- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Zhong Ming
-
- 31 messages
- 26 votes
Compliment voor het nieuwe design!
Eerste indruk was de site familie was geworden van www.season1.be.
Natuurlijk even wennen, maar dat is met alles zo in het leven.
Het is inderdaad erg wit en vooral in de avond kan dit vervelend zijn met lezen.
In de avond draag ik vaak geen lenzen en gebruik zonnebril op sterkte.
Ooit deze tip gelezen op het internet, dus geef deze nu maar door. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja een leeszonnebril werkt ook goed zie ik (ook bij andere sites). Gebruik zelf geen lenzen. Gewoon uitproberen wat het beste bij je past, wereld draait door. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ehm.. oei.. geen oude updates meer. *huilt*
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jawel hoor, de mensen die toegang hadden tot de oude updates hebben dat nog steeds, via dezelfde url
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Zou jij mij die url in een pb willen sturen please?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Thanks, die had ik al, maar deed het eerst niet. Nu wel.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Vind het er fris en prettig uitzien. Mooie verbetering.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Een kleine aanmerking: wanneer ik bij overzichten (zowel film als forum) over iemands naam hover, zie ik geen informatie. Alleen bij mijn gebruikersupdates verschijnt deze en als ik in een topic zelf ga.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik heb ook nog een kleine opmerking. Als ik net ingelogd heb zie ik het eerste scherm steeds verkleind weergegeven, dan moet ik uitzoomen om de pagina op het hele scherm te kunnen zien. Bij andere pag. is dit niet zo. Mobiele versie.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Huh? ik kan niet zien waar ik een film kan toevoegen..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb ook nog een kleine opmerking. Als ik net ingelogd heb zie ik het eerste scherm steeds verkleind weergegeven, dan moet ik uitzoomen om de pagina op het hele scherm te kunnen zien. Bij andere pag. is dit niet zo. Mobiele versie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een kleine aanmerking: wanneer ik bij overzichten (zowel film als forum) over iemands naam hover, zie ik geen informatie. Alleen bij mijn gebruikersupdates verschijnt deze en als ik in een topic zelf ga.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ja de homepage moet ik steeds uitzoomen. Als je terug gaat naar de homepage krijg je hetzelfde.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Het is wel met de standaard browser van Android. Geen opera, dolphin, Google chrome .....
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je kan nu, als je een mening wilt verwijderen meteen vanuit de meningenlijst. Dat kon eerst toch niet? (Dan moest je je bericht opzoeken).
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Ziet er fraai uit. Mijn complimenten !
Ik zie dat veel users hun avatar onder hun naam hebben staan bij het openen van je profiel....
Kan niet direct vinden hoe dat in zijn werk gaat ????
En de lijst met het aantal berichten per user is verwijderd, zal wel zijn reden hebben ????
R.
-
- 66 messages
- 3613 votes
Dat klopt; 1,5x zo groot.
Van 200 pixels breed naar 300 pixels breed.
Daarvoor zijn duizenden posters vervangen door grotere versies. We zijn er nog niet helemaal, maar de films met 80 stemmen of meer hebben bijna allemaal een grotere poster gekregen.
Mijn complimenten. Ziet er mooier uit met de grotere filmposters!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ziet er fraai uit. Mijn complimenten !
Ik zie dat veel users hun avatar onder hun naam hebben staan bij het openen van je profiel....
Kan niet direct vinden hoe dat in zijn werk gaat ????
En de lijst met het aantal berichten per user is verwijderd, zal wel zijn reden hebben ????
Die hebben recent nog een avatar geupload. Verder is die lijst inderdaad weg uit het menu, omdat men makkelijk aan berichten komt door veel aan filmgames mee te doen. Nog wel terug te vinden via deze link http://www.moviemeter.nl/users/messages/
woutgroot
-
- 5 messages
- 70 votes
Vind het menu bovenaan mooi geworden, ook geel-zwart staat prima. Alleen zijn er nog wel wat dingen waar ik mij aan 'stoor'.
De achtergrond is wit, net als de achtergrond van de reacties. Dit maakt het nogal onoverzichtelijk. Bij IMDB is de zijkant bijvoorbeeld grijs, wat ik stukken beter vind ogen
.
Het lettertype is te groot op sommige plekken, en er zitten teveel lege stukken tussen. Zou mooier zijn als het allemaal wat kleiner is. Nu is het nogal onduidelijk waar belangrijke dingen staan, ook omdat alles dus wit is(achtergrond). Sowieso vind ik het nogal onverzichtelijk.
Bij het cijfer staat niet dat het om cijfers tussen de 1 en de 5 gaat, bijvoorbeld een 4.2 denk je dat het onvoldoende is terwijl dit dus niet zo is.
Postieve punten zijn dus zeker het nieuw-ogende design, het is allemaal wat frisser door de wit-gele combinatie. Reacties plaatsen vind ik ook allemaal beter geworden. Filmpagina's met trailer erbij zijn stukken beter, nu staat het filmpje er zelf ipv een link die ik (zeker in het begin) nogal eens over het hoofd zag. Menu is ook prima.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Het lijkt mij ook wel een goede toevoeging als je de top 250 bekijkt dat je naast het gemiddelde, je eigen punten kan zien en zodoende een goed overzicht krijgt van alle films in de top 250 die je al gezien hebt. Ik weet niet of dat in eerste instantie mogelijk is?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Het lijkt mij ook wel een goede toevoeging als je de top 250 bekijkt dat je naast het gemiddelde, je eigen punten kan zien en zodoende een goed overzicht krijgt van alle films in de top 250 die je al gezien hebt. Ik weet niet of dat in eerste instantie mogelijk is?
Klikken op 'stemtabel' bedoel je?
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Ahaa, inderdaad 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wel opletten he, wijzigingen hierin wijzigen ook direct echt. Maar dat staat er ook bij geloof ik.
Overigens kon dit in het oude design ook al hoor.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Wel opletten he, wijzigingen hierin wijzigen ook direct echt. Maar dat staat er ook bij geloof ik.
Overigens kon dit in het oude design ook al hoor.
Heb het nooit opgemerkt eigenlijk maar ook nooit naar gezocht. Ik bedoel eigenlijk dat het punt wat je bijvoorbeeld aan Shawshenk Redemption hebt gegeven dat je die punt in een ster naast het gemiddelde ziet maar dit is ongeveer hetzelfde.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
klein bugje: de film Naked Soldier (2012) heeft geen grote poster - althans niet zo groot dat het klikbaar is - maar het is wel klikbaar. Bij de pop-up verschijnt dan ook geen afbeelding.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
klein bugje: de film Naked Soldier (2012) heeft geen grote poster - althans niet zo groot dat het klikbaar is - maar het is wel klikbaar. Bij de pop-up verschijnt dan ook geen afbeelding.
Ik heb even een correctie ingediend van een hi-res poster. Waarschijnlijk is het dan opgelost.