- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11863 votes
Ik kijk zeker 10 films per week, en in de vakanties minstens 21. En als ik eens een dag vrij heb ook een stuk of 4. Ik heb ook niet op films gestemd die ik langer dan anderhalf jaar geleden heb gezien.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ongeveer 1 nieuwe film op een week. In de vakantie elke dag een nieuwe.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Nachtwaker denk ik.
Inderdaad nachtwaker / opvoeder in een rehabilitatiecentrum
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Omdat ik voor mezelf werk heb ik het soms heeel druk en soms ook niet zo druk. Soms kijk ik daarom 15-20 films per week, soms ook een paar weken bijna niets.
Een geweldige economische crisis zou dus in ieder geval tot gevolg dat ik veel films kan gaan kijken, alleen zou ik geen geld hebben voor aankoop van DVD's.
Voor 2008 hoop ik uiteindelijk op precies 365 uit te komen. Nu op bijna 300.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
De laatste tijd heb ik er 2 per dag gekeken, dat komt dus neer op 14 films per week.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Eerder last van dwangneuroses. Owee als hij een dag meer of minder dan 2 films ziet. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zit gemiddeld ook op ruim 10 per week, ik was voor MM het filmgebeuren een beetje zat door het videotheek aanbod maar daar kijk ik nu niet meer zo vaak naar. Ik leef in het wereldje mensen die alleen maar het nieuwste willen zien en daar zit sporadisch iets leuks tussen. Maar MM heeft mij weer terug naar mijn hobby gelokt.
Nu nog een keer mijn muziek productie oppakken. Al is dat een veel duurdere hobby die ook nog eens een hele kamer in beslag neemt.
Die kamer heb ik wel, alleen moet alle zooi opgeruimd worden...
Zet ik daarna mijn spullen neer die eigenlijk alweer hopeloos veroudert zijn. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik huur er vrijdag altijd 7, die ik meestal voor dinsdag al gekeken heb. Dan blijven er dus 3 dagen over. Dan kijk ik er ook 3/4. Dus dat zijn ongeveer 10 tot 11 films per week. En in de vakantie kijk ik er minimaal 2 keer zoveel.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Is verschillend bij mij. Ik kijk alleen een film als ik er zin in heb. Soms 2 a 3 per week en soms kijk ik een week (of langer) gewoon niet. In de vakanties is dat niet veel anders.
Bovendien wil ik niet dat mijn sociale leven er te veel onder gaat lijden. Elke dag een film kijken is dus haast onmogelijk voor mij, ook in de vakanties.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3221 votes
rond de 5 tot 6 films per week.. koop alles orgineel en bekijk van tijd tot tijd weereens wat films opnieuw
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Is verschillend bij mij. Ik kijk alleen een film als ik er zin in heb. Soms 2 a 3 per week en soms kijk ik een week (of langer) gewoon niet. In de vakanties is dat niet veel anders.
Bovendien wil ik niet dat mijn sociale leven er te veel onder gaat lijden. Elke dag een film kijken is dus haast onmogelijk voor mij, ook in de vakanties.
Ik kijk namiddag vaak een DVD ofzo, als de avond valt begint bij mij het feest pas!

The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Onder mijn sociale leven, versta ik dan ook niet echt het uitgaan, feesten e.d. Eerder school, werk, vrienden etc. etc.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ik heb op 18 november 2007 een screenshot gemaakt van mijn profiel. Hier een stukje daarvan:

Vergeleken met mijn profiel vandaag zijn dat 347 uitgebrachte stemmen in een jaar tijd, wat neerkomt op bijna een film per dag (herzieningen niet meegerekend).
Daarnaast nog 3489 berichten (9,5 per dag) en 3 toevoegingen.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5185 votes
Elke dag 1 soms sla ik een dag over. En dat hou ik nu toch wel 15 jaar vol ben nu 26
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Ik probeer elke week 4 films te zien, waarvan ik er 2 nog niet eerder zag. Dat lukt aardig, maar kost moeite.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Ik heb tegenwoordig tijd over aangezien ik niet ben ingeloot. Werken en sporten moet helaas wel respectievelijk 4 en 3 keer per week. Verder vrienden zien in het weekend. Maar door om 2-3 uur pas naar bed te gaan kom je wel op het aantal films. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kijk er normaal zon 5 per week denk ik. Vind het lekker om 's avonds een filmpje aan te zetten of op een zondag na de Eredivisie. Ik kijk er normaal nooit meer dan 1 per dag, anders wordt het wel veel. Als ik lees dat sommigen er soms 4 per dag zien...beetje extreem en niet gezond denk ik.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1443 votes
Rond de 3-4 ligt eraan hoe druk ik het heb.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik kijk geen films.
Geloof je het zelf ? 
rvh76
-
- 53 messages
- 1066 votes
Ik kijk er tussen de 0 en maximaal 10 per week. het gemiddelde zal op 1,5 komen. Maar zou best een filmpje per dag willen kijken, lukt niet ivm werk, gezin, familie, sport e.d.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Afgelopen week 47 stuks (een persoonlijk record)
.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Afgelopen week 47 stuks (een persoonlijk record)
.
ik haal het nog niet bij 10 films op een week...
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik zit dit jaar op 24 films, dus gemiddeld ongeveer 1 per 2 weken.
In de bios: 14
Bij vrienden: 8
Thuis (downloads) : 2
Hopelijk kan ik het volgend jaar weer wat opschroeven.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ik hou het bij hoeveel films ik dit jaar heb gezien
336 films dit jaar met de maand December tot nu toe als uitschieter met 43 films,wat nog kan uitlopen
in 2007 heb ik 234 films gezien dus opgeschroefd heb ik het zeker gedaan 
Januari: 37 films
Februari: 32 films
Maart: 24 films
April:24 films
Mei: 30 films
Juni: 25 films
Juli: 31 films
Augustus: 19 films
Setptember: 19 films
Oktober: 28 films
November: 31 films
en december tot nu toe 43
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11863 votes
Dat ga ik volgend jaar ook eens bijhouden. Ik heb geen idee hoeveel ik er dit jaar gezien heb, ik weet wel dat het er vanaf eind mei zeker 500 zijn (waarbij zeker mijn vakantie van 3 maanden een grote rol speelde).
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik de laatste drie jaar gemiddeld zo rond de 300 films per jaar gok ik, als ik zo de filmvoornemens topics eens doorlees. Dit jaar iets minder ongeveer 260 denk ik
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dat ga ik volgend jaar ook eens bijhouden. Ik heb geen idee hoeveel ik er dit jaar gezien heb, ik weet wel dat het er vanaf eind mei zeker 500 zijn (waarbij zeker mijn vakantie van 3 maanden een grote rol speelde).
Dat zijn een dikke 70 films per maand. Je moet er maar zin in hebben.