- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Ik vind dat er dringend maatregelen genomen moeten worden wat betreft de "mysterieuze verdwijnigen" van al 3(!) dvd's... Want dit kan natuurlijk niet meer, dit is gewoon pure diefstal ! Wat voor maatregelen kan me niet schelen, maar ze moeten genomen worden !
We zitten ons zorgen te maken welke acteur of actrice het knapst is, maar serieuzere zaken worden bijna genegeerd...
PS : Was dat een Criterionuitgave van Bad Timing, Reinbo ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Paar maanden geleden was er 1 'oplichter', maar op dit moment ben ik niet op de hoogte van verdwijngevallen.
Welke dvd('s) gaat het nu om?
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Bad Timing is al een tijdje spoorloos, Man Without A Past en Il Gatto a Nove Code zijn ook al onvindbaar (het is wel duidelijk dat die user sekiaku de films gewoon nog bij zich heeft, maar ze niet meer opstuurt )
Als dit zo doorgaat zijn we minstens om de 2 maanden een dvd kwijt en dat lijkt mij niet de bedoeling van de pakketservice.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Lijkt meer op een incident. Maakt het overigens niet minder vervelend voor de betrokkenen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Misschien mis ik iets maar Man Without a Past gaat nu toch gewoon rond? Goodfella_90 verstuurde hem vandaag.
En als die dvd's gestolen zijn door dezelfde gebruiker, wordt die persoon niet meer toegelaten hier, lijkt me. Ik begrijp je bezorgdheid, maar op het moment lijkt alles soepel te verlopen. Alleen Bad Timing is inderdaad nog niet terecht.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Bas17 stelde hem beschikbaar uit compassie met degene die nog op de lijst stonden. De versie van Patjevanasse is echter verdwenen.
Maar dat is al een paar maanden geleden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat heb ik inderdaad dus gemist. Erg vervelend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja Sekiaku / Hi-tek was 1 frauderende gebruiker. Die heeft 2 dvd's gehouden. Maar dat speelde paar maanden geleden al.
Erg vervelend natuurlijk, maar nog steeds de eerste kwaadwillende user in de jaren dat de pakketservice bestaat.
Il Gatto a Nove Code? Waar is dat topic?
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Ja, erg vervelend... maar wat als het nog een keer voorkomt ? Men kan nooit zeker zijn van gebruikers die amper actief zijn op het forum en die alleen maar stemmen. Maar niemand kan hen verbieden om na zes maand deel te nemen aan de pakketservice. Aan de andere kant lijkt het mij weinig respectvol om te gaan discrimineren wie wel mag deelnemen en wie niet...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die user is nu inmiddels geband. Dus die zal nooit meer kunnen deelnemen aan de pakketservice.
Ook als iemand wel berichten plaatst, ben je daar niet zeker van. 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Ook als iemand wel berichten plaatst, ben je daar niet zeker van. 
Natuurlijk, maar als iemand die met Moviemeter is opgegroeid en regelmatig berichten plaatst en meediscussieerd een film steelt, kan men niemand meer vertrouwen op deze wereld 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ja Sekiaku / Hi-tek was 1 frauderende gebruiker. Die heeft 2 dvd's gehouden. Maar dat speelde paar maanden geleden al.
Erg vervelend natuurlijk, maar nog steeds de eerste kwaadwillende user in de jaren dat de pakketservice bestaat.
Volgens mij zijn sekiaku en Hi-tek 2 verschillende gebruikers die samen 4 DVD's gehouden hebben.
- Man without a past
- Bad timing
- The cat o' nine tails (Il Gatto a Nove Code)
- The addiction
Het kunnen er ook 3 zijn, want die laatste 2 stonden in 1 topic...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hmmm, ik vrees dat je gelijk hebt.
Sekiaku = amaiamai
Hi-tek is een andere gebruiker.
Ja 3, stonden in 1 topic.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb sinds vandaag La grande vadrouille http://www.moviemeter.nl/film/1479 binnen. Aangezien deze alleen frans is ondertiteld en mijn Frans niet toereikend genoeg is om de film te volgen wil ik hem best beschikbaar stellen. Dus mochten er mensen met kennis van de franse taal de film willen zien laat het maar horen.
Ik heb deze enkele weken op kopie gekregen mét Nederlandstalige subs. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
PS : Was dat een Criterionuitgave van Bad Timing, Reinbo ?
Nee, die had ik aangeschaft (prachtig
), daarom heb ik mijn oude r2 versie in de pakketservice gestopt.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja graag, maar volgens mij kun je nog wel een tijd daarmee wachten. Er zitten op het moment veel films in de service die me interesseren.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
is voor mij ook pas aan de orde als Rocco enigzins richting huis gaat komen 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja graag, maar volgens mij kun je nog wel een tijd daarmee wachten. Er zitten op het moment veel films in de service die me interesseren.
Idem, maar ik wil hem graag eens zien.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik wil die ook graag een keer zien ja, maar ik sta nu al op 3 lijsten. En er zijn er nog wel een paar in de pakketservice die ik wil zien.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Jep, Wicker Man wil ik ook wel eens zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb zonet deze regel toegevoegd aan de pakketservice regels:
10. Bij verzending vanuit en naar België wordt Priority verzending aanbevolen. Het pakket zal sneller op zijn bestemming aankomen en de de kosten hiervan zijn maar een fractie meer dan bij normale verzending.
Het blijkt namelijk dat dvd's soms wel anderhalf tot twee weken onderweg zijn vanuit en naar België.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Als die fractie ook echt maar een fractie is dan zou het idd ook als verplichte regel kunnen gelden
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Als die fractie ook echt maar een fractie is dan zou het idd ook als verplichte regel kunnen gelden
Tja, maximum een week houden is een verplichte regel, en steeds minder mensen lijken hem te respecteren ...
Deze regel afdwingen zou een DVD veel sneller laten circuleren dan een dag winst van en naar België, volgens mij.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Tja, maximum een week houden is een verplichte regel, en steeds minder mensen lijken hem te respecteren ...
Deze regel afdwingen zou een DVD veel sneller laten circuleren dan een dag winst van en naar België, volgens mij.
Dat mensen de 1 week regel niet meer respecteren is naar mijn mening iets wat strenger zou moeten worden aangepakt of een verandering van de huidige regels. Dan mijn vraag wat is een fractie?, 50 cent, 1 euro, 2 euro?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Van België naar Nederland kost de verzending van één DVD non prior 4,2 Euro, Prior 4,8 Euro
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Dat mensen de 1 week regel niet meer respecteren is naar mijn mening iets wat strenger zou moeten worden aangepakt of een verandering van de huidige regels.
Hoe was je dan van plan dat aan te gaan pakken?