- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
''Brok in mijn keel, heel mooi & zeer waardig''.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
''Prachtig, ik ben verkocht
.''
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/077/c/7/sphynx_by_luisbc-d5yfuq8.gif
Daenelia
-
- 210 messages
- 178 votes
http://i52.photobucket.com/albums/g10/daeclubs/Random/dae_cats01_zps078a7179.png
Twee katten, mannetje en vrouwtje. De zwart-witte is onze kleine meid van bijna 7 jaar, denk ik. De rooie is een kater van ruim 10 jaar. Misschien ouder.
Beide katten komen uit het asiel en zijn onafhankelijk van elkaar geadopteerd. Eerst adopteerde we het meisje, als kat van bijna 1 jaar. Ze was zogezegd kattig, en kon niet met andere katten overweg. Zou nooit echt een knuffelkat worden, zeiden ze. Het duurde inderdaad wel een jaar voor ze zich veilig voelde. Maar ze knuffelde vanaf dag 1 meteen met de man in huis. Zoveel zelfs, dat ze beschaamd bij hem wegsprong als ik de kamer binnenkwam. Maar nu komt ze gewoon bij mij ook haar knuffels halen.
Ze heeft onlangs haar pootje geblesseerd en ik mag dan ook gewoon aan de zere plek komen. Goed, ze huilt dan wel uit bij 'haar' man, maar ze is blij met ons allebei.
De rooie kwam er later bij, omdat het meisje niet echt goed kattenmanieren leek te hebben geleerd. Ze was wel eenzaam en verveelde zich in huis, dat was duidelijk. Ik heb dus heel lang gezocht naar een kat of kater die super-sociaal was.
We vonden hem in een kater die met een groot aantal katten had samengeleefd bij 'kattenverzamelaars'. Hij is inderdaad super-sociaal. Hij begreep eerst niet dat het meisje niet zo van zijn avances hield. Ze heeft hem heel wat keren over zijn neus gekrabt. Maar nu tolereren ze elkaar heel goed. Hij weet afstand te houden, zij vindt het prima om samen op de bank te liggen of op bed. Of om de etensbakken-dans te doen: kijken of de ander lekkerder eten heeft.
De rooie is overigens meer 'mijn' kat. Als het maar even kan, komt hij bij me knuffelen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Onze dametjes op vakantie 
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Mooie foto 606, twee diva's.

-
- 13470 messages
- 1305 votes
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Als hij / zij slaapt is het een leuk beestje om te zien... maar wanneer hij / zij wakker wordt, is het een heel ander verhaal. 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/23/GremlinStripeByInti.jpg

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
HALVE TAMME. en 606 wat een schattige beestjes zijn dat toch, ze zien er uit om te stelen 
Ik zou een hond of een kat nemen moest ik alleen wonen.
Leuk verhaal Daenelia 
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Als hij / zij slaapt is het een leuk beestje om te zien... maar wanneer hij / zij wakker wordt, is het een heel ander verhaal.
.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Merci bien alexspyforever
.
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Ik heb 2 kleine puppies van 15 weken, ooit moeten een waakhonden gaan worden maar ik heb er nu nog een hard hoofd in. Ik denk dat het quasi waakhonden worden.
Daenelia
-
- 210 messages
- 178 votes
Ik heb 2 kleine puppies van 15 weken, ooit moeten een waakhonden gaan worden maar ik heb er nu nog een hard hoofd in. Ik denk dat het quasi waakhonden worden.
awwww
Ik wil zo ontzettend graag een hond.
Geloof me, zelfs al worden het doetjes, een hond kan iemand behoorlijk afschrikken als ze een beetje blaffen. Onze poedel (poedel!!! Kleine poedel!!!) heeft ons huis bewaakt toen bij alle andere huizen in de straat werd ingebroken. Ons huis sloegen ze over, omdat de hond aansloeg.
