• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.239 actors
  • 9.373.991 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

kappeuter wrote:

Films die nog niet in de bioscoop zijn geweest en nog niet uit zijn op dvd in de videotheek, komen niet in aanmerking.

Anders kunnen we wel eens claims krijgen en dat risico willen we dus niet nemen.

Claims? Waarvoor?

mikoz wrote:

(quote)

De videotheken zijn inderdaad bijna alleen maar gericht op nieuwere films

Ja klopt. Het ergste is nog dat ze bijvoorbeeld 2001: A Space Odyssey en Papillon nieuw verkopen. Maar verhuren, ho maar.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

kappeuter wrote:

Anders kunnen we wel eens claims krijgen en dat risico willen we dus niet nemen.

Dan kun je het beste de hele pakketservice opheffen, want zeldzame films mag je ook niet publiekelijk uitlenen.

Ach, wat we nu doen zal wel gedoogd worden, maar als je met recente films gaat beginnen zal het waarschijnlijk wel uit de hand gaan lopen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Hoe langer ik op deze site zit, hoe gelukkiger ik me voel met onze bibliotheek hier in antwerpen 1 euro, een maand houden en een collectie films die ik nog maar in twee videotheken ben tegengekomen. Want welke videotheek heeft de complete collectie Almodovar, Hitchcock, Bergman, Kubrick, De Palma, Visconte en Tarkovsky en daarbij ook nog complete reeksen zoals The Soprano's en Heimat? En ook al ben ik daar niet in geinteresseerd, ze hebben ook best wel wat mainstream films

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Dan kun je het beste de hele pakketservice opheffen, want zeldzame films mag je ook niet publiekelijk uitlenen.

Ach, wat we nu doen zal wel gedoogd worden, maar als je met recente films gaat beginnen zal het waarschijnlijk wel uit de hand gaan lopen.

Dus je zegt eigenlijk hetzelfde als kappeuter, vanwaar die eerste zin dan

Deze hele pakketservice is natuurlijk een beetje twijfelachtige qua "mag dit nou of niet". Maar zolang we van niemand iets horen is het een mooi initiatief, en de kans dat we niets horen is groter als we geen grote recente titels in de service gooien.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Kappeuter had het toch over recente films die nog niet in de bios draaien of in de videotheek zijn verschenen? Hij zei dat we daar wel claims van zouden kunnen krijgen. Ik bedoelde te zeggen dat dat voor alle films in de pakketservice geldt.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

jassonn wrote:

De bibliotheek wil nog weleens uitkomst bieden.

De mijne niet

Wat meer klassiekers in de pakketservice zou geen kwaad kunnen, lijkt me.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Deze hele pakketservice is natuurlijk een beetje twijfelachtige qua "mag dit nou of niet".

Niemand maar dan ook echt niemand kan je verbieden iets uit te lenen aan wie dan ook. Nog niet in de bios geweest? Geen probleem, zolang het maar een legale dvd is.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Wie kan je verbieden om één van je films aan een vriend te laten zien. Niemand! Hij is legaal aangekocht, het is geen vertoning en er wordt geen geld voor gevraagd. Als dit niet mag, dan mag je aan niemand nog een DVD uitlenen, want daar komt het toch op neer.

Locutus

• 606 messages
  • 5884 votes

Lijkt mij ook. Iemand zin om M en/of Sunset Blvd. in de pakketservice te gooien, of aan mij uit te lenen?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Haha, je haalt er net twee uit die ik ook niet niet gezien heb.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

Die 2 ben ik ook zwaar voor!!!! Wie heeft ze...en nog belangrijker, welke held wil ze erin gooien?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Dat is het mooie van de filmlijsten bij de film. Ik zie dat o.a. Jordy in bezit is van "M" :evil

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nou vooruit

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Indrukwekkend Wat een service, hier ben ik je enorm dankbaar voor!

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Heeft niet misschien iemand de DVD "La Gloire de Mon Père (1990) (met NL-ondertiteling) en wil deze in de MM pakketservice mikken?

Als koop-DVD zitten ze allemaal rond de €20,- en dat is me nu nét wat teveel van het goede (als ik niet zeker weet of ik hem wel mooi vind).

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

tsjidde wrote:

Heeft niet misschien iemand de DVD "La Gloire de Mon Père (1990) (met NL-ondertiteling) en wil deze in de MM pakketservice mikken?

Als koop-DVD zitten ze allemaal rond de €20,- en dat is me nu nét wat teveel van het goede (als ik niet zeker weet of ik hem wel mooi vind).

Ik heb deel 1 en 2.....

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

stinissen wrote:

Ik heb deel 1 en 2.....

Mooi, dat was het antwoord op het eerste deel van de vraag.

En nu het tweede deel:

tsjidde wrote:

... en wil deze in de MM pakketservice mikken?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Heeft iemand misschien Duck Soup van de Marx Brothers en wil hem in de pakketservice stoppen? Ik zou wel eens een film van hun willen proberen en ik heb gehoord dat dit hun beste is.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

hun films zijn voor niet veel geld ook bij de frs verkrijgbaar.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Maar ze zijn niet te huur en daar gaat het toch om.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Waar is het topic van Double Indemnity in de pakketservice gebleven?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Die film is uit de pakketservice gehaald vanwege illegale kopie, aangezien de film inmiddels op dvd verschenen is.

Wie de dvd inmiddels bezit en in de pakketservice wil doen maakt even opnieuw het topic aan.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Oké, ik dacht dat ondanks dat de film tijdelijk weg was, de lijst bleef staan tot er een legale versie was. Dan kan ik me nou weer aanmelden bij een andere lijst dus.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja want het is uberhaupt de vraag of de film weer in de pakketservice komt. Dat kan nog wel 2 jaar duren, of helemaal niet meer gebeuren.

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Ben net in het boek "Murphy's Law" begonnen en toen ik dit las moest ik meteen hier aan denken:

"Het princiepe van de postbestelling"

Mensen krijgen gewoonlijk wat hun toekomt...tenzij het per post verzonden is

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

vraagje: Vanaf de 19e van volgende maand ben ik 6 maand actief en kan ik dus ook meedoen aan MM-pakketservice. Kan ik me nu dan al toevoegen op de lijst voor '1900', er van uitgaande dat het nooit voor die tijd bij mij zou kunnen zijn, of kan je jezelf ook pas op de lijst zetten, wanneer je 6 maanden actief bent?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat laatste.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

ok

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Wie van jullie weet waar de DVD "So weit die Fuessen tragen" te verkrijgen is. Het liefst de serie uit '61 geloof ik,maar het mag ook de film uit 2004 zijn. Is hij trouwens verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.