• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.958 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Rodisc heeft 'm ook.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mag a Love Song for Bobby Long aangeboden worden? Komt wel 2 juni in de bios meen ik maar of dat overal het geval is betwijfel ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Films die nog niet in de bioscoop zijn geweest en nog niet uit zijn op dvd in de videotheek, komen niet in aanmerking.

Anders kunnen we wel eens claims krijgen en dat risico willen we dus niet nemen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat begrijp ik. It was worth the shot.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Anders kunnen we wel eens claims krijgen en dat risico willen we dus niet nemen.

En we willen natuurlijk niet dat Jordy zijn broek verliest.

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Als er geïnteresseerden zijn voor Rubber's Lover, stel ik 'm graag beschikbaar voor de pakketservice.

Woord van waarschuwing: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele psychische/emotionele schade.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Ik zou zeggen: pleur er maar in .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Zou je dat nu wel doen Joe

Stinissen: dit is geen film voor jou!

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Tja, ik twijfel nog. Kan wat nieuwe fans opleveren (ben zelf ook nog nieuw met dit 'genre').

Als het omgekeerde gebeurd geef ik jouw gewoon de schuld. OH

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Onderhond wrote:

Stinissen: dit is geen film voor jou!

En FisherKing kan m ook overslaan denk ik .

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Ik heb iig intresse er voor!

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

- BoordAppel

- Quentin

- Goodfella

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Ik maak wel ff een nieuw topic.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ligt het aan mij of is het topic van de pakketservice omtrent Agoniya spoorloos verdwenen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die is inderdaad weg.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Graag even jullie aandacht voor de 'inzamelactie' ten behoeve van de zoekgeraakte dvd van Da Jando: http://www.moviemeter.nl/forum/14/2481

Ik hoop dat dit probleem op deze manier snel opgelost is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Locutus wrote:

Ik doe er ook niet moeilijk over hoor, maar Boordappel had ervoor kunnen zieken om de boel aangetekend op te sturen...

Nouja laat ook maar. Misschien een goed idee om hier iets over op te nemen in de spelregels?

Aangetekend versturen is geen optie, want veel te duur. Ik denk dat er geen belangstelling meer voor de pakketservice is als dat een regel wordt.

Er zijn al tientallen dvd's moeiteloos verzonden. Laten we hopen/ er op vertrouwen dat dit een incident is. Een enkele keer geld inzamelen voor die ene verloren dvd is goedkoper dan elke keer dvd's aangetekend versturen.

De regel die er in de spelregels bij zou kunnen komen is dat MovieMeter niet aansprakelijk is voor eventueel zoekgeraakte dvd's.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Zullen we dan ook maar een inzamelactie houden voor het briljante Snitch'd die ik helaas nooit terug heb gehad?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Hebben we je daar geen plezier mee gedaan dan? Ik wist trouwens niet dat die ook is zoekgeraakt.

Ik neem trouwens aan dat niemand de DVD's aangetekend opstuurt.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

BoordAppel wrote:

Hebben we je daar geen plezier mee gedaan dan? Ik wist trouwens niet dat die ook is zoekgeraakt.

Ik vond het dan ook niet de moeite waard om het te vermelden, alhoewel het toch wel een beetje vervelend was. Snitch'd is natuurlijk wel cult

Locutus

• 606 messages
  • 5884 votes

Blijkbaar gebeurt het toch vaker.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Iedereen die er vertrouwen in heeft doet mee, iedereen die er geen vertrouwen in heeft doet niet mee.

Indien er een DVD kwijtraakt, komen we wel tot een oplossing (zie Paths of Glory). Daarmee is de kous toch af? Wat heeft het voor zin om hierover door te bomen Locutus?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Precies, da's ook de instelling die Play heeft. DVD's kunnen kwijt raken via de post, en als de klant die niet ontvangt sturen we meteen een nieuwe. Zonder discussie.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Wel een beetje drastisch om dat van de MM leden te verwachten natuurlijk

U-96

• 11875 messages
  • 2069 votes

Waarom zit Paths of Glory in de pakketservice terwijl hij op Play.com te verkrijgen is?

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Omdat play.com niet voor iedereen toegankelijk is (mensen zonder CC, of mensen die wellicht niet iets in het buitenland willen bestellen). Als je zo denkt kan je net zo goed elke film uit de pakketservice halen, want al die films zijn wel 'ergens' verkrijgbaar...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En omdat hij niet in de gemiddelde videotheek ligt, zoals helaas veel klassiekers.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

U-96 wrote:

Waarom zit Paths of Glory in de pakketservice terwijl hij op Play.com te verkrijgen is?

2. Alleen zeldzame/moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek. Niet te verwarren met beschikbaarheid van de titel in (online) winkels!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

The One Ring wrote:

En omdat hij niet in de gemiddelde videotheek ligt, zoals helaas veel klassiekers.

De videotheken zijn inderdaad bijna alleen maar gericht op nieuwere films

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

De bibliotheek wil nog weleens uitkomst bieden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.