- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
vamozz
-
- 51 messages
- 0 votes
waar kan ik Tagged: tha jonathan wamback story krijgen/lenen?
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Lijkt me niet de bedoeling dat dit verwordt tot het Grote 'wie weet waar ik deze film kan vinden'-topic.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Misschien niet, maar het is eigenlijk wel handig om films hier aan te vragen voor in de pakkerservice.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb twee films die ik wel in de pakketservice wil doen, mits ze er voor in aanmerking komen en er belangstelling voor is:
en
Mogen die er in, en is er belangstelling?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik stem voor Five Easy Pieces! Die wil ik graag zien
Die andere mag ook wel van mij.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik denk dat veel mensen (terecht) moeilijk verkrijgbare dvd's niet in omloop brengen uit angst voor beschadiging. Mijn idee is om kopieen van deze dvd's rond te sturen (?), dit is niet illegaal lijkt mij (?), aangezien 1 persoon betaald heeft voor het origineel, net als in de 'originele omloopservice'
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is wel illegaal. Bovendien valt niet te controleren of iemand de originele dvd daadwerkelijk in huis heeft.
Ik doe al heel lang mee aan de pakketservice, en ik heb nog geen beschadigde dvd's gezien.
Het zal wel eens voorkomen en meestal gaat het dan om het doosje, wat nog wel te vervangen is.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik doe al heel lang mee aan de pakketservice, en ik heb nog geen beschadigde dvd's gezien.
Het zal wel eens voorkomen en meestal gaat het dan om het doosje, wat nog wel te vervangen is.
In dat geval moedig ik mensen die in het bezit zijn van moeilijk te huren dvd's deze in te zetten. Maar ja ik heb makkelijk praten, want ik heb niks aan te bieden... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Als ik nog eens een verzoeknummer mag indienen: Dersu Uzala van Kurosawa lijkt me erg mooi.
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Als ik nog eens een verzoeknummer mag indienen: Dersu Uzala van Kurosawa lijkt me erg mooi.
Als er nog meer interesse is in deze wil ik 'm wel beschikbaar stellen.
Het is een Chinese uitgave:
Regiovrij NTSC, breedbeeld niet anamorphic.
2 audiotracks, Engels en Russisch.
Engels of Chinees ondertiteld.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Die zou ik heel erg graag willen zien
Dus ik sluit me aan.
- The One Ring
- Dustyfan
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Oja, sorry. Zat even niet op te letten...
Ik heb een topic aangemaakt, je naam staat al ingevuld.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes

En nogmaals excuses voor mijn onbezonnenheid 
Mrblackwell
-
- 63 messages
- 133 votes
Ik wil al gedurende een lange periode de volgende (Russische) films heel graag zien:
- Stalker
- Idi I smotri (come and see)
- Solyaris (Solaris/Soljaris) - 1972-versie
- Aelita (ik ben mij er niet van bewust of deze film uberhaupt op Dvd of eventueel VHS uitgebracht is)
- Niet Russisch: Things to Come (1936) - Volgens mij is deze SF klassieker ook nooit op DVD of VHS uitgebracht. Althans niet in Nederland.
Naast het feit of iemand een van deze film zou hebben en eventueel in de pakketservice zou willen brengen vroeg ik mij af of iemand toevallig een goede (betaalbare) site weet waar ze veel titels verkopen ?
Tom
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De eerste drie zijn bij http://www.moskwood.nl/ te verkrijgen.
Mrblackwell
-
- 63 messages
- 133 votes
I know maar 33,00 Euri perstuk vind ik vrij veel. Ik weet nu dat Things to come in Australie is uitgegeven en Aelita ooit in Frankrijk en Rusland beiden VHS. Misschien zal ik mijn zoektocht op Ebay moeten voortzetten.
maar toch bedankt Yekezzez
Tom
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik wil wel een dvd in de pakketservice doen, maar ik heb niet zoveel moeilijk verkrijgbare originele dvd's. Alleen wat oude Hitchcocks: Blackmail, Easy Virtue, Rich and Strange en Young and Innocent. Allemaal zonder NL ondertiteling. Is hier interesse voor?
Restles
-
- 6 messages
- 15 votes
Ik heb een vraagje of iemand deze film weet of er aan kan komen
Pembalasan ratu pantai selatan
http://www.moviemeter.nl/film/19827 hier is een linkje
Grtz Restles
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Hierbij het verzoek of iemand Double Indemnity of een hooggenoteerde film uit de Tip 150 zou willen aanbieden. Bij voorbaat dank 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Hier wel
Heb je ook nog een voorkeur? Blackmail en Easy Virtue staan samen op 1 DVD, en Rich and Strange en een aflevering van Hitchcock Presents (The Sorcerer's Apprentice) staan samen op 1 DVD. En zijn er nog meer mensen die interesse hebben?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mijn voorkeur gaat uit naar Blackmail en Easy Virtue.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Quote van Jordy bij 1900:
Als die regel door is gegaan kan ik wel een andere film in de pakketservice doen, want volgens mij is er niet zoveel interesse voor Blackmail/Easy Virtue. De volgende films heb ik als kopie:
The Killing
Killer's Kiss
Sunset Blvd.
Metropolis (2 disc versie zonder NL ondertiteling)
The Man Who Shot Liberty Valance
The African Queen
Mr. Smith goes to Washington (alleen engelse ondertiteling)
It's a Wonderful Life (zonder NL ondertiteling)
Tarzan The Apeman
Dog Day Afternoon (zonder NL ondertiteling)
Murder!
The Skin Game
Number 17
The Man who Knew Too Much (allebei)
The 39 Steps
Sabotage
Secret Agent
The Lady Vanishes
Jamaica Inn
Rebecca
Saboteur
Shadow of a Doubt
Spellbound
The Paradine Case
Rope
Strangers on a Train
Notorious
On the Waterfront
Touch of Evil
Una Giornata Particolare
Nuovo Cinema Paradiso
8 1/2
La Strada
Stalag 17
The Grapes of Wrath
Throne of Blood (zonder NL ondertiteling)
Les Quatre Cents Coups
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
En de moeilijkst te verkrijgen vergeet ik nog:
A Bedtime Story (zonder NL ondertiteling)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit is niet de bedoeling. 1900 was nog niet op dvd verschenen en bij hoge uitzondering kozen we voor de kopie.
De titels die jij noemt zijn wel gewoon op dvd verschenen als ik het zo zie.