- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Minimaal 1 per dag; ligt puur aan mijn vrije tijd en mijn zin....
film obsession
-
- 42 messages
- 0 votes
zodra ik de kans krijg en tijd heb zet ik een film op ...ook al heb ik em 100 keer gezien het is een soort ritueel geworden ....want ik kijk niet eens aandachtig als ik ergens anders mee bezig ben dan is bijv tony montana ook te horen op de achtergrond....een soort verslaving of zo....
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb het de laatste weken weer een beetje opgeschroefd. Ik zit nu op 3 per week en dat vind ik wel mooi. Daarvoor was het ongeveer 1 per 2 maanden.
Een jaar geleden (en daarvoor) was het 2 a 3 per week.
TVGids
-
- 207 messages
- 0 votes
Hoeveel zou Stinissen er per week kijken? Zeg het maar Stinissen?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Kijk iedere week 7 films voor jaren en jaren en je komt makkelijk op dat aantal zou ik zo stellen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Standaard 7 films in de week maar met de vakantie kan dat wel wat meer worden. Maar ik herzie heel vaak films dus dat schiet niet op met mijn stemmen.
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik had vorige week een top-week:
Maandag: Vidocq
Dinsdag: Fahrenheit 9/11, Ice Age, About Schmidt
Woensdag: LOTR - FOTR, TTT en ROTK
Donderdag: Tremors, People under the Stairs
Vrijdag: Kill Bill - vol. 1, Tremors 2
Zaterdag: Dirty Harry, Fight Club, Pulp Fiction
Zondag: Magnolia
Totaal 15
Ondanks het weer!
Ik ga van de week weer vrolijk verder denk ik.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Ik probeer toch minstens één film per dag te kijken, al wil dat in de vakantie best oplopen tot twee (of drie) per dag.
Wij hebben hier in de buurt ook een prima videotheek waar je zes niet-topfilms kunt huren aan de helft van de prijs. Mooie gelegenheid om de toppers van de afgelopen jaren in te halen.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
niet-topfilms kunt huren
de toppers van de afgelopen jaren in te halen.

bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Met niet-topfilms bedoel ik natuurlijk de topfilms die vroeger topfilm waren, maar nu niet meer zo nieuw zijn, en daarom tot topfilm-af worden gedegradeerd.
Niet dat ze nu niet meer top zijn, maar het zijn volgens de regels gewoon geen topfilms meer.
Duidelijk? 
Claus
-
- 117 messages
- 968 votes
Ik kijk ongeveer 4 films per week denk ik, best veel voor iemand die in de eerste 32 jaar van z'n leven nauwelijks serieus naar 1 film gekeken heeft. Eén van de voordelen van heel erg weinig films gezien hebben is dat je nog zo enorm veel keuze hebt, elke dag komt er wel eentje op tv die interessant genoeg is en waarvan je zeker weet dat je em nog nooit gezien hebt. Vaak zeg ik ook in mezelf "Ah.. dit wordt m'n eerste film met -noem maar wat- Doris Day"

Ik neem erg veel op van tv en kijk dan later.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Gemiddelde zal ongeveer liggen op 2 a 3, is niet veel nee, maar goed, Hou wel veel van films, maar vind dat er de laatste tijd veel troep is op tv wat films betreft.
En ben ook niet iemand die even naar de videotheek gaat en daar een stuk of 5 dvd'tjes ga huren.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ik kijk gemiddeld 3 bioscoopfilms per week, soms meer soms minder, hangt van het aanbod af. Kijk vooral de Amerikaanse producties. De Spaanse of Franse films die je tegenwoordig wel een vind laat ik meestal links liggen.
DVD's kijk ik zo een 3 per week.
Vroeger keek ik veel meer, toen de videotheek nog te betalen was huurde ik weleens 3 of 4 dagfilms om achter elkaar te kijken. (maar eigenlijk was dat dan ook weer teveel van het goede).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kijk gemiddeld 3 bioscoopfilms per week, soms meer soms minder, hangt van het aanbod af. Kijk vooral de Amerikaanse producties. De Spaanse of Franse films die je tegenwoordig wel een vind laat ik meestal links liggen.
Zonde, die zijn over het algemeen veel beter...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In de vakanties denk ik ongeveer 6 per week. Er zit altijd wel eens een dag tussen dat ik geen tijd heb. Nu e vakantie ten einde is, wordt het ook zeker minder.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
De laatste tijd heb ik geen een film gekeken de laatste wans 2 1-2 week geleden
Ik verdiep me nu in series bijv The O.C. en Veronica Mars
Allebei aan te raden
Daarvoor keek ik ong 4 films in de week, maar nu komt school er weer aan dus zal het wel ong. 2 films in de week zijn
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Gemiddeld haal ik 5 films per week wel. In weken waarin Champions League is kijk ik minder films, andere weken weer wat meer.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Gemiddeld 2 per dag, dus meestal rond de 14 films per weerk.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Als ik veel tijd heb zijn het er soms ook 14 (of meer) per week. Tijdens de gewone werk/schooldagen iedere 2 dagen een en tijdens het weekend 3 a 4. Dat is dus 2,5+3.5=6.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gemiddeld zo'n 3 a 4 per week zo'n 150 per jaar
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
ik kijk de ene week 4 films, dan weer 1. Maar heb er ook welleens 12 in 1 week gezien 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
In een schoolweek haal ik vrijwel altijd 7 of meer en sporadisch meer dan 14, dat ligt aan het aantal films dat ik tijdens de 5 schooldagen gezien heb.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Weet niet of ik hier al antwoord had gegeven maar op het moment kijk ik wel minimaal 1 film per dag , En dan vooral savonds/snachts.
Als school / werk weer begint zal dat wel iets afnemen , omdat ik dan niet om 2 uur ga pitten maar uiteraard was eerder , en dan houd ik het meestal bij tv- programmas 
ossy bossy
-
- 14 messages
- 2 votes
ik check trouwens nu het vakantie is en ik bij de video theek werk ogeveer 3 films per dag. zit veel troep bij natuurlijk maar ik ga nu ook wel wat meer betere film meenemen
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Dat verschilt nogal. Soms 1 per week, soms wel 5 per week. Gemiddeld dus zo'n 3 per week. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bij mij ligt het er maar aan wat de Nederlandsche televisie zoal brengt. Ik ben altijd erg selektief, dus 4 films per week buiten vakanties om is best veel voor mij. Laatste tijd weinig tijd en dus minder zin, dus hooguit 3 per week. Er zijn ook van die periodes waarin er erg veel leuke films worden uitgezonden, dus kijk ik soms 5 a 6 films per week.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Tijdens de week zie ik wegens tijdgebrek geen film, maar afleveringen van een tv-serie die ik op dvd heb. Momenteel ben ik aan de reeks Heterdaad bezig. In het weekend of op een avond met toch meer tijd ziek ik wel eens een film zodat ik er een 4-tal kan zien per week. Als ik vakantieheb of een dagje verlof kan dat aantal oplopen natuurlijk.