- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
4Vraagje:
Wordt je meer dan twee films per dag niet gauw zat?
Nee.
grovonion
-
- 595 messages
- 2199 votes
Per week een 4-tal films, waarvan per jaar een 10-tal in de bioscoop. Zo te zien (bijna) hetzelfde als tukkerstein
Dat aantal is gemiddeld gezien achteruit gegaan door het grote aanbod kwaliteits-series op DVD (Battlestar Galactica, Heroes, Kyle XY, Jericho, Lost, etc.) die ik de laatste jaren vaak kijk. 45 minuten is wat eenvoudiger dan telkens minstens 120 minuten uitzitten, vandaar.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Sinds 8/2/2007 (m.a.w na mijn 1e jaar MM), dus na 193 dagen zit ik aan 92 films (0,48/dag) waarvan 44 in de zomervakantie (0,82/dag) en bijgevolg 48 (0,32/dag)in schoolweken, in mijn geval dus met het gevolg ENKEL en alleen tijdens de weekends.
Ik ben redelijk tevreden
PS: Ik denk dat ik in de zomervakantie al 4 maal naar de cinema ben gegaan (wat ontzettend veel is voor mij
-
-The Simpsons Movie
-Shrek3
-Harry Potter
-The Transformers
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Het aantal films dat ik bekijk hangt echt wel af van dag tot dag en van week tot week. Er zijn dagen dat ik soms drie films op een dag kijk, terwijl er dan weken zijn waarin ik geen enkele film kijk. Het hangt allemaal een beetje af van hoe ik mij die week voel en of ik het druk heb.
Gemiddeld schat ik dat ik per maand ongeveer 6-8 films bekijk. Dat is niet zo veel, maar ik verkies kwaliteit boven kwantiteit 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hmm... Ik denk dat ik gemiddeld 5 à 6 films per week bekijk. Natuurlijk zijn er dagen dat ik meer films zie - bijvoorbeeld als ik ziek thuis zit - maar meestal blijft het beperkt tot eentje per dag.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb de afgelopen tussen 23 augustus '06 en 23 augustus '07 precies 25 films gezien, dus zegmaar 1 per 2 weken. Het jaaroverzicht past precies in mijn 'recente stemmen'-lijstje alhier.
Wordt tijd om dat gemiddelde weer 's wat op te schroeven, vroeger keek ik veel meer films...
Ik ga meteen maar twee stemmen uitdelen. 
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Neeeeeeee, zolang er goede films zijn zit ik gekluisterd.
Behalve als het zaterdagavond is ...ghehehe
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
In mijn recente stemmen lijst zie je zelfs nog stemmen van 26 mei; het wordt tijd dat ik het tempo maar weer eens opschroef. Ik kan echt niet begrijpen dat ik ooit periodes heb gehad van ruim 50 films per maand. 
Nojoke
-
- 7 messages
- 0 votes
ik kijk ongeveer per maand 2 films, als ik weer over een dvd speler beschik zal dat aantal wel een stuk stijgen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
4/5 films per week zit ik meestal aan.
Meeste films koop ik.. soms download ik er een paar.
Edwin02
-
- 29 messages
- 2733 votes
Ik zie films uitsluitend in de bioscoop of het filmhuis. Dat doe ik sinds medio 1990. Er gaat niets boven het grote doek. Films op TV kijken boeit mij niet en DVD's huren blijft beperkt tot hooguit 10 titels per jaar. Vaak zijn dit de films die ik wegens tijdgebrek in de bios heb gemist. Wat het jaar 2007 betreft moet ik nog 2 films zien en ik heb de magische grens van 100 stuks gehaald. Een nieuw persoonlijk record. Mijn vorige record was 77 en dateert van 2002. Mijn gemiddelde sinds 1990 ligt op 47 per jaar. Het totale aantal bedraagt 829.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik kijk elke werkdag één film. Weekends een stuk of vier denk ik. Hoef zaterdag's ook niet meer te voetballen vanwege een gebroken been, dus dat scheelt aardig in tijd. Doordeweek trouwens ook. Zit per week gemiddeld op 8/9 films denk ik?
A-star-is-born
-
- 21 messages
- 25 votes
Ongeveer 5 films per week. Heb altijd wel films liggen, en het ligt aan mijn bui wat voor soort genre het wordt 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ligt er een beetje aan. In de Vakantie en de weekenden natuurlijk vaker dan doordeweekse dagen.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Dit jaar sta ik al op 304 films. Dat zijn er dus 25 tot 26 films gemiddeld per maand.
Infected_
-
- 76 messages
- 51 votes
Hangt er vanaf ; op tv kijk ik niet enorm veel films. Als k al kijk is dat de zaterdag 1 film ofso.
Hangt er ook vanaf of ik nieuwe DVD's heb ^^
als k een aantal nieuwe heb , kijk ik meestal 1 per dag .
In een gewone week denk k dat ik zo'n 2 of 3 films zie.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
321 films gezien tot nu toe in 2007, daar komt er hoogstens nog eentje bij. Iets meer dan 6 per week gemiddeld dus, mooi.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Laatste 7 dagen 16 films gekeken maar ik moest dan ook dringend nog een aantal titels van dit jaar kijken... nu ben ik weer redelijk bij 
FilmFreakDimi
-
- 135 messages
- 512 votes
Per week kijk ik er ongeveer 11. Dat is zo'n anderhalf er dag en 44 per maand. 44x12=528 per jaar
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Voor zover ik het heb kunnen achterhalen heb ik rond de 190 films gezien dit jaar, wat neer komt op ruim 3,5 film per week.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik heb dit jaar 339 films gezien. Een maandgemiddelde van 27.9. 38780,4 minuten in totaal. Wat neerkomt op ongeveer 107 minuten per dag en 4,4 minuten per uur. Alles uitrekenend komt het er op neer dat 7,33% van dit jaar gevuld was met filmkijken.
Toch best leuk die dingen die je stats uitrekeken 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik er dit jaar ongeveer 450 gezien heb. Volgend jaar wil ik minderen en tussen de 365 en de 400 in zitten.
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Nu is dit 10 films per week maar in de zomer zullen er maar 10 films zijn per maand afhankelijk van het weer.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Eind 2006 konden het er makkelijk tussen de 10-20 per week worden, nu staat het meer op 10-20 per maand. Ik heb weinig tijd en als ik dit wel heb, ga ik meestal liever naar vrienden dan weer 2 uur de tijd moeten nemen voor een film. Het moet natuurlijk geen verplichting worden.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik kijk ongeveer 4 films per week, maar in de vakanties zijn dat er uiteraard meer: 7 films per week 
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Ik kijk op mijn werk zo een 1 à 2 films per nacht. Eéns thuis gekomen meestal nog 1/2 tot 1 in mijn bed en de dagen dat ik niet moet werken ongeveer één per dag/avond. Dus conclusie ik moet meer gaan werken als ik stinissen van zijn troon willen duwen. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Dat zal inderdaad nog wel even duren ja. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Ik kijk op mijn werk zo een 1 à 2 films per nacht. Eéns thuis gekomen meestal nog 1/2 tot 1 in mijn bed en de dagen dat ik niet moet werken ongeveer één per dag/avond. Dus conclusie ik moet meer gaan werken als ik stinissen van zijn troon willen duwen. 
Wat voor werk doe je dan dat je daar films kunt kijken?