- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heerlijke naam voor een konijn 
En luisteren doet ze heel goed. Als het weer het een beetje toelaat, gaat ze op expeditie in de tuin. Even roepen en dan komt ze aangespurt.
En ze is dol op Nic Nac koekjes.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
haha meer fun kan je niet hebben aan een konijn volgens mij 
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Breezer
Flodder
Goeie namen.
Haha.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Omwille van de smily had ik de indruk dat de vraag ironisch bedoeld was. Gezien de voorkeur van Dutchtuga voor horrorfilms, en scènes uit dergelijke films die al uitgebreid besproken werden op dit forum was ik wel nieuwsgierig om te weten wat hij precies bedoelde (schilpaddensoep of zo). En zijn bedoelingen waren blijkbaar volledig eerbaar. Mea culpa 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik heb een grasparkietje, genaamd snoopy.
Verder hebben we 9 kippen, volgens de laatste telling.
Daarnaast hebben we op zich een hond, maar hij is nu zo langharig dat het eerder een kleine beer is 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Ik heb:
3 katten: Maxie, Wolfje en Mien
1 Hond: Jessie
3 konijnen: geen idee, geen idee en geen idee
en volgens mij moet er nog ergens een hamster rondlopen (onder het tapijt ofzo)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Een dwergkonijn dat luistert naar de naam 'Flodder'.
Ik had toch eigenlijk toch wel een slechte grap van je verwacht.
Iets in de trant van: "Ik heb geen huisdier, maar mijn vrouw een poesje".
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
2 Honden - Babsi & Snoopy
2 Katten - Bram & Droppie
2 Konijnen - Fluffie & Flaffie
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Hilarisch hè?
Haha. Leuke woordspeling. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
In het verleden enkel een cavia en konijn gehad. Op het moment moet ik het doen met wc-eend.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
We hebben nu 2 cavia's. Leuke beesten... 
In het verleden nog 3 cavia's, een hond en 3 ratten gehad of zo. Die ratten liggen waarschijnlijk allemaal dood in de dubbele bodem van de zoldervloer. De hond ken ik alleen van foto's want ik was 1 jaar toen mijn ouders heb wegdeden omdat hij te agressief was tegen mij 
Als ik nu weer een keer een huisdier wil, wil ik het liefst iets van een baardagaam of slang of zo. Weer eens wat anders en zijn mooie beesten. Alleen wel veel tijd nodig om te verzorgen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Gelukkig zijn ze allemaal dood (edit: onze ex-huisdieren).
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Mijn trouwe gebreide kuitenbijter, Actifed de tochthond.
Hij waakt zeer goed en is makkelijk in de omgang met mensen. Enkel op de postbode wil hij wel eens ongepast grollen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Gelukkig zijn ze allemaal dood (edit: onze ex-huisdieren).
Gelukkig?
Hier thuis hebben we altijd een hond gehad, zelfs 2 en ik mis ze nu nog altijd na een aantal jaar. Je raakt zo gehecht aan een huisdier, maar helaas hebben ze niet het eeuwige leven. 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Je mag de mijne wel hebben Doom. Hij gaat best lang mee en is op de koop toe ontzettend zuinig wat voer betreft.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Op het hoogtepunt waren wij de beschermheiligen van 16 zwerfkatten. Je kon je kont niet keren in de tuin of je stuikelde weer over zo'n beest. Erg leuk want katten zijn natuurlijk kei leuke beesten. Op een gegeven moment waren ze helaas allemaal weg, maar sinds kort zit er weer een in de tuin. Maar eens proberen zijn/haar vertrouwen te winnen. Het is in ieder geval een erg spraakzaam beestje.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Jaren terug kwamen vrienden van de familie terug van een wereldreis en wilde de eend, die anders altijd bij de boot aan zat, even bij ons laten voor een paar dagen. Midden zomer en die heeft de hele week lang in een groot bad in de tuin zitten spetteren.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Jaren terug kwamen vrienden van de familie terug van een wereldreis en wilde de eend, die anders altijd bij de boot aan zat, even bij ons laten voor een paar dagen. Midden zomer en die heeft de hele week lang in een groot bad in de tuin zitten spetteren.
Vroeger ook een eens gehad, midden in een woonwijk
Dier was net een hond, ik dacht dat we hem na een paar jaar weg gedaan hadden... om, ik heb geen idee meer, iig was ik er niet zo blij mee 
Verder nog een kleine hond, die is nu dood... Ook leuk is dat de overburen een klein varkentje hebben 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Altijd een bevooroordeelde pleurishekel aan katten gehad. Mijn vriendin moest en zou echter een kat krijgen. Drie maanden geleden samen naar het asiel gegaan en deze kat viel me gelijk op. Uiteraard de enige die iets mankeerde. Hij had een flinke stressplek in zijn nek, maar hij was cool! Dus we namen hem. Voorwaarde dat we hem namen? Hij moest De Niro heten! En zo geschiedde:

(ja, ik ben om
)
Edit: ja, ik doe aan dierendag, al is het maar om een statement te maken tegen al die zuurpruimen die het enkel zien als een puur commercieel dagje. Voor De Niro is het vandaag Gourmet gold: zeebrasem met pijlinktvis. En niet één, maar twee blikjes! Geef toe, ze zijn klein. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Iets in de trant van: "Ik heb geen huisdier, maar mijn vrouw een poesje".
Je lokt het uit man.
Wij worden al een jaartje ouder en dan kan je niet meer spreken van 'een poesje' maar meer iets in de aard van 'The Pit', of zoals in Star Trek V, van 'The Final Frontier'. 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Deze sokken worden dagelijks verschrikkelijk verwend, en vandaag zal dat vast niet anders zijn.
Keesje, 5 jaar.
Minoes, 2 jaar.
Chatty, 1 jaar.