- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
A Bedtime Story, Dog Day Afternoon en Killer's Kiss zijn volgens mij niet op DVD verschenen (in NL) of iig heel moeilijk te krijgen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Op een enkele titel na zijn ze allemaal makkelijk te verkrijgen hoor ... 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
A Bedtime Story, Dog Day Afternoon en Killer's Kiss zijn volgens mij niet op DVD verschenen (in NL) of iig heel moeilijk te krijgen.
Dog day afternoon heb ik gezien bij Free Record Shop. Die en nog 2 andere topfilms 25 euro.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Killer's Kiss heb ik zelf in bezit, dus ik ga ervan uit dat hij gewoon verkrijgbaar is 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Maar daar gaat het niet. Het zijn kopieen. Alleen zeer moeilijk te verkrijgen titels kunnen in aanmerking komen voor "een kopie". In casu dus alleen A Bedtime Story. De vraag is natuurlijk, hoe is de kopie bemachtigd?
De originele dvd van Killer's Kiss mag dus in de pakketservice. Die van A Bedtime Story ook. En Dog Day Afternoon (nog geen dvd uit met Nederlandse ondertiteling?) komt zo nu en dan op de televisie....twijfelachtig.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mja, wachten tot een film op tv komt is niet echt handig. Als je afhankelijk van de tv bent om bepaalde films te zien kun je soms lang wachten. Wie weet komt Dog Day Afternoon nou wel 5 jaar niet meer op de buis. DDA is zove ik weet nog niet met NL-ondertiteling uit en te huur is hij sowieso niet, dus echt een twijfelgeval wil het niet noemen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Geen van allen. Kopieën horen niet in de pakketservice wat mij betreft. Alleen als een film echt helemaal niet te krijgen is (niet in Nederland en niet op Buitenlandse sites) zou je een uitzondering kunnen maken. En precies dat was destijds met 1900 het geval. Dat is inmiddels veranderd, maar toch. Ook A Bedtime Story is online eenvoudig te krijgen. Het gaat om ècht niet te krijgen en niet om moeilijk te krijgen.
Dat een film moeilijk te huren of niet in de FRS-bakken ligt is, is alleen reden om een origineel in de pakketservice te doen. En dat houden we wat mij betreft zo.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Hoe kan het dan dat er wel een kopie was van 1900, en geen origineel? Als je iets wilt kopieëren, zul je toch eerst een origineel moeten hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film was wel op VHS verschenen. En uitgezonden op tv.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Dan hadden ze de VHS toch kunnen laten rondsturen. Dat is dan toch het origineel.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Dan hadden ze de VHS toch kunnen laten rondsturen. Dat is dan toch het origineel.
Dat wordt wel fucking duur, zo'n pakket.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En als het van Nederland naar België moet is het duurder, en omgekeerd nog veel duurder. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik geloof dat we het er al eens eerder over gehad hebben in een of ander topic, maar is er niemand die zich geroepen voelt om Tonari no Totoro in de pakketservice te doen?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Vooral niet doen dan 
Ligt bij ons in A'pen trouwens gewoon in de videotheek.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Leuke videotheek
En waarom niet doen dan?
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Als er interesse voor is, wil ik de volgende DVD wel in de MM-pakketservice gooien:
Hail the Conquering Hero (1944) van Preston Sturges
met Eddie Bracken, Ella Raines en William Demarest

Het betreft de UK-import versie, R2, met engelse ondertiteling.
Misschien kunnen we de film in de Tip 150 krijgen...? 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
En waarom niet doen dan?
Scheelt vaak toch heel wat aan de score bij zulke films. Dead Leaves is gedaald met een 0.5, een Rubber's Lover zelfs met 1*. Wie films als deze wil zien vindt ze uiteindelijk zelf wel.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Wie films als deze wil zien vindt ze uiteindelijk zelf wel.
Bijvoorbeeld in de pakketservice.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
... zelf wel op andere plaatsen ... 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ja, zelfs op andere plaatsen. Het maakt toch niet uit of ik een film via de pakketservice 'huur' of bij de videotheek 20 kilometer verderop? Ik ken niet automatisch lagere scores toe aan pakketservicefilms.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ook niet. Maar voor Rubber's Lover wilde ik graag een uitzondering maken. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Nee, maar via de pakketservice wordt er meer "wildgekeken", en de meeste deelnemers aan die pakketservice threads zijn nu niet de meest avontuurlijke filmkijkers. Klassieke films en klassieke arthouse doen het vaak goed, de rest wat uhm ... minder.
Anyway, je weet best wat ik bedoel.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dat komt omdat die klassiekers gewoonweg veel beter zijn. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Ga jij nu maar rustig verder cowboy en indiaantje spelen