- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Stuur maar rond, want dat gemiddelde is veel te hoog. 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ik zou graag de volgende twee films willen zien:
Le salaire de la peur/the wages of fear en/of The big heat willen zien.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Daar ben ik het volkomen mee eens. Rocco and his Brother lijkt me overigens een geweldige film dus stop em maar erin 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
ik zou graag de volgende twee films willen zien:
Le salaire de la peur/the wages of fear en/of The big heat willen zien.
Saliare komt in November op dvd in NL, dus die kan je dan gewoon blind aanschaffen 
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=74672&keysetid=30899222
Liwwie
-
- 151 messages
- 329 votes
Cat on a Hot Tin Roof
Die heb ik wel... weet niet of hij al aan bod is geweest en hoe dit allemaal werkt.... heb 'm zoals zoveel klassiekers origineel en laat alleen een kopie de ronde doen....
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Naar aanleiding van het slotje op Cat on a Hot Tin Roof.
Ik meen me te herinneren dat Dersu Uzala een kopie was, dat maakte niets uit?.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In het verleden zijn er wel eens uitzonderingen geweest voor titels die niet op dvd verkrijgbaar waren (o.a. Double Indemnity, 1900 - nu wel op dvd overigens).
Het beleid is gewijzigd en we staan nu helemaal geen uitzonderingen meer toe. Voor de duidelijkheid en om niet uitzondering op uitzondering te creëren.
Ik kan me niet herinneren dat er voor Dersu Uzala een uitzondering is toegestaan (maar ik kan het mis hebben).
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Vraag me eigenlijk al een tijdje af waarom er geen kopies mogen worden gebruikt. En is het mogenlijk om wel de orginele cd te gebruiken, maar niet de officiele hoes. Dit om bijvoorbeeld beschadiging te voorkomen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We willen niet geassocieerd worden met downloads van filmkopieën en we willen handel in kopietjes niet stimuleren, laat staan daar iets mee te maken hebben.
Persoonlijk vind ik het ook leuker om een originele dvd in handen te hebben en te bekijken dan een kopie.
Liwwie
-
- 151 messages
- 329 votes
Staat weer tegenover dat ik zo zuinig ben met mijn originelen dat ik 'm 1 keer volledig zie incluis extra's en daar na direct voor mezelf een kopie maak. Als ik 'm nog een keer wil zien dan zie ik het kopie.... ik zou zelf dus nooit een origineel versturen...
Maar volgens mij moeten we hier gewoon mee stoppen... deze discussie....
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Jammer. Als we gewoon vertrouwen op onze mede MM-gebruikers (die aangeven het origineel te bezitten) zie ik geen bezwaar in het rondsturen van een kopie.
Toch bedankt, Liwwie. 
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Ik kan me niet herinneren dat er voor Dersu Uzala een uitzondering is toegestaan (maar ik kan het mis hebben).
Ik heb er toen de reden bij gegeven waarom het een kopie was en daar had niemand bezwaar tegen.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Ik vind wel dat Hi-Tek een punt heb om wel de originele dvd te gebruiken maar niet de originele hoes. Gebeurt vaak zat dat ik iets bestel bij Play en de hoes 'gecrackt' is en daarmee de sheet ingescheurd is. verder snap ik het standpunt van MM volledig
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ok prima. Liefst wel met hoes, maar kopiehoes of desnoods zonder hoes mag ook wel ja.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
ik zou graag de volgende twee films willen zien:...en/of The Big Heat willen zien.
.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Iemand interesse in Abril Despedacao van regisseur Walter Salles? De dvd is regio 2 en heeft geen NL - ondertiteling, wel Engelstalige ondertiteling.
Abril Despedacao heeft momenteel een gemiddelde van 3,82 na slechts 52 stemmen. Mocht er interesse voor zijn, dan wil ik hem wel in de pakketservice gooien.
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Iemand nog belangstelling voor de spaghettiwestern "Django"?
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Tuurlijk 
op voorwaarde dat het Nederlandse subs heeft of Italiaans gesproken is !
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Iemand nog belangstelling voor de spaghettiwestern Django?
zeker geïnteresseerd 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, ik ben ook zeer geïnteresseerd. Maar kan het niet wachten? Ik sta op het moment op 3 lijsten en ben in zeker 6 andere geïnteresseerd. En volgens mij ben ik niet de enige met dit probleem.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Volmondige ja! Je kan je altijd nog later op de lijst zetten Rob, dan is hij er vast nog wel. 
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Ok 
Ik zal hem erin doen als ik Red Sun terug heb.
Zoveel belangstelling is daar toch niet voor.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Vraagje :
Er zijn een aantal topics waarvan de film al teruggestuurd is maar die nog niet gesloten zijn ( vooral op pag. 2 )
Kan er een kleine schoonmaak gehouden worden, aub ?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Uit de 5-delige "Universal Noir Collection" zat al This Gun For Hire (1941/42) in de MM-Pakketservice.
Vanmiddag heb ik uit dezelfde collectie "Criss Cross" (1949) in de MM-Pakketservice gedaan.
De in 2004 verschenen "Universal Noir Collection" (R-1) bestaat uit Touch Of Evil, Black Angel, The Big Clock, This Gun For Hire en dus Criss Cross.
Alleen Touch Of Evil is ook in R-2 uitgebracht.
(Black Angel en The Big Clock zijn samen voor slechts $ 13,94/ € 10,62 inkl. porto HIER en HIER te verkrijgen, beiden als R-0 met Engelse subs!)
Ik vind "Criss Cross" 1 van de aangename verrassingen uit deze collectie.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tough Of Evil
Dat is nou al de tweede keer dat ik je betrap op het verkeerd typen van de titel Touch of Evil 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat is nou al de tweede keer dat ik je betrap op het verkeerd typen van de titel Touch of Evil 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5747 votes
Vind dit wel een leuk idee. Ik denk alleen niet dat mijn vader zo blij is met het uitwisselen van adressen aan 'wildvreemden'. Heb aardig wat zeldzame dvds waarvan ik vind dat die best door meerderen gekeken mogen worden.