- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iedere avond, dat wordt wel moeilijk. Toch vind ik 5 op een dag wel onvoorstelbaar, dan moet dat natuurlijk wel in het weekend 
ja dat is ook zo 5 op een dag haal ik niet hoor maar als ik gewerkt heb en ben om 18.00 thuis en ga dan ongeveer op tijd naar bed om een film te kijken dan haal je 7 per week met gemak mits je er tijd voor hebt natuurlijk
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Hangt er allemaal vanaf hoeveel tijd ik heb. Als ik werk kijk ik tijdens de week eigenlijk nooit films, teveel andere dingen te doen plus ik kijk ook enorm graag series en die komen in de week aan bod.
In't weekend maak ik er wel tijd voor, ik blijf zaterdagavond veel liever thuis om met m'n man een paar films te kijken dan uit te gaan bv (dat heb ik vroeger genoeg gedaan)
Op een weekend kijk ik er minimum 1 en maximum 4 of 5 denk ik. Als ik tijdens de week vrije dagen heb wordt er ook wel ns een film of 2 gekeken.
M'n leven beheersen zou ik niet durven zeggen, maar het is zeker een heel grote hobby
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
De laatste tijd 0-1 per maand.
Hoe houd je het vol! 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
ja dat is ook zo 5 op een dag haal ik niet hoor maar als ik gewerkt heb en ben om 18.00 thuis en ga dan ongeveer op tijd naar bed om een film te kijken dan haal je 7 per week met gemak mits je er tijd voor hebt natuurlijk
Ik heb een paar keer 6 films op een dag kunnen kijken. Dat was iets van 10 uur film van de 16 uur dat ik wakker was. Het is wel mogenlijk hoor. Ik heb nu nog iets van 6 films liggen die maar 1 uur duren dus dan heb je nog 10 uur voor andere dingen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb een paar keer 6 films op een dag kunnen kijken. Dat was iets van 10 uur film van de 16 uur dat ik wakker was. Het is wel mogenlijk hoor. Ik heb nu nog iets van 6 films liggen die maar 1 uur duren dus dan heb je nog 10 uur voor andere dingen.
ok 6 x 1 uur is te doen maar nu ben ik de 2 van vandaag aan het kijken maar nog 4 nee dat is veel 1 nog wel 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik ben zo'n gek die alles in excel bijhoud, waardoor ik wel leuke, maar totaal nutteloze statistieken kan laten zien: 
Mijn oogst voor het jaar 2007:
Totaal aantal films gezien:--> 30
Films gezien op DVD--> 7
Films gezien in de bioscoop--> 15
Films gezien op televisie--> 8
Totaal aantal minuten film gekeken--> 2983
Totaal aantal uren film gekeken--> 49:43
Gemiddelde cijfer--> 3,62
Land van herkomst: Aantal
Frankrijk --> 5
Nederland --> 5
Groot-Brittannië --> 4
Nieuw-Zeeland --> 2
Rusland --> 2
Verenigde Staten 2
Argentinië --> 1
Ierland --> 1
Italië --> 1
Litouwen --> 1
Marokko --> 1
Mongolië --> 1
Oostenrijk --> 1
Spanje --> 1
Zuid-Korea --> 1
Zweden --> 1
Tot nu toe een erg mager jaar voor mij in kwantiteit, maar de kwaliteit daarentegen is weer erg goed. 
Vandaag is de 113de dag van 2007, waarin ik 30 films heb gezien, dus mijn gemiddelde per dag is 0,26 
Nog geen 2 films per week dus...
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
lol...
nouja, bij mij is het verschillende heb laats paar werken geen film gekeken, nu weer wel een beetje, denk rond de 3 films per week..
