• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

U-96 wrote:

Bij mij ligt het er maar aan wat de Nederlandsche televisie zoal brengt. Ik ben altijd erg selektief, dus 4 films per week buiten vakanties om is best veel voor mij. Laatste tijd weinig tijd en dus minder zin, dus hooguit 3 per week. Er zijn ook van die periodes waarin er erg veel leuke films worden uitgezonden, dus kijk ik soms 5 a 6 films per week.

Ja bij mij gaat het ook zo ongeveer , alleen daarbuiten koop ik heel veel films , dus kijk ik minder van TV

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Ook hier, maar gemiddeld denk ik een film of... 3 per week.. Soms meer, soms minder.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik durf het bijna niet zeggen. Ik zie wel een paar films meer per week dan de gemiddelde kijker. Ik draai er op dit ogenblik tussen de 16 en 22 per week door.

Ik wou dat ik zoveel tijd had

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Die tijd heb je wel , maar dan zou je vrije tijd alleen maar bestaan uit films kijken , nou dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.

speedy23 wrote:

Ik durf het bijna niet zeggen. Ik zie wel een paar films meer per week dan de gemiddelde kijker. Ik draai er op dit ogenblik tussen de 16 en 22 per week door.

Als je zoveel films kan kijken kijk je dan ook films die je al een paar keer hebt gezien want als je zo door gaat zijn er geen films meer over die je nog niet kent

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik zie veel films twee maal en meer, maar aan films is er geen gebrek.

Ik heb er gisteren in een kringloopwinkel weer drie gevonden opgenomen op VHS in zeer goede staat: The Year My Voice Broke (1987), Chernobyl: The Final Warning (1991) en Race for Your Life, Charlie Brown (1977). De drie samen voor 50 cent.

Neen, aan films geen probleem, maar spijtig dat een dag maar 24 uur telt.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

in de periode van 26 augustus t/m vandaag heb ik de volgende films bekeken, ongeveer 2 per dag gok ik.

Truman Show, The

Honogurai Mizu no Soko Kara

Ôdishon

Maria Full of Grace

Memento

Notting Hill

Ocean's Eleven

Passion de Jeanne d'Arc, La

Coach Carter

Die Hard 2

Lift, De

Lot Like Love, A

Reservoir Dogs

Total Recall

Christine

Dragonfly

Duma

Miss Congeniality

Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous

Closer

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

En wat waren de 5 beste...?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

feanaro surion wrote:

En wat waren de 5 beste...?

Truman Show, The

Honogurai Mizu no Soko Kara

Ôdishon

Maria Full of Grace

Memento

Notting Hill

Ocean's Eleven

Passion de Jeanne d'Arc, La

Allemaal gelijk aan of boven de 4 *, zeer geslaagde films

Kon er geen 5 kiezen, te moeilijk

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Je vergeet

Miss Congeniality

en

Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

lol.. nee die vergeet ik juist niet

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Oke.

fabbyke

• 395 messages
  • 1504 votes

Maandag 1

Dinsdag 0

Woensdag 1

Donderdag0

Vrijdag1

Zaterdag 1

Zondag

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ik kijk simpelweg minimaal 7 films per week. Normaal gesproken elke dag 1, maar soms 2 en sommige dagen geen een. Maar maximaal 9 of 10.

Emaan

• 19 messages
  • 20 votes

Ik kijk meestal 7 films per week. Soms een dag niet en soms een dag 2.

Meestal zijn het nieuwe films, maar het is bij mij geen uitzondering, dat als een film in mijn ogen een goede is ik hem voor de bijv. 20e keer kijk. Het erge is, dan kan ik er nog steeds van genieten ook.

Ik reken mezelf een echte filmgek, maar het kan natuurlijk altijd gekker.. Het is maar wat je om je heen hebt of iets gek is.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik heb het even rustig aan gedaan de laatste tijd eigenlijk, beetje druk met andere dingen.

Het hele weekend geen film gezien, heb gisteren er toevallig wel weer 2 bekeken. Vanavond zeker wel weer een filmpje..

Megan_74

• 36 messages
  • 322 votes

Ik kijk 2 films per dag ( na mijn werk savonds) , in het weekend kijk ik er 5 per dag

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Heftig zeg.

Momenteel ben ik erg druk met school, dus nu kijk ik ongeveer maar 3 tot 5 films in een week.

Normaal gesproken kijk ik doordeweeks minstens 1 film per dag en in het weekend 2 of 3 per dag.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7936 votes

Volgens mij loop ik al een tijdje 1 film per dag. Tenminste, bijna, hier en daar mis ik wel eens een dag, soms maak ik dat dan weer goed met 2 op een dag,maar dat gebeurt dan weer net iets minder vaak als dat ik een dag mis...

Is het nog te volgen? Ik snap het zelf bijna niet meer i.i.g.

27 per maand of zoiets dan maar

koiboy

• 165 messages
  • 3380 votes

vandaag heb ik en al 4 gezien maar meestal maar 2 per dag:-)

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7936 votes

2 per dag maar? Slecht man!

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Wow als ik sommige berichten hier zie vind ik toch dat er velen hier gewoon geen leven hebben

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

... of je ziet het als een valide bezigheid buiten het zappen, hangen en msn'en om...

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Megan_74 wrote:

Ik kijk 2 films per dag ( na mijn werk savonds) , in het weekend kijk ik er 5 per dag

Dan moet jij nog heel wat stemmen zetten (?).

Zelf probeer ik me te beperken tot hoogbeoordeelde films (3,5 of hoger), af en toe sluipt er uit nieuwsgierigheid een minder hoog beoordeeld romkommetje ofzo tussen, wat dan vaak ook tegenvalt...

Ik probeer er gemiddeld 5 per week te kijken, wat de laatste tijd zeker lukt

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Bij mij is het de laatste tijd heel erg afgenomen, ik kijk de laatste 2 maanden maar iets van 0 tot 2 films in de week, ik heb het druk met school, buiten hangen ( je weet hoe dat gaat ) en hier een beetje op het forum zitten. Maar er komt vast wel weer een periode dat ik vollop films ga kijken

pikas

• 74 messages
  • 191 votes

Voor mezelf is het zeer afwisselend.

Soms kijk ik een poosje geen enkele en daarna volgt weer een periode van 6 tot 7 per week.

tussen de 7 en 10 films per week standaard

*Chrissie*

• 415 messages
  • 0 votes

wow... ik kijk er mis. net een in de week. Ik heb er gewoon nooit zoveel tijd voor of geen zin om een tijd stil te zitten....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.