• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.987 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Tijdens een normale werkweek probeer ik iedere avond een filmpje te kijken, in het weekend zijn dat er gemiddeld zo'n 2 per dag. In totaal zie ik er dus ongeveer 9 per week

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja het lekkerst voel ik me bij zo'n film per dag met 6 films in het weekend.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Met die aktie bij videoland van huren=houden kijk ik er nu tussen de 5 en 7 per dag (die overigens bijna altijd meteen bij het oud vuil gaan )

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

dat is als ik het even bereken, zo''n 10 tot 15 uur films kijken? Serieus, dat is ongeveer de HELE dag.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Vandaar dus ook mijn naam

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

En daarom ben ik zo blij met deze site omdat ik dan tenminste kan zien welke films ik wel en welke ik niet nog moet zien.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

T.O. schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er meer films zijn gaan kijken sinds ze vaste bezoeker van deze site zijn...
Ik ben niet MEER gaan kijken, maar wel ANDERS en andere films.

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

2 tot 5 films per week, hangt er vanaf hoeveel tijd mijn werk, mijn vriendin en mijn andere hobby's (muziek, voetbal en kwissen) opeisen ...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

moviefreak#1 wrote:

Met die aktie bij videoland van huren=houden kijk ik er nu tussen de 5 en 7 per dag (die overigens bijna altijd meteen bij het oud vuil gaan )

dit is niet afzeikerig bedoelt, maar wat doe je normaal gesproken.... school, werk, of wat anders???

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

In het weekend (vrijdagavond, zaterdag en zondagmiddag) kijk ik eigenlijk bijna nooit een film. Op zondagavond staat er wel altijd een filmpje op het programma. Dan zijn de maan-, dins-, woens- en donderdagen nog over... Soms 2, soms 3, soms 4 verspreid over die dagen. Dan ben ik toch blij dat ik met deze aantallen ver uit de buurt blijf bij die mensen van Cinemania!

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

Ik ook iets van 7 of 8 films in de week en dat is niet alleen horror. In het weekend vaak nog weleens 3 op een dag, maar dat is niet altijd zo.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik kijk gemiddeld zo'n 2 films per week. Heb wel uitschieters. Soms zie ik drie weken niets en soms zie ik 10 films in 2 dagen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hey laten we dit eens samenvoegen...

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

De laatste tijd kijk ik elke werkdag wel een film en in het weekend vaak iets meer. Het komt gemiddeld denk ik op een totaal van zo'n 8 á 9 films per week. Maar soms zit daar na een filmmoeheid of gewoon een drukke week ook wel eens weekje geen enkele film tussen.

Idol

• 235 messages
  • 363 votes

zo jullie kijken echt veel films

Ik kijk mischien maximaal 2 films per week

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik kijk zelden films. Ik kijk vaker films die ik al gezien heb. Een nieuwe film ongeveer eens per maand, een bekende eens per 2 weken ongeveer.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

5 a 6 per week denk ik, met uitschieters naar boven en beneden.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

3 of 4 per week

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

3 per week denk ik. En dat is lang niet vaststaand... soms minder, soms meer. Maar gemiddeld 3 denk ik. Of 2 . Eh... ach, 3 is een mooi gemiddelde.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

De laatste 2 maanden zit ik op een gemiddelde van 4 films per week Ik spreek hier van een dieptepunt

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Dat is juist heel hoog. Ligt er ook aan hoeveel vrije tijd je hebt. Ik zit pas op een dieptepunt.

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

Ik denk dat ik op zo'n gemiddelde van 6 zit.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

Ik kijk vaker films die ik al gezien heb.

Hier zit er nog zo 1 .

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

ik denk dat ik twee a drie films per week kijk. Hangt er van af hoeveel ik te doen heb.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

U-96 wrote:

Dat is juist heel hoog. Ligt er ook aan hoeveel vrije tijd je hebt. Ik zit pas op een dieptepunt.

Vrije tijd of niet ik maakte er altijd wel tijd voor, wat uitkwam op gemiddeld meer dan 7 per week. Maar ook ik kijk bepaalde films ''vaker''

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

IK doe er over het algemeen 1 per dag.Maar het komt vaak voor dat het er twee zijn en in het weekend soms 3 op een dag.De Zondag leent zich daar goed voor.

Ook maak ik regelmatig ruimte voor een herziening.

Denk dat ik Donnie Darko met zo'n 5x op dit moment het meest gezien heb al zal Scream daar ook wel naar neigen.Die laatste vooral doordat hij ook vaak op tv is geweest.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je zou je teksten ook eens moeten herzien...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Van begin mei tot einde augustus normaal een tiental per week. Maar van begin september tot einde april loopt het makkelijk op tot een vijftiental en meer per week.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Dan weer wel en dan weer niet, dus zeg 3,5 afgerond 4 per week.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

ik kijk nooit films.

o.k. ik lieg. Ik zie er maar zo´n 7-10 per week.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.