- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Godsamme, m'n vader heeft onze jongste hond van de trap laten vallen, paar meter hoog. Gelukkig niet op de betonnen ondergrond maar op een stel pallets (als ze van de andere arm was gevallen was dat anders geweest) Niet expres overigens
.
Ben nog nooit zo verbaasd geweest en tegelijkertijd woedend, hoe the fuck kun je haar nou laten valen!?! Zijn nu naar de dierenarts maar ik denk zelf dat ze een rib heeft gebroken, loopt (na even bij te zijn gekomen met heel wat getril en gepiep) wat mank...misschien nog iets met haar poot dan ook maar ze viel op haar zij.
Ergste wat me kan overkomen gebeurt nooit bij mezelf, maar bij m'n hondjes. Dus na wat rugproblemen bij de oudste zit ik nu weer met een kut gevoel over de jongste.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Is alles goed met d'r? Aangezien ik mag aannemen dat ze nu wel terug zijn van de dierenarts 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Verrassend genoeg heeft ze niets aan d'r poten of ribben (na een tijdje mank lopen) maar alleen last achter haar linker oor
. Ze bloedde nergens, at gewoon weer en kwam vanochtend weer overdreven vrolijk naar me toegerend.
Als het met de oudere hond gebeurt was het fataal geweest, deze jonge godin kon het (gelukkig) hebben
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gelukkig maar.
Fijn om te horen. Als ze al weer vrolijk doet, zal het ook inderdaad allemaal wel meevallen. Wat heeft ze aan haar linker oortje nu dan?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Misschien iets met een spiertje, geen wondje te zien verder. Ze is alweer aan het spelen, brutaal aan het doen etc 
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Gelukkig maar
Klinkt in ieder geval erg positief dat ze gewoon weer druk en vrolijk is 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad, met de schrik vrij gekomen allemaal 
Liefste...hondje....ooit Geweldig..

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Pomeranians zijn zooooooo schattig!! En dat terwijl een hond bij mij toch minimaal 20 kilo moet wegen, wil ik er wat aan vinden
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Inderdaad, met de schrik vrij gekomen allemaal 
Liefste...hondje....ooit Geweldig..
Wat een cutie! 
Een vriend van ons heeft sinds kort zo'n hondje:
Die hond van hem blaft gewoon hetzelfde.
Echt grappig om te horen!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik hou van honden, maar die zou ik geen seconde in m'n buurt willen hebben. Da's toch geen blaffen meer.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Klinkt als een gillende keukenmeid die op de vlucht is voor Ghostface. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha! Het is wel grappig om af en toe te horen, maar zou zo'n hondje zelf ook absoluut niet willen. 
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Klinkt als een krolse kat die ergens genomen word.... 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zat net met mijn laptop op de bank, hondje naast me te slapen, héérlijk. Wordt ie ineens wakker en kotst ie heel de bank vol. Dat was iets minder heerlijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Was waarschijnlijk van die foto van Barbie.
Het is al opgeruimd. Het is alleen niet echt handig dat we een stoffe bank hebben. Ik heb gelukkig van dat spul wat je er op moet spuiten en er dan 3 uurtjes moet laten intrekken en dan is het helemaal weer schoon als je het eraf veegt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jouw hond is nou ook niet bepaald een hondJE, dus dat waren vast emmers vol. Succes 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij is nog maar een puppy hoor.
Maar dan is hij nog best groot inderdaad. We hadden hem van het weekend gewogen en hij woog 61,5 kilo. Das meer dan dat ik weeg. Het is op het moment dan ook moeilijk om hem uit te gaan laten, want hij is een beetje aan het puberen en trekt veel aan de riem. Dan is het een beetje van: Hond laat meisje uit.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Was waarschijnlijk van die foto van Barbie.
Nice one 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Hha, deze is ook zo gaaf
effe complete paniek door de wind.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aaah, wat sneu zeg. Wel schattig hoe ze allemaal achter d'r mama aanlopen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik wil ze! Allemaal! Zo schattig die beestjes.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Jarenlang een traditie in Kopenhagen, dit filmpje is uit 1965 (en het liedje van Danny Kaye past er goed bij
)
Er werd zelfs reclame meer gemaakt op posters destijds.