- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm challenge zomer 2016
Horrorfilm challenge zomer 2016
Woland
-
- 4796 messages
- 3818 votes
En ik sluit me aan bij U96, de eerste twee Hellraisers waren allebei erg tof alexspyforever. Ik heb nog een paar latere van de serie gezien, maar die zijn in mijn herinnering toch een stuk minder.
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Thw Mummy's Shroud (1967) - FTV - 4 punten - 28 juli 2016 (45 films, 171 punten)
http://stuffpoint.com/mummies/image/360394-mummies-the-mummys-shroud-lobby-card.jpg
Qua verhaal vind ik dit de leukste van de Hammer mummie films.
Naast dat we te maken hebben met een mummie, zijn er ook genoeg spanningen tussen de personages onderling. Met name de dialogen tussen Andre Morell en Elizabeth Sellars zijn goed (in de film zijn ze man en vrouw van elkaar).
De mummie zelf ziet er dan weer weinig angstaanjagend uit. Ik vind hem in deze film er wat 'goedkoop' uit zien. Hij mag gelukkig wel wat vaker in actie komen, volgens mij meer dan in de andere Hammer mummie films. Geen bloed en gore, maar ik ben het niet met mijn voorganger eens dat de gruwelijke moorden aan de verbeelding worden overgelaten. Er gebeurt nog best veel on-screen en dat kan ik wel weer waarderen.
Verder is het nog wel tof dat Michael Ripper eens een wat grotere rol mocht spelen. Nog een best goed acteur en dat laat hij in deze film ook weer zien.
Best genietenswaardig.
3*.
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
En ik sluit me aan bij U96, de eerste twee Hellraisers waren allebei erg tof alexspyforever. Ik heb nog een paar latere van de serie gezien, maar die zijn in mijn herinnering toch een stuk minder.
inderdaad deel 3 & 4 gaat nog er is een link met de eerste 2, maar de rest (er zijn 8 delen) zijn pure afkooksels van de eerste 2
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
Ik ben anders niet zo tuk op sequels (zeker als het om een erg goede film gaat) maar ik moet toch bekennen dat ik wel erg nieuwsgierig ben naar meer 
Trouwens moedig van je om je door die lange films te worstelen. Sommige zijn al geen films meer, maar miniseries. Ik ben geen King fan maar zijn eerste horrorkind Carrie blijft tot mijn favoriete horrorverhalen, karakters en films horen
ik ben gek van lange films, er moet vooral veel sfeer en een degelijk verhaal in zitten en of er nu trage of saaie momenten in zitten raakt mij zelden en als er dan nog genoeg horrorelementen inzitten is het voor mij compleet top 
Carrie is dan ook meer dan zomaar een horrorfilm he, persoonlijk één van mijn favorite King-verfilmingen, mega sterke rollen heeft die film, vooral die rol van die moeder echt creepy.....
PS: als je de eerste Hellraiser goed vond gewoon de tweede zien....
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
alexspyforever Hellraiser staat zelfs in mijn top10 van beste film ever! En ook ik sluit me aan bij het advies van de overige heren, de tweede is goed te doen. Maar daarna ben ik gestopt en dat is niet voor niets. Misschien dat ik het ooit eens aan durf maar tot nu toe niet!
Voor mij was Salò o Le 120 Giornate di Sodoma de meest erge film ervaring ooit. Alweer jaren gelden kwam deze film op de VPRO. Op een uur dat er bijna niemand meer keek. Ik had speciaal de wekker gezet om te kijken. En het is direct de enige keer geweest dat ik daarna last had om in slaap te komen. Ik rate de film ook niet omdat ik het niet kan. Mijn ervaring met de film American Guinea Pig: Bouquet of Guts and Gore (2014) is de enige andere film waar ik geen rating aangegeven heb. Zo zie je maar weer hoe iedereen een film anders ervaart.
