- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Bij mij ligt het er maar aan wat de Nederlandsche televisie zoal brengt. Ik ben altijd erg selektief, dus 4 films per week buiten vakanties om is best veel voor mij. Laatste tijd weinig tijd en dus minder zin, dus hooguit 3 per week. Er zijn ook van die periodes waarin er erg veel leuke films worden uitgezonden, dus kijk ik soms 5 a 6 films per week.
Ja bij mij gaat het ook zo ongeveer , alleen daarbuiten koop ik heel veel films , dus kijk ik minder van TV
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ook hier, maar gemiddeld denk ik een film of... 3 per week.. Soms meer, soms minder.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik durf het bijna niet zeggen. Ik zie wel een paar films meer per week dan de gemiddelde kijker. Ik draai er op dit ogenblik tussen de 16 en 22 per week door. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Die tijd heb je wel , maar dan zou je vrije tijd alleen maar bestaan uit films kijken , nou dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.
ossy bossy
-
- 14 messages
- 2 votes
Ik durf het bijna niet zeggen. Ik zie wel een paar films meer per week dan de gemiddelde kijker. Ik draai er op dit ogenblik tussen de 16 en 22 per week door. 
Als je zoveel films kan kijken kijk je dan ook films die je al een paar keer hebt gezien want als je zo door gaat zijn er geen films meer over die je nog niet kent
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik zie veel films twee maal en meer, maar aan films is er geen gebrek.
Ik heb er gisteren in een kringloopwinkel weer drie gevonden opgenomen op VHS in zeer goede staat: The Year My Voice Broke (1987), Chernobyl: The Final Warning (1991) en Race for Your Life, Charlie Brown (1977). De drie samen voor 50 cent.
Neen, aan films geen probleem, maar spijtig dat een dag maar 24 uur telt. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
in de periode van 26 augustus t/m vandaag heb ik de volgende films bekeken, ongeveer 2 per dag gok ik.
Truman Show, The
Honogurai Mizu no Soko Kara
Ôdishon
Maria Full of Grace
Memento
Notting Hill
Ocean's Eleven
Passion de Jeanne d'Arc, La
Coach Carter
Die Hard 2
Lift, De
Lot Like Love, A
Reservoir Dogs
Total Recall
Christine
Dragonfly
Duma
Miss Congeniality
Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous
Closer
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
En wat waren de 5 beste...?
Truman Show, The
Honogurai Mizu no Soko Kara
Ôdishon
Maria Full of Grace
Memento
Notting Hill
Ocean's Eleven
Passion de Jeanne d'Arc, La
Allemaal gelijk aan of boven de 4 *, zeer geslaagde films 
Kon er geen 5 kiezen, te moeilijk 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Je vergeet
Miss Congeniality
en
Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous

fabbyke
-
- 395 messages
- 1504 votes
Maandag 1
Dinsdag 0
Woensdag 1
Donderdag0
Vrijdag1
Zaterdag 1
Zondag
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik kijk simpelweg minimaal 7 films per week. Normaal gesproken elke dag 1, maar soms 2 en sommige dagen geen een. Maar maximaal 9 of 10.
Emaan
-
- 19 messages
- 20 votes
Ik kijk meestal 7 films per week. Soms een dag niet en soms een dag 2.
Meestal zijn het nieuwe films, maar het is bij mij geen uitzondering, dat als een film in mijn ogen een goede is ik hem voor de bijv. 20e keer kijk. Het erge is, dan kan ik er nog steeds van genieten ook.
Ik reken mezelf een echte filmgek, maar het kan natuurlijk altijd gekker.. Het is maar wat je om je heen hebt of iets gek is.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik heb het even rustig aan gedaan de laatste tijd eigenlijk, beetje druk met andere dingen.
Het hele weekend geen film gezien, heb gisteren er toevallig wel weer 2 bekeken.
Vanavond zeker wel weer een filmpje..
Megan_74
-
- 36 messages
- 322 votes
Ik kijk 2 films per dag ( na mijn werk savonds) , in het weekend kijk ik er 5 per dag 
=Untouchable=
-
- 44 messages
- 238 votes
Momenteel ben ik erg druk met school, dus nu kijk ik ongeveer maar 3 tot 5 films in een week.
Normaal gesproken kijk ik doordeweeks minstens 1 film per dag en in het weekend 2 of 3 per dag.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
Volgens mij loop ik al een tijdje 1 film per dag. Tenminste, bijna, hier en daar mis ik wel eens een dag, soms maak ik dat dan weer goed met 2 op een dag,maar dat gebeurt dan weer net iets minder vaak als dat ik een dag mis...
Is het nog te volgen? Ik snap het zelf bijna niet meer i.i.g.
27 per maand of zoiets dan maar 
koiboy
-
- 165 messages
- 3380 votes
vandaag heb ik en al 4 gezien maar meestal maar 2 per dag:-)
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Wow als ik sommige berichten hier zie vind ik toch dat er velen hier gewoon geen leven hebben 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
... of je ziet het als een valide bezigheid buiten het zappen, hangen en msn'en om...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik kijk 2 films per dag ( na mijn werk savonds) , in het weekend kijk ik er 5 per dag 
Dan moet jij nog heel wat stemmen zetten (?).
Zelf probeer ik me te beperken tot hoogbeoordeelde films (3,5 of hoger), af en toe sluipt er uit nieuwsgierigheid een minder hoog beoordeeld romkommetje ofzo tussen, wat dan vaak ook tegenvalt... 
Ik probeer er gemiddeld 5 per week te kijken, wat de laatste tijd zeker lukt
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Bij mij is het de laatste tijd heel erg afgenomen, ik kijk de laatste 2 maanden maar iets van 0 tot 2 films in de week, ik heb het druk met school, buiten hangen ( je weet hoe dat gaat
) en hier een beetje op het forum zitten. Maar er komt vast wel weer een periode dat ik vollop films ga kijken 
pikas
-
- 74 messages
- 191 votes
Voor mezelf is het zeer afwisselend.
Soms kijk ik een poosje geen enkele en daarna volgt weer een periode van 6 tot 7 per week.
master_denhaag
-
- 83 messages
- 443 votes
tussen de 7 en 10 films per week standaard
*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
wow... ik kijk er mis. net een in de week. Ik heb er gewoon nooit zoveel tijd voor of geen zin om een tijd stil te zitten....