor direct onder de quote tekst terecht komt, zodat je direct kunt beginnen met typen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Alfabetische sorteervolgorde bij mijn film(lijsten) werkt niet. (Of ik doe iets fout)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Voorheen was het al lastig om in een quote naar beneden te scrollen op de telefoon, nu lukt het nauwelijks. Het zou handig zijn als de cursor direct onder de quote tekst terecht komt, zodat je direct kun beginnen met typen.
Dat laatste kan ik ws. wel regelen, gaat op de lijst!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alfabetische sorteervolgorde bij mijn film(lijsten) werkt niet. (Of ik doe iets fout)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb wat nieuwe lijsten gemaakt maar die blijven onderaan staan. (Ook na uitloggen, en cookies verwijderen) Ze zijn openbaar. Maar het gaat toch op alfabet?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee ze zijn gesorteerd op moment van aanmaken (heeft niets met het nieuwe design te maken, was eerder ook al zo)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Even getest:
Zoeken op (deel van) titel werkt wel.
Zoeken op regisseur; zoekmachine verdwijnt.
Zoeken op deel van plotomschrijving, zoekmachine verdwijnt.
Zoeken op Overige Gegevens, zoekmachine verdwijnt.
Zoeken in Eigen Stemmen, zoekmachine verdwijnt.
Overigens verschijnt er een groot wit vlak waar de zoekmachine hoort te zijn.
Het ligt overigens niet aan mijn laptop, want ik zit nu op een andere als waar ik het probleem mee had op MuMe.
Wel gebruik ik nu dezelfde browser, nl. Firefox.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bij mij gaat het goed in al die gevallen, vreemd
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hoveren over je avatar in de menubalk en op 'Film toevoegen' klikken.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Bij Mijn Films heb ik verschillende subcategorieën.
Maar wanneer ik films wil toevoegen in bijvoorbeeld de map DVD door de titel in te typen, dan zoekt die en dan voegt die 'm toe. Dan klik ik op opslaan en meer en klik op een andere map, dan typ ik de titel weer in maar dan blijft die maar zoeken en komt de titel niet tevoorschijn waardoor je 'm ook niet kan toevoegen. Je moet dan eerst altijd de pagina refreshen om in een andere map titels op te slaan.
http://i43.tinypic.com/715hd0.jpg
En wat is dat met die 7?
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Dat met die 7 schijnt enkel bij 90%-zoomniveau te zijn. Was al eerder gemeld op MuMe.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Nou, op 100% ziet die er nog steeds niet fatsoenlijk uit hoor. Pas op 110%.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij Mijn Films heb ik verschillende subcategorieën.
Maar wanneer ik films wil toevoegen in bijvoorbeeld de map DVD door de titel in te typen, dan zoekt die en dan voegt die 'm toe. Dan klik ik op opslaan en meer en klik op een andere map, dan typ ik de titel weer in maar dan blijft die maar zoeken en komt de titel niet tevoorschijn waardoor je 'm ook niet kan toevoegen. Je moet dan eerst altijd de pagina refreshen om in een andere map titels op te slaan.
bedankt, gaat op de lijst
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
In de mobiele versie staat in mijn profiel de tekst "aantal toevoegingen" vet gedrukt. In de volledige versie is dit niet. Zie ook niet in waarom het vet gedrukt moet zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is een link, naar de pagina met toevoegingen die mobiel niet op een andere manier bereikbaar is
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Waarom staat er tussen 'huur' en 'koop' een grijze balk? Het lijkt alsof daar een advertentie hoort te staan. Ik gebruik geen add-blockers en heb gedoneerd aan MovieMeter. Een grijze balk is altijd nog beter dan een advertentie, maar van mij mag hij helemaal weg. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bug
grijze balk zou daar niet moeten staan indien gedoneerd
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De filmtitels staan bij mij erg tegen de bovenste lijn aan.
Google Chrome, Windows XP
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ex-bug? Ik zie hem al niet meer
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De filmtitels staan bij mij erg tegen de bovenste lijn aan.
Google Chrome, Windows XP
(afbeelding)
zal eens kijken, moet bij donerende bezoekers natuurlijk ook goed gaan