U96
-
- 731 messages
- 762 votes

Besat (1999) – FTV – 3punten – 28juli 2016
horrorfilm van Anders Ronnow Klarlund, de ganse film zit je te denken is dit nu een horrorfilm of een steengoeie politiethriller, verhaal, muziek/geluid en sfeer zijn nogtans top, de film grijpt je onmiddellijk vast je blijft gewoon zien tot je weet hoe de vork aan de steel zit, en dan komt het horrorbeestje boven....deze film heeft mij echt verrast 4*
(48films:120punten)
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Just before Dawn (1981) FTV– 3 punten – 29 juli 2016 (91 films -300 pnt.)

Review: Opvallend goede Camp-slasher, niet zo zeer door de kills maar door de sfeer. Na de eerste kill neemt de film ruim de tijd om de kampeerders te leren kennen. Om vervolgens net een half uur voor het einde los te gaan. Degene die aan het moorden slaan hadden veel weg van The Hills have eyes. Dit geheel pakte zeer goed uit voor de film. En wat dus eindige in een zeer vet einde. Verder zag het qua cinemageografie er ook best in orde uit. Mooie beelden van de natuur en van een waterval. Dik orde deze film.
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
The Curse of the Werewolf (1961) FTV– 4 punten – 29 juli 2016 (92 films -304 pnt.)

Review: WOW, wat een fantastische film! Er wordt een tragisch verhaal neergezet over hoe het kon gebeuren dat Leon Corledo, gespeeld door Oliver Reed, in een weerwolf kon veranderen. Dit verhaal zit zo slim in elkaar dat de film vanaf het begin spannend is. Het duurt redelijk lang voordat dan uiteindelijk de metamorfose in beeld wordt gebracht, zonder dat trouwens een gemis is.. Maar als Reed dan veranderd is dit zeer mooi gedaan. Alleen de speciale effects van de transformatie van de handen was sterk verouderd. Zodra je de hele weerwolf ziet is hij zelf best gruwelijk. Wederom een heerlijk geslaagde Hammer Horror.
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
The Screaming Skull (1958) FTV– 4 punten – 29 juli 2016 (93 films -308 pnt.)

Review: Zeer matige en knullige film. Ik werd een beetje simpel van al dat geroep om Mickey. Verder zijn er simpele special effects en veel geloop achter die Mickey aan of vluchten van een schedel. De clou van het verhaal heb je binnen zeer korte tijd al door. Het intro was wel grappig, er werd namelijk vermeld dat mocht je je eigen doodschrikken er alvast een doodkist was gereserveerd.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
alexspyforever Hellbound: Hellraiser II zou ik je van harte kunnen aanbevelen. Misschien goedkoop maar voor horror-begrippen zeer sterk vervolg. Deel 3 heb ik nu al 2 keer aangezet maar niet afgekeken, lijkt mij een stuk minder. Clive Barker is naast regisseur ook schrijver van Horror-boeken. Op mijn watch-list heb ik nog diverse verfilmingen van zijn werk, waarvan Nightbreed door hem zelf is geregisseerd.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
27.Body Bags (1993) - FTV - 28 juli - 3 punten (27 films - 96 punten)
http://4.bp.blogspot.com/-15cRMqIBLik/Ut3HAtlm2WI/AAAAAAAAQP0/uc-SlPDNsc4/s1600/screenshot22957.jpg
"Natural causes... Natural causes... Natural causes... I hate natural causes! Give me a big stab wound to poke at and then I'm happy."
Genige anthologie van Horror-meesters John Carpenter en Tobe Hooper.
Carpenter introduceert ons zelf als gepassioneerde lijkschouwer tot alle verhalen. Het eerste segment "The Gas Station", gaat over een vrouw die haar eerst werkdag heeft op een tankstation terwijl er een maniak los loopt. Het tweede segment "Hair" gaat over Stacy Keach (Prison Break) die vreest om kaal te worden en een experimentele behandeling ondergaat. In het derde segment "Eye" (het enige dat is geregisseerd door Hooper) krijgt honkballer Mark Hamill na een auto-ongeluk een oog-transplantatie. Zijn vrouw Twiggy merkt hoe zijn persoonlijkheid langzaamaan verandert...
Verder hebben Tobe Hooper, Wes Craven, Sam Raimi, David Warner en Roger Corman ook nog kleine rollen.
Zoals we van Carpenter kunnen verwachten is de film qua cinematografie erg degelijk, zijn de nachtscènes sfeervol opgenomen en heeft de film een heerlijke 80s synthesizer soundtrack.
