- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Laatste tijd zo'n 25/35 per maand. (plus herziening)
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Gewoon zo veel mogelijk wanneer ik tijd heb en (bijna) alles waar ik m'n handen op kan leggen.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Zit nu aan 108 films in 2007. Iets meer dan 1 per dag dus. Maar dat ga ik zeker niet kunnen volhouden met de examens en zomer op komst...
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Heb even de twee topics over hoe vaak er film gekeken wordt samengevoegd en de titel aangepast. Alles voor elke tijdsperiode nu graag hier.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Zit altijd per week wel over de 7 films. Per jaar zal ik zo met gemak een film of 400 halen. Wat zou betekenen dat ik over een jaar of 10 op 8000 films zit. Laat het busje maar alvast voor komen rijden...
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes

Dan is dit pas indrukwekkend.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Op het moment kijk ik echt heel weinig films.
Voornamenlijk door het lekkere weer en ook omdat ik in een korte tijd bijna de hele Sopranos serie heb doorgekeken.
In de laatste 3 maanden misschien 10 films.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Eerder geen reet aan. 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Moet toch een benadering zijn van de hel die hij de afgelopen dagen heeft meegemaakt. Hoe houd je het vol?!
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
5 films per dag in het weekend is leuk, doordeweeks moet ik er niet aan denken. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Zou het helemaal niet erg vinden hoor, alleen mocht de dag dan wel een aantal malen langer duren. 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Maar al die slechte films achter elkaar! Dan moet je toch op z'n minst tussendoor even een goed filmpje herkijken ofzo.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
De laatste tijd kijk ik helaas veel te weinig films. Eerder zat ik met gemak op een gemiddelde van 7 per week, maar nu mag ik blij zijn als ik er aan 1 in de 2 weken toe kom. Erg balen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heb dit jaar van 1 januari tot vandaag 50 films gezien met een gemiddelde in april van 2 films per week, aanzienlijk lager dan vorig jaar. Kijk ook veel meer tv-series, vind het handiger om even een aflevering van 3 kwartier te kijken dan een filmpje van anderhalf a twee uur.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hoe kun je 7 films per week kijken? Of zelfs 5 per dag? Ik zou het willen, maar waar haal je de tijd vandaan?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe kun je 7 films per week kijken? Of zelfs 5 per dag? Ik zou het willen, maar waar haal je de tijd vandaan?
elke avond een kijken dan haal je het wel.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Iedere avond, dat wordt wel moeilijk. Toch vind ik 5 op een dag wel onvoorstelbaar, dan moet dat natuurlijk wel in het weekend 
Ik moet ook nog altijd tijd inruimen om Sátántángo te kijken, maar dat is een extremum.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Zeven films per week is een eitje, 14 of meer ook. Maar dan moet film wel je leven beheersen, en alhoewel het bij mij meer dan enkel een hobby is zal het dat (gelukkig) nooit doen.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Mwoah, als film je leven beheerst moet 10 per week wel lukken. Maar nog meer? Dan moet je echt ieder vrij uurtje aangrijpen. But then again, dat is de betekenis ook van 'je leven beheersen'.
Ik denk dat ik er zo'n 2 per week kijk. Maarten 't Hart zei ooit dat hij op een gegeven moment alle (voor hem interessante) boeken had gelezen. Daarna werd dat wel wat minder, maar hij leest nog steeds iedere dag een boek.
Dat lijkt me wel ontzettend leuk: iedere dag een boek lezen en een film kijken 
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik heb sinds 1 januari 114 films gezien. Dat is 1,05 per dag en 7,32 per week. Vind het wel goed 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Per maand 0 tot 2 momenteel. Heb het te druk met men stage, werk en training.
nietdatdus
-
- 222 messages
- 843 votes
2-3 films per week. nu minder, geen of 1 per week ivm school
Pascal A
-
- 213 messages
- 0 votes
Elke zondag kijk ik bij vrienden één of twee film, en soms op een door de weekse dag bij andere vrienden een film
dus minimaal 6, en maximaal 12 films per maand.