Was verder een schat van een sociale hond, die waarschijnlijk enthousiast blafte omdat hij het 'bezoek' warm wilde verwelkomen...
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
awwww
Ik wil zo ontzettend graag een hond.
Geloof me, zelfs al worden het doetjes, een hond kan iemand behoorlijk afschrikken als ze een beetje blaffen. Onze poedel (poedel!!! Kleine poedel!!!) heeft ons huis bewaakt toen bij alle andere huizen in de straat werd ingebroken. Ons huis sloegen ze over, omdat de hond aansloeg.
Was verder een schat van een sociale hond, die waarschijnlijk enthousiast blafte omdat hij het 'bezoek' warm wilde verwelkomen...
Nou dan ben ik benieuwd hoe het zal gaan, op dit moment als ze keffen dan stopt diegene waar ze tegen keffen om ze te aaien, om vervolgens heel vaak te roepen dat ze zo schattig zijn....
comely
-
- 310 messages
- 60 votes
Geen huisdieren. Leuk en schattig allemaal, maar vind het niet zo hygiënisch.
Daenelia
-
- 210 messages
- 178 votes
Geen huisdieren. Leuk en schattig allemaal, maar vind het niet zo hygiënisch.
Dat vind ik nou van peuters
Die zitten vol ziektekiemen.
comely
-
- 310 messages
- 60 votes
Mee eens. Heb dan ook geen peuters 
Wel paar irritante neefjes. Ach ja...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Laat me raden, zelf geen kids? 
Ik ook niet hoor...
Fueledable
-
- 231 messages
- 3444 votes
Wij hadden 6 katten, maar ik heb vrijdag 10 juli mijn lieve kat Panda verloren van nog maar 2,5 jaar oud.
Mijn moeder was hem al een dag kwijt toen ze hem in de steeg achter ons huis vond. Hij leefde nog, maar was aangereden en kon niet meer lopen. Zijn bekken en heup was kapot. Ze moesten hem in laten slapen. Ik was bij mijn vriend in Rotterdam, dus ik heb geen afscheid van hem kunnen nemen. Panda, ik mis je! 
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Heel veel sterkte toegewenst, Fueledable.
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
HALVE TAMME. en 606 wat een schattige beestjes zijn dat toch, ze zien er uit om te stelen 
Stelen?? Aiiii!!! 
Leuk verhaal Daenelia
Daenelia jouw zwarte lijkt als 2 druppels water op mijn (wijlen) "speedy"
Nu heb ik een grijze aanloopkat.
In het begin dacht ik dat ze een zwerfkatje was,heel mager en sprieterig en bijna geen vacht en dus heeel zielig.
Ik voerde haar wat bij,maar de kat had sneller dan ik door dat ze met een week of 2 niet echt "zwerf" meer was,maar "honk"was geworden.
Op een dag stond er een buurman op de stoep met de vraag "Zit ze híér, ? ik zag haar zitten in het keukenraam"
Het blijkt dat ze jonkies had gehad, leeggezogen was,en een 2e eetadres bij mij gevonden had.Ik heb geprobeerd het de kat wat onaantrekkelijker te maken hier te komen,maar dat mocht niet baten.
De kat heeft gekozen.
De buurman is er niet rouwig om,hij heeft de jomkies niog,en vervolgens een klein wit bull terriertje aangeschaft waar hij nu mee door de straat loopt te paraderen
haha!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Onze nieuwe 2de hond sinds gisteren. Heet Jari !!! en is 2 jaar.
Vandaag even wat foto's gemaakt.
https://s24.postimg.org/6gvdguxqt/DSC_0009.jpg
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Onze 2de hond doet het tot nu toe erg goed, sloopt niks, is heel lief en als luna niet wil dan gaat hij rustig zijn mandje weer in. Dus denk dat deze 2 aan elkaar gewaagd zijn.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nieuw huisgenootje: "Ventje". https://imagizer.imageshack.com/img923/6084/AF1O0H.jpg