Leuk om een keer gezien te hebben.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
28. Ghost Story (1981) - FTV - 28 juli - 3 punten (28 films - 99 punten)
http://i.imgur.com/2fMy5n0.png
"I will take you places you've never been. I will show you things that you have never seen and I will see the life run out of you."
Ghost Story verteld het verhaal van vier succesvolle oude mannen die al 50 jaar een duister geheim delen. Als eerst de zoon van een van hen rond vreemde omstandigheden om het leven komt en daarna de man zelf volgt, wordt het de andere duidelijk dat het verleden niet zo makkelijk achtergelaten kan worden... Gebaseerd op het boek van Peter Straub. Volgens Stephen King een van de beste spookverhalen die hij ooit heeft gelezen.
De hoofdrollen worden vertolkt door veteranen Fred Astaire, Melvyn Douglas, John Houseman en Douglas Fairbanks Jr. Daarnaast spel ook Alice Krige en Craig Wasson een rol.
In tegenstelling tot wat je door de titel zou verwachte is het geen haunted house-film. De film ademt echter wel de sfeer die dat soort films bezitten. Het verhaal vond ik opzich wel goed, al had het mischien wat beter uitgewerkt kunnen worden. De backstory was best gaaf bedacht.
Visueel is de film uitstekend verzorgt door special effects meester Albert Whitlock (The Thing, Dracula 1979) met mooie maté-paintings en practical effects. Bij vlagen is de film bijzonder sfeervol en doet het aan als een echte Gotische spookhuisfilm.
Sfeervolle en vermakelijke film met een mysterieus verhaal. Beetje ondergewaardeerd.
Willy Wartaal
-
- 433 messages
- 3815 votes
32. King Kong 1933 - FTV - 5 punten - 28 juli 2016 (totaal 86 punten)
De oudste film die ik gezien heb nu, hiervoor was dat al heel lang Casablanca. Moet zeggen dat ik onder de indruk was van de snelheid waarmee deze film het verhaal opzet en ook in een razendsnel tempo verdergaat tot aan de alom bekende ontknoping. Leuke dialogen aan het begin, mooie sets en beelden van het eiland. Grappig om eindelijk eens te zien wat Peter Jackson allemaal heeft overgenomen in zijn versie. Vond het er allemaal prima uitzien, de close-ups van het gezicht van Kong misschien wat minder, hij zag er dan ineens best wel weer knuffelbaar uit.
Willy Wartaal
-
- 433 messages
- 3815 votes
33. Don't Look Now 1973 - FTV - 3 punten - 29 juli 2016 (totaal 89 punten)
http://www.midnightonly.com/wp-content/uploads/2011/10/dont-look-now-5.jpg
Mooie locaties, mooie fotografie en de herkenbare muziek van Pino Donaggio. De film komt wel erg traag op gang en het duurt even voordat je doorhebt welke kant ze dit opsturen, de sfeerschepping daar zit het hem voornamelijk in, onheilspellend met een hintje surrealisme en veel symboliek. Niet helemaal mijn cup of tea, gelukkig is Julie Christie daar nog om de film wat interessanter te maken.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
33. The Texas Chainsaw Massacre (2003) - RW - 1 punt - 28 juli 2016 (33 films, 121 punten)
"I'm sorry, but how often do girls blow their heads off in this shithole town?"
Half puntje erbij voor mij. Hoogstaand of origineel is het niet, maar ik vind het alsnog een zeer vermakelijke remake. De rechtstreekse vergelijking met het origineel maak ik niet, want dat is te lang geleden dat ik die zag. Tieners komen in afgelegen gebied waar krankzinnige familie ze af wil maken. En dat is een uitstekende gelegenheid om het topstrakke lijf van Jessica Biel te laten zien, moet regisseur Marcus Nispel hebben gedacht. Witte tanktop, strakke jeans en daarna zoveel mogelijk nat maken met sprinklers, valpartijtjes in water en wat voor excuus hij maar kon bedenken. En die camera als het even kan altijd op hetzelfde gericht. Zo'n film is het wel een beetje. Not that I'm complaining. 
