- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb Dolls er al in zitten, dus ik doe er nu maar 1 van die andere in. De rest volgt later wel. Nog iemand een mening?
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Ik zou ook graag Sullivan's Travels of Laura wel willen zien. 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Een mening niet echt, maar verzoekjes heb ik zeker alleen daar wordt niet bepaald veel op gereageerd. Toch probeer ik weer een poging te wagen met Le Proces.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Je kan er natuurlijk ook niet vanuit gaan dat om 1 vraag van jou iemand direct die dvd in de pakketservice doet. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben juist erg geinteresseerd in In a Lonely Place. 

Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Je kan er natuurlijk ook niet vanuit gaan dat om 1 vraag van jou iemand direct die dvd in de pakketservice doet. 
Zo hoort het wel te zijn
! nee opzich wel logisch, maar gewoon een reactie van ''klote film'' of ''leuk'' zou al voldoende zijn. Als dan blijkt dat er meerdere mensen interesse hebben dan is dat misschien de aanleiding om de film er in te stoppen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Even bij statistieken van de film kijken wie allemaal ingevuld hebben dat ze de film in bezit hebben en dan via een pm netjes aan die mensen vragen of ze misschien belangstelling hebben die in de pakketservice te doen. Geen garantie op succes natuurlijk, maar ik denk dat je dan wel iets meer kans maakt. 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Mijn bericht was ook meer een reactie op het bericht van The One Ring, maar jou idee ga ik zeker nog eens proberen. Van mij hoeft er ook niet persee een film van Melville ofso in alleen het zou wel leuk zijn 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Waarom moet je daarvoor bij mij zijn? Ik heb al de films die jij noemt niet in bezit. Kan ik ze ook moeilijk in de pakketservice gooien.
Omdat alledrie de films blijkbaar gewild zijn heb ik er maar even om gedobbelt. En Laura is de winnaar. Ik raad hem je ook aan, Matthijs. Ik denk wel dat je hem leuk zult vinden. Erg goede film-noir. Als je geen moeite met Engels hebt zeker te doen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ach, voor mij was het een keuze maken uit 3 films die me allemaal aanspraken, dus wat dat betreft. En Engels is goed. 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Nee, maar jij vroeg toch of iemand nog een mening had en daarop reageerde ik. Jij hebt verder niks met die films te maken. Lig er maar niet wakker van Rob 
edit: was nogal onduidelijk allemaal, maar jou vraag ging specifiek over de films die jij voor de uitwisselings-service wilde gebruiken en ik dacht dat het over het algemeen ging.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het was natuurlijk ook niet de mening waar ik naar vroeg 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Wij begrijpen elkaar nu 
edit: maar over de film die ik noemde is daar misschien enige interesse voor dan probeer ik die wel te regelen (met nadruk op probeer). Je hebt de films niet in bezit, maar je hebt ze wel gezien Rob ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben zeker geïnteresseerd in Le Proces en de films van Melville. Ik heb ze dus niet gezien.
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Als er interesse voor is wil ik wel Violent City (met Charles Bronson) of Suddenly (met Frank Sinatra) in de pakketservice doen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Frank 'Old Blue Eyes' Sinatra. Ik heb Suddenly op VHS. Goeie film. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Suddenly heeft al in de pakketservice gezeten. Daar was toen nagenoeg geen belangstelling voor. Stuk of 3 users hebben die gezien. De 'inbrenger' heeft zich trouwens nooit meer gemeld en de dvd ligt nog steeds bij mij thuis.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Is er interesse voor The Plainsman uit 1936 van Cecil B. DeMille met Gary Cooper en Jean Arthur? Nederlandstalige subs. Ik zie dat deze prent slechts vier stemmen heeft.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zowel Suddenly als The Plainsman interesseren mij wel. Alleen zitten er nu heel veel films in de pakketservice die ik wil zien. Kan het nog even wachten?
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Heb daar best interesse voor, helaas sta ik al op drie lijsten
.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik heb een algemene vraag: Gebruiken jullie speciale enveloppen, net zoals bij onlinewinkels? En hoeveel cent postzegel moet erop?
Alvast bedankt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kan het nog even wachten?
Heb daar best interesse voor, helaas sta ik al op drie lijsten
Oké. Laat iets weten als hij in de pakketservice kan. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik heb een algemene vraag: Gebruiken jullie speciale enveloppen, net zoals bij onlinewinkels?
Ja.
Alvast bedankt.
E 1,56 uit mijn hoofd.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Misschien dat iemand bereid is om een Orson Welles film beschikbaar te willen stellen voor de moviemeter uitwisselings-service 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Er is opzich misschien niet veel mis mee, maar je kan natuurlijk niet keer op keer om een bepaalde film vragen in dit topic. Als een film die je graag zien wil verschijnt in de pakketservice, dan is dat mooi meegenomen. Is het niet zo, dan moet je hem lenen, huren, kopen, op tv zien of iets anders, zoals het in principe altijd werkt.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Aangezien ik al enige tijd gebruik maak van de pakket service, vond ik het tijd om wat terug te doen. Als er interesse is wil ik wel House of Games van David Mamet beschikbaar stellen 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Lijkt me opzich wel een interessante film voor de service 
@ Goodfella
Het is ook maar een verzoek niet dat ik erom sta te springen. Misschien dat iemand de film wel in bezit heeft, maar het niet de moeite waard vind om em alleen voor één persoon er in te stoppen. Dus als er blijkt dat meer mensen interesse hebben in mijn voorstel dan misschien wel. Het is misschien niet echt het principe van de service, maar kan het altijd proberen 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Als er interesse is wil ik wel Rocco e i Suoi Frattelli van Luchino Visconti beschikbaar stellen. Italiaans epos uit 1960.
Goed voor een gemiddelde van 4.16 en 3rde in de tip 150.