- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Tijdens een normale werkweek probeer ik iedere avond een filmpje te kijken, in het weekend zijn dat er gemiddeld zo'n 2 per dag. In totaal zie ik er dus ongeveer 9 per week 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja het lekkerst voel ik me bij zo'n film per dag met 6 films in het weekend.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Met die aktie bij videoland van huren=houden kijk ik er nu tussen de 5 en 7 per dag (die overigens bijna altijd meteen bij het oud vuil gaan )
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
dat is als ik het even bereken, zo''n 10 tot 15 uur films kijken? Serieus, dat is ongeveer de HELE dag.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En daarom ben ik zo blij met deze site omdat ik dan tenminste kan zien welke films ik wel en welke ik niet nog moet zien.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
2 tot 5 films per week, hangt er vanaf hoeveel tijd mijn werk, mijn vriendin en mijn andere hobby's (muziek, voetbal en kwissen) opeisen ...
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Met die aktie bij videoland van huren=houden kijk ik er nu tussen de 5 en 7 per dag (die overigens bijna altijd meteen bij het oud vuil gaan )
dit is niet afzeikerig bedoelt, maar wat doe je normaal gesproken.... school, werk, of wat anders???
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
In het weekend (vrijdagavond, zaterdag en zondagmiddag) kijk ik eigenlijk bijna nooit een film. Op zondagavond staat er wel altijd een filmpje op het programma. Dan zijn de maan-, dins-, woens- en donderdagen nog over... Soms 2, soms 3, soms 4 verspreid over die dagen. Dan ben ik toch blij dat ik met deze aantallen ver uit de buurt blijf bij die mensen van Cinemania!
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8822 votes
Ik ook iets van 7 of 8 films in de week en dat is niet alleen horror. In het weekend vaak nog weleens 3 op een dag, maar dat is niet altijd zo.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik kijk gemiddeld zo'n 2 films per week. Heb wel uitschieters. Soms zie ik drie weken niets en soms zie ik 10 films in 2 dagen.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
De laatste tijd kijk ik elke werkdag wel een film en in het weekend vaak iets meer. Het komt gemiddeld denk ik op een totaal van zo'n 8 á 9 films per week. Maar soms zit daar na een filmmoeheid of gewoon een drukke week ook wel eens weekje geen enkele film tussen.
Idol
-
- 235 messages
- 363 votes
zo jullie kijken echt veel films
Ik kijk mischien maximaal 2 films per week
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik kijk zelden films. Ik kijk vaker films die ik al gezien heb. Een nieuwe film ongeveer eens per maand, een bekende eens per 2 weken ongeveer.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
5 a 6 per week denk ik, met uitschieters naar boven en beneden.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
3 per week denk ik. En dat is lang niet vaststaand... soms minder, soms meer. Maar gemiddeld 3 denk ik. Of 2
. Eh... ach, 3 is een mooi gemiddelde.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
De laatste 2 maanden zit ik op een gemiddelde van 4 films per week
Ik spreek hier van een dieptepunt 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat is juist heel hoog. Ligt er ook aan hoeveel vrije tijd je hebt. Ik zit pas op een dieptepunt. 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik denk dat ik op zo'n gemiddelde van 6 zit.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik kijk vaker films die ik al gezien heb.
.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
ik denk dat ik twee a drie films per week kijk. Hangt er van af hoeveel ik te doen heb.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Dat is juist heel hoog. Ligt er ook aan hoeveel vrije tijd je hebt. Ik zit pas op een dieptepunt. 
Vrije tijd of niet ik maakte er altijd wel tijd voor, wat uitkwam op gemiddeld meer dan 7 per week. Maar ook ik kijk bepaalde films ''vaker'' 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
IK doe er over het algemeen 1 per dag.Maar het komt vaak voor dat het er twee zijn en in het weekend soms 3 op een dag.De Zondag leent zich daar goed voor.
Ook maak ik regelmatig ruimte voor een herziening.
Denk dat ik Donnie Darko met zo'n 5x op dit moment het meest gezien heb al zal Scream daar ook wel naar neigen.Die laatste vooral doordat hij ook vaak op tv is geweest.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je zou je teksten ook eens moeten herzien...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Van begin mei tot einde augustus normaal een tiental per week. Maar van begin september tot einde april loopt het makkelijk op tot een vijftiental en meer per week.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Dan weer wel en dan weer niet, dus zeg 3,5 afgerond 4 per week.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ik kijk nooit films.
o.k. ik lieg. Ik zie er maar zo´n 7-10 per week.