Bij vlagen spannend, en een beetje gorigheid, al wordt het nergens echt gruwelijk.
3,5*, naar boven afgerond
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik moet toch ook nog een paar films gaan zien voor deze challenge... .
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Heb je niets liggen dan?
Veel te veel. Dat is juist het probleem, ik start er gewoon nooit mee. Ik moet er me ook klaar voor voelen, en bij sommige horrors is dat niet altijd het geval (Psycho bvb.). Maar ik ga er toch wat werk proberen van maken.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
34. Poison (1991) - FTV - 3 punten - 29 juli 2016 (34 films, 124 punten)
http://i280.photobucket.com/albums/kk165/DeadDudeintheHouse/Book%20of%20Horror/Poison-1.jpg
"The whole world is dying of panicky fright"
Poison won de Grand Jury Prize op het Sundance festival en was genomineerd voor een Gouden Luipaard. Bovendien was regisseur Todd Haynes' Carol mijn twee-na-beste film van vorig jaar, dus ik verwachtte wel wat van deze film, zijn speelfilmdebuut. Helaas kon ik er niet heel verschrikkelijk veel mee. Poison bestaat uit drie verhalen, die niet echt narratief verbonden zijn en ook in stijl heel erg van elkaar verschillen: Een nieuwsberichtachtig relaas over een jongetje dat zijn vader vermoord, een zwart-witte jaren '50 stijl B-film over een wetenschapper die een soort lepra-ziekte krijgt en een homo-erotische gevangenis 'romance'.
Er wordt tussen de verschillende verhalen heen er weer geschakeld om een web van veronrustende correlaties en echoput effect te krijgen, volgen Dennis Lin in de Ney York Times. Tot op zekere hoogte werkt dat misschien, maar het is voor mij te onsamenhangend en willekeurig om er veel waardering voor op te kunnen brengen. Geen succes dus, deze eerste van Haynes. Wel grappig om John Leguizamo opeens op te zien duiken.
2,5*
35. Seven Footprints to Satan (1929) - FTV - 5 punten - 29 juli 2016 (35 films, 129 punten)
"Watch them, the villains! They do not comprehend Satan's generosity"
Benjamin Christensen is vooral bekend vanwege zijn indrukwekkende film Häxan (1922), maar het leek me leuk voor de horror challenge om ook een wat minder bekend werk van hem te kijken. De keuze viel op het lang verloren gewaande horrormysterie Seven Footprints to Satan (1929), al is het zoals bij veel oudere films geen moment eng, en op MovieMeter ontbreekt de genre aanduiding horror niet geheel onbegrijpelijk zelfs volledig. IMDb hangt die er echter wel aan, en de film heeft dan ook wel degelijk horror stijlelementen.
Jim en Eve, een jong society stel, worden op de vooravond van Jims vertrek naar Afrika ontvoerd en naar een villa gebracht waar een bizarre sekte gevestigd is. Onder leiding van de mysterieuze Mr. Satan gebeuren hier de meest vreemde dingen. Christensen lardeert zijn film met grote sets, voor die tijd schaars geklede pre-code vrouwen en Lon Chaney-achtige, harige heren, wanneer het geen echte gorilla's zijn die iemand achternazitten.
Het oogt soms allemaal net even te belachelijk om zijn niveau van curiositeit te ontstijgen, maar het is voor de silent liefhebber leuk om een keer te zien, helemaal als je het teleurstellende einde wegdenkt.
3*
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
#14 - The Tall Man (2012) - FTV - 2 punten (punten totaal: 34) - 29 juli 2016
Ik heb The Tall Man al een geregelde tijd op mijn Watch-List staan. Nu hij van Netflix af is werd de kans steeds kleiner dat ik hem in een snelle periode aan zal zetten. Toch kwam gisteren mijn maat langs met deze film, die konden we gisteren wel kijken want ik heb tenslotte vakantie gekregen. Nu ben ik dan wel op vakantie dan kan ik mooi eventjes een review schrijven. The Tall Man, ik vond het niet heel speciaal. Hoewel er toch wat leuke scenes waren viel de film mij negen van de tien keer tegen!
