• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11863 votes

Ik kijk zeker 10 films per week, en in de vakanties minstens 21. En als ik eens een dag vrij heb ook een stuk of 4. Ik heb ook niet op films gestemd die ik langer dan anderhalf jaar geleden heb gezien.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ongeveer 1 nieuwe film op een week. In de vakantie elke dag een nieuwe.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

1 tot 2 films per week schat ik.

Mr Confused

• 1715 messages
  • 6588 votes

Pastichio Rocker wrote:

Nachtwaker denk ik.

Inderdaad nachtwaker / opvoeder in een rehabilitatiecentrum

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Omdat ik voor mezelf werk heb ik het soms heeel druk en soms ook niet zo druk. Soms kijk ik daarom 15-20 films per week, soms ook een paar weken bijna niets.

Een geweldige economische crisis zou dus in ieder geval tot gevolg dat ik veel films kan gaan kijken, alleen zou ik geen geld hebben voor aankoop van DVD's.

Voor 2008 hoop ik uiteindelijk op precies 365 uit te komen. Nu op bijna 300.

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

De laatste tijd heb ik er 2 per dag gekeken, dat komt dus neer op 14 films per week.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Bla wrote:

De laatste tijd heb ik er 2 per dag gekeken, dat komt dus neer op 14 films per week.

Jij bent zeker wel goed in rekenen?

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Eerder last van dwangneuroses. Owee als hij een dag meer of minder dan 2 films ziet.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik zit gemiddeld ook op ruim 10 per week, ik was voor MM het filmgebeuren een beetje zat door het videotheek aanbod maar daar kijk ik nu niet meer zo vaak naar. Ik leef in het wereldje mensen die alleen maar het nieuwste willen zien en daar zit sporadisch iets leuks tussen. Maar MM heeft mij weer terug naar mijn hobby gelokt.

Nu nog een keer mijn muziek productie oppakken. Al is dat een veel duurdere hobby die ook nog eens een hele kamer in beslag neemt.

Die kamer heb ik wel, alleen moet alle zooi opgeruimd worden...

Zet ik daarna mijn spullen neer die eigenlijk alweer hopeloos veroudert zijn.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Ik huur er vrijdag altijd 7, die ik meestal voor dinsdag al gekeken heb. Dan blijven er dus 3 dagen over. Dan kijk ik er ook 3/4. Dus dat zijn ongeveer 10 tot 11 films per week. En in de vakantie kijk ik er minimaal 2 keer zoveel.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Is verschillend bij mij. Ik kijk alleen een film als ik er zin in heb. Soms 2 a 3 per week en soms kijk ik een week (of langer) gewoon niet. In de vakanties is dat niet veel anders.

Bovendien wil ik niet dat mijn sociale leven er te veel onder gaat lijden. Elke dag een film kijken is dus haast onmogelijk voor mij, ook in de vakanties.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

rond de 5 tot 6 films per week.. koop alles orgineel en bekijk van tijd tot tijd weereens wat films opnieuw

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

The Last wrote:

Is verschillend bij mij. Ik kijk alleen een film als ik er zin in heb. Soms 2 a 3 per week en soms kijk ik een week (of langer) gewoon niet. In de vakanties is dat niet veel anders.

Bovendien wil ik niet dat mijn sociale leven er te veel onder gaat lijden. Elke dag een film kijken is dus haast onmogelijk voor mij, ook in de vakanties.

Ik kijk namiddag vaak een DVD ofzo, als de avond valt begint bij mij het feest pas!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Onder mijn sociale leven, versta ik dan ook niet echt het uitgaan, feesten e.d. Eerder school, werk, vrienden etc. etc.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ik heb op 18 november 2007 een screenshot gemaakt van mijn profiel. Hier een stukje daarvan:

(afbeelding)

Vergeleken met mijn profiel vandaag zijn dat 347 uitgebrachte stemmen in een jaar tijd, wat neerkomt op bijna een film per dag (herzieningen niet meegerekend).

Daarnaast nog 3489 berichten (9,5 per dag) en 3 toevoegingen.

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Elke dag 1 soms sla ik een dag over. En dat hou ik nu toch wel 15 jaar vol ben nu 26

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Ik probeer elke week 4 films te zien, waarvan ik er 2 nog niet eerder zag. Dat lukt aardig, maar kost moeite.

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Ik heb tegenwoordig tijd over aangezien ik niet ben ingeloot. Werken en sporten moet helaas wel respectievelijk 4 en 3 keer per week. Verder vrienden zien in het weekend. Maar door om 2-3 uur pas naar bed te gaan kom je wel op het aantal films.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kijk er normaal zon 5 per week denk ik. Vind het lekker om 's avonds een filmpje aan te zetten of op een zondag na de Eredivisie. Ik kijk er normaal nooit meer dan 1 per dag, anders wordt het wel veel. Als ik lees dat sommigen er soms 4 per dag zien...beetje extreem en niet gezond denk ik.

Criticism

• 3011 messages
  • 1443 votes

Rond de 3-4 ligt eraan hoe druk ik het heb.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik kijk geen films.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ik kijk geen films.

Geloof je het zelf ?

rvh76

• 53 messages
  • 1066 votes

Ik kijk er tussen de 0 en maximaal 10 per week. het gemiddelde zal op 1,5 komen. Maar zou best een filmpje per dag willen kijken, lukt niet ivm werk, gezin, familie, sport e.d.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Afgelopen week 47 stuks (een persoonlijk record) .

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

Afgelopen week 47 stuks (een persoonlijk record) .

ik haal het nog niet bij 10 films op een week...

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik zit dit jaar op 24 films, dus gemiddeld ongeveer 1 per 2 weken.

In de bios: 14

Bij vrienden: 8

Thuis (downloads) : 2

Hopelijk kan ik het volgend jaar weer wat opschroeven.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Ik hou het bij hoeveel films ik dit jaar heb gezien

336 films dit jaar met de maand December tot nu toe als uitschieter met 43 films,wat nog kan uitlopen

in 2007 heb ik 234 films gezien dus opgeschroefd heb ik het zeker gedaan

Januari: 37 films

Februari: 32 films

Maart: 24 films

April:24 films

Mei: 30 films

Juni: 25 films

Juli: 31 films

Augustus: 19 films

Setptember: 19 films

Oktober: 28 films

November: 31 films

en december tot nu toe 43

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11863 votes

Dat ga ik volgend jaar ook eens bijhouden. Ik heb geen idee hoeveel ik er dit jaar gezien heb, ik weet wel dat het er vanaf eind mei zeker 500 zijn (waarbij zeker mijn vakantie van 3 maanden een grote rol speelde).

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ik de laatste drie jaar gemiddeld zo rond de 300 films per jaar gok ik, als ik zo de filmvoornemens topics eens doorlees. Dit jaar iets minder ongeveer 260 denk ik

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Lui wrote:

Dat ga ik volgend jaar ook eens bijhouden. Ik heb geen idee hoeveel ik er dit jaar gezien heb, ik weet wel dat het er vanaf eind mei zeker 500 zijn (waarbij zeker mijn vakantie van 3 maanden een grote rol speelde).

Dat zijn een dikke 70 films per maand. Je moet er maar zin in hebben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.