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Grappig om te zien dat er in dit topic aan de ene kant users zijn die opscheppen dat ze zoveel films in een week kijken en aan de andere kant zij die er over opscheppen dat ze veel betere dingen te doen hebben
Nja, ik lig er zo'n beetje tussenin. Kijk veel minder films dan eerst, maar het aantal is toch nog vrij hoog. Ik heb ook nog steeds veel van tv gezien, maar ook dat word steeds minder, de helft zijn films die ik heb opgenomen en een andere keer bekeken. Ik zoek mijn films nu gewoon vaker zelf uit zodat ik meer films zie die ik ook dat werkelijk WIL zien en daarom kan ik de laatste tijd ook erg hoge cijfers uitdelen. Ik houd het ook bij dus kan ook zo'n statistiekje maken:
Totaal aantal films gezien:--> 63
Films gezien op televisie--> 37
Films gezien op de pc-->19
Films gezien op DVD--> 4
Films gezien in de bioscoop--> 3
Land van herkomst: Aantal
Verenigde Staten--> 38
Groot Brittannië--> 7
Japan--> 7
Frankrijk--> 4
Canada--> 2
Nederland--> 2
Australië--> 1
Duitsland--> 1
Thailand--> 1
Niet zo heel erg verrassend waar ik de meeste films van heb gezien 
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
Elke dag kijk ik wel een film. Als ik een dagje vrij hebt kan het wel 3 films per dag zijn. Tjonge jonge ik heb geen leven meer 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Totaal aantal films gezien:--> 63
Films gezien op televisie--> 37
Films gezien op de pc-->19
Films gezien op DVD--> 4
Films gezien in de bioscoop--> 3
Hou jij bij wat je precies gezien hebt en waar? Man, man, man.... 
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Minimaal 1 film per dag, meestal 2.
Dus tussen de 10 en de 14 films per week.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
als ik geen vakantie heb:
5 tot 14 films per week
als ik vakantie heb:
10 tot 20 per week
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
5/15 per week gem. Maar het kan sterk verschillen. Soms maar 2 tot 25.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Moet zeggen dat ik de laatste twee weken wel erg veel films kijk. Normaal waren het er maar een paar per maand.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Hou jij bij wat je precies gezien hebt en waar? Man, man, man.... 
De rest van de gegevens had ik voor dit topic even opgezocht, maar aangezien ik al die films in een lijst bij elkaar heb is dat niet zo'n grote moeite. Al is het aan het eind van het jaar wel wat lastiger.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Bovengenoemde site houdt al die lijstjes automatisch bij.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Maar dan moet je ze ook invoeren waarschijnlijk. Dan is een .txt bestandje net zo makkelijk 
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
De rest van de gegevens had ik voor dit topic even opgezocht, maar aangezien ik al die films in een lijst bij elkaar heb is dat niet zo'n grote moeite. Al is het aan het eind van het jaar wel wat lastiger.Tja, zo heeft ieder zijn hobby he...
fabbyke
-
- 395 messages
- 1505 votes
Als ik niet te doen heb in de vakantie of in het weekend kijk ik er 2 tot 3 per dag anders 5-7 in de week ongeveer.
BratMokstrof
-
- 2 messages
- 0 votes
Maar dan moet je ze ook invoeren waarschijnlijk. Dan is een .txt bestandje net zo makkelijk 
De site doet meer dan alleen het vasthouden van een lijstje films hoor. 
Kom gerust eens kijken: http://www.kaartspelranking.nl/dvd
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Heb je jezelf ingescherevn alleen maar om relame te maken? 
Nou ja, zal de site wel even bekijken.
BratMokstrof
-
- 2 messages
- 0 votes
Heb je jezelf ingescherevn alleen maar om relame te maken? 
Nou ja, zal de site wel even bekijken.
Haha, was dit mijn eerste bericht? Zou zomaar kunnen. 
Maar ik ben al langer lid en gebruik deze site zelf eigenlijk regelmatig (met name film-beschrijvingen). 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ah ok
Welkom dan. En heb me overigens ook al aangemeld.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Per week denk ik 1 tot 2 films.
Verder kijk per jaar iets van rond de 5 films in de bios.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
4 films per week ongeveer, ik heb door school niet zoveel tijd. En ca. 10 films per jaar in de bioscoop.
Vraagje:
Wordt je meer dan twee films per dag niet gauw zat? Na twee films gaan mijn ogen al moe worden.
Daarbij moet ik zeggen dat ik overdag films kijken verschrikkelijk vind, dus ik heb al wat minder tijd om films te kijken.