The Tall Man bevat over het algemeen een duister sfeertje. Dan hebben we het nog niet gehad over het totale mysterieuze pakket in het begin. De film begon namelijk erg fijn, veel hints werden er gegeven over The Tall Man die kinderen weg neemt zonder enig gerinkel. We volgen Cold Rock Town in Washington, USA. (als ik het mij goed herinner). Het mysterie gaat verder waarna het zoontje van Julia word mee genomen door de tall man en zij er achteraan gaat. Bij de achtervolging word ze aangevallen door de hond. Die daarna oerlelijk met een greenscreen moest word geprojecteerd in de film, dat zag er niet ui! Achteraf blijkt Julia zelf The Tall Man te zijn en en de mysterie was ontrafeld.;
Ik wil niet uitmonding een review maken over The Tall Man omdat hij dat zozeer niet verdiend en ik weg ben op vakantie. Verhaal was saai, concept was leuk en uitwerking kon beter. Alles was niet leuk om te kijken en de film is gewoon op het algemeen erg saai en traag. Niet echt vermaakt maar, je komt de avond door.
1.5*
Ik kan geen plaatje doen, alleen MovieMeter doet het blijkbaar nu op het internet hier. Ben op vakantie dus ik zou helaas deze week niet heeeeeel veel horror kijken! Daarna 3 weken vakantie dus dan kom ik wel even in!
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
The Editor (2014) FTV– 2 punten – 29 juli 2016 (94 films -310 pnt.)
http://www.brmovies.cc/wp-content/uploads/2016/06/The-Editor-2014-cover.jpg
Review: Tjonge wat een film, een ode aan de giallo. Waar alle aspecten aanwezig zijn: naakt, gruwelijke moorden en zelfs het occulte. Maar deze film is meer het is humoristisch en ook satirisch. En net als bij de meesters van weleer is de film een heerlijke whodunit. Waarbij ook de bodycount lekker hoog lig. Sterren als Udo Kier (Suspiria) en Paz de la Huerta maken hun opwachting maar ook Laurence R. Harvey van Human Centipede 2 heeft een leuke cameo. En dan zijn er nog de vele verwijzingen naar de meesters zelf natuurlijk: De grootste eer valt te beurt aan Dario Argento. Een acteur uit zijn één van zijn beste films, de fijne soundtrack medegeschreven door Claudio Simonetti (van Dario`s favoriete band Goblin) en verder zie je zijn stijl en vele verwijzingen in de film. Maar ook Lucio Fulci (The Beyond) en Mario Bava (Blood And Black Lace) komen voorbij. En wat te denken van David Cronenberg’s Videodrome?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
The Slumber Party Massacre (1982) - FTV - 29 juli 2016 - 3 punten (78 films - 276 punten)
http://silverscreenriot.com/wp-content/uploads/2015/09/Slumber-2.jpg
Na wat blootscènes in de eerste 25 minuten heb je eigenlijk het beste van de film gehad. De killer is er eentje zonder enig charisma. Maar ook het slachtvee is niet bijster interessant al zie ik ze wel liever dan die poppetjes van tegenwoordig. Het is zo een beetje een kruising tussen slasher en splatter maar blinkt uit in geen van beide. Een paar leuke momenten toch zoals het binnenvallen van de pizzaman en het lekkers uit de koelkast. Ook de finale is nog wel spannend. Leuk voor een keer.
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Microwave Massacre (1983) - FTV - 3 punten - 29 juli 2016 (46 films, 174 punten)
https://reelybored.files.wordpress.com/2010/06/hmn.jpeg
Oef, dit is nou een echt wanproduct.
Men probeert de film een komische lading te geven, maar slaagt hier echt helemaal niet in.
Het stuk bij en net na de openingcredits begint veelbelovend, maar daarna gaat het alleen maar bergafwaarts.
Jackie Vernon speelt het weinig interessante personage Donald op een manier alsof hij er zelf ook geen zin in heeft. Daarnaast moord hij wel erg op het gemakje en is er van gore geen sprake (of we moeten de armen en benen van paspoppen daar ook al toe gaan rekenen).
