• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

(matthijs) wrote:

Zien de mensen die zo'n 5 films of meer per week bekijken dan niet ontzettend veel klotefilms? Ikzelf zie tegenwoordig misschien 1 film per week (soms op tv, meestal gehuurd, zelden bios) en heb dan al de grootste moeite om een leuke film te vinden die ik nog niet eerder gezien heb. Ik ga geen films huren waarvan ik al bij voorbaat weet dat het echt niets voor mij is.

Ik zie zelden klote films, daar zorgt deze site tenslotte voor. Ik huur alleen films die op deze site 3,5* of meer krijgen. Op zich is die 3,5* natuurlijk geen garantie dat je de film leuk vindt, echter onder de films die hier 3,5* of hoger krijgen ben ik zelden een slechte film tegengekomen. Voor de films die op T.V. komen geldt bij mij een minimum van 3*. Hierdoor is de kans wel een stuk groter dat je wel eens een minder goede film ziet, maar dat maakt niet zoveel uit want het kost me geen geld en bovendien kan ik altijd wegzappen als de film echt beroerd is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

50 klassiekers per jaar ??

Ik zei niet letterlijk dat er 50 klassiekers per jaar gemaakt worden, wel dat er per jaar 50 goede films gemaakt worden. "Ga oude films kijken" had ik misschien moeten zeggen ipv "Ga klassiekers kijken"

Hè, loop toch niet zo te zeuren

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Een 5-tal per week momenteel, meer lukt niet. In het weekend kijk ik nooit want dan ga'k zowieso uit, in de week enkel (zeer) laat 's avonds of 's nachts zodat er zo weinig mogelijk kans bestaat dat ik gestoord word.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dragon wrote:

In het weekend kijk ik nooit want dan ga'k zowieso uit

En dan zit je de volgende dag brak op de bank, en dan....

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

.......dan ga je een pilsje pakken op een terrasje?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy schreef:

(quote)

Ik zei niet letterlijk dat er 50 klassiekers per jaar gemaakt worden, wel dat er per jaar 50 goede films gemaakt worden. "Ga oude films kijken" had ik misschien moeten zeggen ipv "Ga klassiekers kijken"

Hè, loop toch niet zo te zeuren

Laat mij nou even af en toe zeuren. Dat lucht op.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Jordy schreef:

En dan zit je de volgende dag brak op de bank, en dan....

Met mijn wisselende werkuren kan ik me da wel permitteren, ... en da pintje ook

eerdekes

• 1529 messages
  • 587 votes

Door de week max. 2 ( allemaal door school )

Weekend 3 of 4

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

weekend niets (hooguit 1 op zondag). door de week stuk of 3 (afhankelijk van drukte op werk en school).

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Goddank heb ik nu vakantie.. Daarmee hoop ik mijn frequentie te laten staan op 14 films per week..

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik zou graag een beetje afbouwen, maar dan raak ik hopeloos achterop. Ik heb er nu nog een dertigtal liggen die ik nog moet bekijken. En daar de tv altijd voorrang heeft bij mij, is het net of er komt geen einde aan...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Hoeveel films kijk je per week? Nou, op het moment erg erg weinig want het EK is bezig . Normaal zal ik wel een film of 7 per week kijken. Gemiddeld dan, want de ene week kijk ik er 3 en de andere week 12.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Hmm, met dat EK nu merk ik dat ik meer films kijk dan normaal. Eergisteren drie films, gisteren twee films en vandaag weer drie films. Tikt lekker aan, zo.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Bij de getallen die ik hier zo lees valt het bij mij ernstig tegen...

Normaal 3 a 4 films per week, door het EK en andere bezigheden denk ik dat het er 1 a 2 zijn nu...

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

GFM wrote:

Bij de getallen die ik hier zo lees valt het bij mij ernstig tegen...

Normaal 3 a 4 films per week, door het EK en andere bezigheden denk ik dat het er 1 a 2 zijn nu...

same here

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Ik heb altijd wel gemiddeld 7 films per week gekeken.

De laatste tijd, en vooral zinds ik schrijf, kijk ik er 1.5 per dag.

De videotheek bij mij in de buurt heeft het business-model van Netflix aangenomen. Je kunt er voor $25/week zoveel huren als je wil - twee tegelijk thuis. Ik ben er bijna elke dag.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Waar haal je de tijd vandaan zou ik dan zeggen....

Heb je geen baan/school/vrienden of andere verplichtingen......

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

schrijven....

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

GFM wrote:

Ehm, de gemiddelde Nederlander kijkt elke dag 3,5 uur TV... dat zijn 2 films per dag, qua lengte....

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

En met wat er zoal op TV is, kun je ook nog beter voor die twee films per dag kiezen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dat is echt zo verschillend bij mij. Sommige periodes/dagen kijk ik de ene na de andere. Dan weer heb ik er nooit zin in. Erg raar.

Het ligt er trouwens ook aan of er goede merken pindakaas in roulatie zijn gebracht .

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik kijk nooit films met pindakaas .

Toen ik nog school had, was mijn frequentie ongeveer 0.07 tot 0.20 films per week ongeveer. Nu ik vakantie heb, probeer ik de norm aan te houden van 14-18 films per week. Niet dwangmatig ofzo.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

U-96 wrote:

Nu ik vakantie heb, probeer ik de norm aan te houden van 14-18 films per week. Niet dwangmatig ofzo.

Niet dwangmatig? Ben je gek? Je bent net zo verslaafd als ik...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

waarom probeer je een norm aan te houden? ik kijk alleen films als ik er zin in heb en een geschikt moment kan vinden.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Precies, gewoon kijken wanneer je er zin in hebt.

Het moet natuurlijk allemaal leuk blijven...

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

GFM wrote:

Heb je geen baan/school/vrienden of andere verplichtingen......

Ik schrijf, dus ik werk wanneer ik wil. Ik kijk denk ik 1 1/2 uur per dag TV - veel minder dan het gemiddelde.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

ik kijk, nu ik vakantie heb, denk ongeveer 5 films per week. Na elke avond voetballen (of wat anders) met vrienden kom ik thuis zet ik een film op en na het einde van de film kijk ik ff op de site rond om mn commentaar te geven en zoek ik naar leuke films voor de volgende week bijvoorbeeld.

Maar omdat er nu voetbal op tv is heb ik al een tijdje geen film gezien.

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

Dat is raar. Je kijkt elke avond na voetballen, en film. Maar omdat er nu voetbal op tv is...heb je al een tijdje geen film gezien...:?

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

ja voetbal kijken en zelf voetballen is een verschil

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

Deze week heb 24 gehaald, dat is ongeveer 24x zo veel als normaal.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.