- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vind dit wel een leuk idee. Ik denk alleen niet dat mijn vader zo blij is met het uitwisselen van adressen aan 'wildvreemden'. Heb aardig wat zeldzame dvds waarvan ik vind dat die best door meerderen gekeken mogen worden.
Mijn ervaring met het uitlenen van films in de MM-pakketservice, is dat zij door al deze 'wildvreemden' hier beter behandeld worden dan door vrienden en familie. Ik heb nog niet één beschadigd schijfje teruggekregen. En ik heb er al een heleboel ontvangen, doorgestuurd en uitgeleend.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5747 votes
Oké, dat geloof ik natuurlijk zelf ook wel. Ik had een paar vragen (als ze eerder gevraagd zijn, sorry, ik ga niet 1100 berichten af
)
1) Er staan maar enkele films hier. Betekent dit dat er eerst ergens aanvraag aangevraagd moet worden voordat je een nieuwe start?
2) Zijn import dvd's acceptabel?
3) Wat als je de DVD terugwilt, maar nog niet iedereen heeft de DVD ontvangen?
4) Wat is iemand de DVD voor zichzelf besluit te houden? Ik snap best dat dit goed bijgehouden wordt, maar echt 100% zeker kan je nooit zijn.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Oké, dat geloof ik natuurlijk zelf ook wel. Ik had een paar vragen (als ze eerder gevraagd zijn, sorry, ik ga niet 1100 berichten af
)
1) Er staan maar enkele films hier. Betekent dit dat er eerst ergens aanvraag aangevraagd moet worden voordat je een nieuwe start?
2) Zijn import dvd's acceptabel?
3) Wat als je de DVD terugwilt, maar nog niet iedereen heeft de DVD ontvangen?
4) Wat is iemand de DVD voor zichzelf besluit te houden? Ik snap best dat dit goed bijgehouden wordt, maar echt 100% zeker kan je nooit zijn.
1) Nee, je bent vrij om zelf een film in de pakketservice te stoppen als je dat wilt.
2) Ja. Maar geen kopieën uiteraard.
3) Dan moet je het gewoon in het topic melden volgens mij wordt het dan gewoon stopgezet.
4) Een film is ooit zoekgeraakt en toen hebben alle gebruikers die hem geleend hebben 1 euro betaald aan de eigenaar zodat die een nieuwe versie kan kopen. Dit zal voortaan wel gebeuren denk ik. Maar we gaan er niet vanuit dat het ooit nog gebeurt 
appelsapgodin
-
- 39 messages
- 177 votes
De pakketservice lijkt me een uitstekend idee. Ik zou graag meedoen. Heb zelf ook wel best wat interessante films in de aanbieding.....
Alleen de jullie geen kopie policy is misschien een beetje een probleem. Ik heb veel door mijzelf gedigitaliseerde versies van videos (The VIPS, The Prime of Miss jean Brodie, Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium (de 3 bovenste van de stapel.. hihi)) van DVD naar AVI.
Ook zoals hiervoor al genoemd omdat ik mn orginelen (en zeker videobanden niet graag uit wil lenen, en vaak omdat mijn orginele versies van DVD's in een andere regiocode zijn (Japanse Manga's e.d.)
Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Is er interesse voor Toto le Héros. Of is die film te gemakkelijk verkrijgbaar?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Zeker interesse, volgens mij is deze titel ook niet echt makkelijk te krijgen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Zeker interesse, volgens mij is deze titel ook niet echt makkelijk te krijgen.
Hij zit wel in het assortiment van Van Leest.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar je zal hem niet snel tegenkomen in een videotheek.
Als ik hem niet gezien zou hebben, zou ik zeker interesse hebben.
Het is echt een aanrader.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Blijkbaar is het voor veel mensen nog erg moeilijk de regels te lezen...
Het gaat idd om de beschikbaarheid in de videotheek.
Ik wil m graag zien.
Maak je even een nieuw topic met als titel de naam van de film?
Dank!
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Ik vraag me al een hele tijd af of je ook een film in omploop mag brengen die wel te verkrijgen is (niet heel gemakkelijk) , maar toch door weinig users gezien is geweest en ze op die manier ze stimuleren om de film te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan per geval te beoordelen. Ik denk dat het verspilde energie (en risico) is als een titel gewoon goed verkrijgbaar is in videotheken.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Films die niet op DVD verschenen zijn mogen toch wel als kopie in de pakketservice? Dit gebeurde ook bij 1900. Als dat mag, wil ik Waar is het huis van mijn vriend? wel als DivX in de pakketservice doen.
Edit: Eventueel kan ik deel 2 en 3 van de trilogie (And Life Goes On... en Through the Olive Trees) er ook nog bijdoen. Die kunnen gewoon in 1 keer worden verstuurd.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
IK ben ook voorstander van dat idee, er zouden wel eens 10 keer zoveel zeldzame en prachtige films in de pakketservice zijn maar...

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Uitzonderingen zullen niet meer gemaakt worden. Sorry.
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Van zodra ik Down by law terug heb, wil ik er wel terug eentje insmijten.
Ik heb twee mogelijkheden. Iemand interesse
Beiden Nl ondertiteld
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Uitermate geinteresseerd in The Lost Weekend.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb een goed idee. Heeft iemand al aan The Lost Weekend gedacht? 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik ben ook geinteresseerd in The Lost Weekend. 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7374 votes
iemand interesse in DER TODESKING? ( import , duits met japanse ondertitels)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik heb sinds vandaag La grande vadrouille http://www.moviemeter.nl/film/1479 binnen. Aangezien deze alleen frans is ondertiteld en mijn Frans niet toereikend genoeg is om de film te volgen wil ik hem best beschikbaar stellen. Dus mochten er mensen met kennis van de franse taal de film willen zien laat het maar horen.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ouch das toch jammer. Zonde van de aankoop, mijn frans is echter niet toereikend genoeg om deze te kunnen zien. Denk dat dat trouwens voor de meesten geldt