• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Dat zijn een dikke 70 films per maand. Je moet er maar zin in hebben.

Iedereen zijn hobby neem ik aan .

Ik kan maximum 1 film per dag zien en weekend 2

Mijn voornemen is om alvast één keer 365 films te halen

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

De laatste tijd erg onregelmatig, maar daar gaat in 2009 wel verrandering in komen...

fabbyke

• 395 messages
  • 1505 votes

In de gewone schoolweek kijk ik ongeveer 7-8 films per week maar nu met de vakantie zijn het er soms wel 3-4 per dag als ik niets te doen heb en kan er nu nog meer van genieten tijdens de kerstdagen .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

M.Goodkat wrote:

Mijn voornemen is om alvast één keer 365 films te halen

Filmvoornemens 2009:

Seizoen 6&7 MST3K (ong. 50)

Ontbrekende films top 250 hier en IMDB (ong. 30)

Beste film genomineerd 2000 - 2009 (stuk of 10)

Elke week 1 nieuwe film (prod. 08/09) (ong. 50)

Ongekeken films in bezit (20 ofzo)

Van de 10 meest stemmende users hier de top 10 zien (30?)

Ontbrekende films uit de top 100 van They Shoot Pictures (weer eens 30)

Restjes: 30.

Dat zijn er 250 en dat lijkt me wel zat. Ik ga meteen aan het excellen

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Leuk om het zo te doen.

Ik heb ook wel een lijstje van nog ontbrekende top 250 films (hier en imdb), maar dat wordt bij mij niet zo snel korter.

Volgend jaar wil ik mijn kijkgedrag in ieder geval flink opkrikken, want de laatste paar jaar stelde het niet veel meer voor.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Mijn to-see lijstje van top 250 films is in 2008 van ong. 75 naar 17 gekrompen. Verder ga ik mijn doelstelling om 300 films te zien waarschijnlijk wel halen (298 atm).

Voornemens 2009:

- De rest van de top 250 zien.

- Een goed begin maken met tip 200 (véél te weinig van gezien).

- Meer Nederlandse films zien.

- (Veel) meer Aziatische films zien.

Hopelijk kom ik in 2009 rond de 250 films uit.

Hfod

• 9 messages
  • 15 votes

eerst en vooral, ik hou sinds mei dit jaar (2008) alle films en series die ik zie bij op deze website: http://www.whatiwatch.net

verder hangt het gewoon af van school, schoolwerk en sociaal leven hoeveel tijd er over blijft om films te kijken

BasvanGroesen

• 31 messages
  • 1156 votes

Heb er in 2008, 388 gezien en natuurlijk allemaal verschillende! en heb altijd nog heel veel tijd over:)

FilmFreakDimi

• 135 messages
  • 512 votes

ik kijk er gemiddeld zo een 10/15 per maand

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ik loop inmiddels al 4 maanden stage en heb nog 1 maand te gaan en in deze periode heb ik niet zoveel tijd dus is het gemiddeld 3 films per week. Straks ga ik weer naar school en dan wil ik toch wel proberen om er 5 per week te zien maar dit hangt ook af van welke nieuwe dvd's ik in de kast heb liggen of wat er op tv komt.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Ik kijk zo'n 1 of 2 films per week griezelfilms dan he

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

ik kijk ongeveer 10 films per maand denk ik (natuurlijk ook afhankelijk van de periode)

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Stuk of 5 in de week, al is het afhankelijk van de periode.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

1 film gemiddeld per dag ongeveer. In het weekend meestal iets meer.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

In de toetsweek - 0

Aankomend weekend - 3x bioscoop en nog stuk of 12 thuis.

Als deze week voorbij is, heb ik toch echt even rust nodig

Zometeen weer leren tot 21:00... en het enigste waar ik dan nog tijd voor heb is Call of Duty 5, Malcolm in the Middle & The Simpsons..

thelion

• 75 messages
  • 100 votes

7 per week of iets in die richting........

xaboetje

• 31 messages
  • 149 votes

bioscoop: 1 1/2 x per maand

dvd: 1x per 2 maanden

tv: 3 a 4 per week

Voornemen voor 2009: vaker naar de bios. Een film op tv kan toch niet tippen aan een film in de bioscoop.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

Ik heb in 75 dagen 100 films gezien.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Ik heb in de maand januari bijgehouden hoeveel films ik heb gezien en het waren er precies 60.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vaak 3-4 in het weekend, door de weeks haast nooit, geen tijd voor met school.

In vakantie zijn het er een stuk meer, zit dan ongeveer op 1 per dag, en af en toe 2/3

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Probeer er sowieso eentje per dag te doen.

Dat zijn er per week wel een stuk of tien als ik in het weekend ook 's middags een film kijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kijk sowieso eigenlijk maar 1 film per dag als ik film kijk maar ik kijk niet elke dag. Ik denk zon 5 films per week ofzo. Ene keer iets meer, andere keer iets minder. Zit ook met werk, sociaal leven en ik kijk ook graag bv voetbal op tv.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Sommige hier kijken wel heel veel films. Een film per dag vind ik al veel, behalve als het weekend is. In het weekend kijk ik meestal per weekend-dag (vrijdag & zaterdag) 3 tot 5 films. Op zondag meestal een in de middag en een 's avonds. Dus gemiddeld 8 tot 12 films per week. Dat is meer dan elke dag een film, maar dan zijn ze wel allemaal in 3 dagen gepropt

Wel kijk ik meestal alleen nieuwe films (dus die ik nog niet heb gezien). Daarom koop ik ook vaak in het weekend films, dan ben ik goed bevoorraad en kan de vijand geen bres in mijn verdediging slaan

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vrij veel films vind je 1 per dag maar zon 5 films op je zaterdag en 3 op je zondag vind je normaal?

Ik denk dat jij er meer kijkt per week dan wij dat doen als ik het zo lees. Ik kom never aan 12 films per week.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

The Oceanic Six wrote:

Vrij veel films vind je 1 per dag maar zon 5 films op je zaterdag en 3 op je zondag vind je normaal?

Op vrijdag 2 en zaterdag 3. Maar dan zal ie wel niks te doen hebben op zaterdag.

Ik werk op zaterdag vrijwel de hele dag, dus heb ik alleen 's avonds tijd voor 1 a 2 films. En meestal nog een paar afleveringen van een paar series. Zondag heb ik de hele dag de tijd, en kijk ik er 3, mits ik geen andere bezigheden te doen heb. En dan de rest van de week, afhankelijk van andere bezigheden, meestal 1 per dag.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

12 films in de week ong. iedere dag 2 films.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Laatste tijd kom ik redelijk makkelijk aan de 1 film per dag, weekend (ligt eraan wat ik ga doen dan) soms 2 per dag.

Vooral nu ik (eindelijk) eens de moeite heb genomen om uit te zoeken hoe ik films op m'n xbox kan afspelen vanaf m'n pc

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ik kijk elke avond een film, maar soms wel niet helemaal.

Het gebeurt meermaals dat ik één film op 2 avonden kijk.

Gewoon omdat ik te moe ben ofzo...

Laten we zeggen dat ik toch ongeveer 5-7 films per week kijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik sluit me aan bij kimberlyVD, al is het de laatste tijd iets minder omdat ik druk bezig was met iets/iemand anders.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Elke dag voor het slapengaan een film ofwel 2 episodes van The Wire. Zelfde bij het opstaan in het weekend, film of The Wire. Als ik thuis ben op woensdag namiddag kijk ik 1 film.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.