Goedkoop en slecht, ik kan er gewoon geen andere woorden voor verzinnen. Gewoonweg geen geslaagde spoof.
1*
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
geplaatst op 29 juli 2016, 20:36 uur, permalink
The Editor (2014) FTV– 2 punten – 30 juli 2016 (94 films -310 pnt.)
Kan jij naar de toekomst reizen mijn beste

John Milton ik heb Seven Footprints to Satan enkele maanden geleden gezien, vond het ook niet echt horror. Het einde deed me vooral denken aan de film http://www.moviemeter.nl/film/236
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Hahaha chips door de mand gevallen !
Tja special voor de challenge bij H.G Wells zijn tijdmachine geleend! Maar nee het was vandaag nog geen zaterdag 30 juli. Meestal als je naar je bed ben geweest is het de volgende dag. Maar niet altijd!
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
Veel te veel. Dat is juist het probleem, ik start er gewoon nooit mee. Ik moet er me ook klaar voor voelen, en bij sommige horrors is dat niet altijd het geval (Psycho bvb.). Maar ik ga er toch wat werk proberen van maken.
gewoon aan beginnen zet ze alfabetisch en begin bij de eerste in het rijtje, en dan gewoon genieten van de film 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Lights Out (2016) - FTW - 2 punten - 30 juli 2016 (tussenstand totaal: 7 films, 12 punten)
https://pmcvariety.files.wordpress.com/2016/03/lights-out-trailer.jpg
Nog een klap slechter dan de flauwe trailer deed vermoeden.
Ik heb over het algemeen zeker niets tegen moderne horrorfilms, zitten vaak erg goede tussen. Maar aan films als Lights Out heb ik een broertje dood.
Eigenlijk zie - of vooral hoor - je alles al in de trailer voorbijkomen. Clichématige schrikmomentjes die je zonder enige dreiging ziet aankomen en die je alleen door de enorme bak herrie alsnog doen schrikken.
Voeg daar een flauw dramaverhaaltje aan toe en je levert precies wat het grote publiek vandaag de dag verwacht. Dat zo'n jochie tenenkrommend slecht acteert? Ach, als we maar gezellig kunnen schrikken, toch?
Erg slecht en saai. Maar wel beter dan deel 2, dat ongetwijfeld over een jaar verschijnt.
1,5*
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Erg slecht en saai. Maar wel beter dan deel 2, dat ongetwijfeld over een jaar verschijnt.
Als ze het goed willen doen laten ze voor wat het is en moet deel twee nooit komen. Ze is tenslotte dood, beiden zijn ze dood. Dus lekker laten zitten zo! Anders is een deel twee serieus waar een No-Go.
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Malatesta's Carnival of Blood (1973) FTV– 3 punten – 30 juli 2016 (95 films -313 pnt.)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b5/6c/41/b56c416a3bc1b3757b357ccfe60d0742.jpg
Review:Wat moet ik hier nu weer mee? Het lijkt wel of er wordt getracht om de meest goedkope film te maken aller tijden. Ten eerst nodig al je vrienden uit,(thema Zombies) zodat je samen er een waar LSD-feestje kan van maken. Dat doe je in een oud pretpark dat duidelijk al vervallen is. Decors kleed je aan met bubbeltjes plastic, inpakpapier en andere dingen die zo van de stortplaats vandaan komen? Je toont die vrienden oude zwart/wit films van THE PHANTOM OF THE OPERA THE HUNCHBACK OF NOTRE DAME, THE CABINET OF DR. CALIGARI. Terwijl andere een film draaien. Onder die andere bevindt zich ook Hervé Villechaize (De Plane De Plane) uit Fantasy Island (dwergen zijn natuurlijk eng, kijk maar naar Freaks). Ik denk dat deze film redelijk tot zijn recht komt bij de Nacht van de wansmaak. Malatesta's Carnival of Blood (1973)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Als ze het goed willen doen laten ze voor wat het is en moet deel twee nooit komen. Ze is tenslotte dood, beiden zijn ze dood. Dus lekker laten zitten zo! Anders is een deel twee serieus waar een No-Go.
Ja jongen zeg dat maar tegen James Wan met die afgelikte paranormale filmpjes die allemaal op elkaar lijken