- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Bedankt 
Ik denk dat ik gewoon verkouden ben. Zo niet, dan hoop ik dat ik het overleef!
Maar pas geleden kreeg ik wel een prik bij de huisarts, er waren best veel oude mensen maar ook jongeren. Ik weet niet waar die prik voor was, maar het zou een prik tegen de griep geweest kunnen zijn!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Bedankt 
Ik denk dat ik gewoon verkouden ben. Zo niet, dan hoop ik dat ik het overleef!
ik ben ook al een tijdje verkouden hoor, de kans dat er iets ergs met je gaat gebeuren is miniem klein denk ik. Alhoewel, vanochtend begon mijn neus plots te bloeden, en dat is niet de eerste keer deze week.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Kun je dood gaan aan de griep? Ik heb dat namelijk en ik heb net een film gezien dat je er aan dood kan gaan 
jaja dat geloof je toch niet gelijk dan zal het wel een hele erge griep zijn geweest.
maar vooral oudere / of mensen men mindere weerstand kan het dodelijk zijn.
en bij griep is ook vaak koorts en dat veroorzaakt ook uitdroging.
maar koorst is niet altijd slecht want je lichaam werkt met de koorts samen om de griep klein te krijgen
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3283 votes
Welkom iedereen 
Even snel tussendoor: een collega van mij gaat(of is al) lid van Moviemeter.. hij had er nooit van gehoord en was onder de indruk toen ik hem deze site liet zien! 
F. Gump
-
- 400 messages
- 766 votes
Inderdaad Apollinisch. Stoor me echt kapot aan je, Ingmar. Bij iedere film die je ziet een inhoudsloze reactie met liefst drie ziektes erin. Graag alleen wat melden als je wat te melden hebt, en op een normale manier.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom terug Luc.
(kom er wel een beetje laat achter)
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Kun je dood gaan aan de griep? Ik heb dat namelijk en ik heb net een film gezien dat je er aan dood kan gaan 
Kan, ook in Nederland, ikzelf heb een keer ruim 41 graden gehad, wat richting levensgevaar gaat (ook al wist ik dat toen niet). Dan zit je echt 24 uur lang te trippen.
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
Effe offtopic.
Waar ben je eigenlijk gebleven op musicmeter, jij was user EVANSHEWSON toch?
Las je berichten altijd met veel plezier. 
Hoi;
Ik ben daar niet lang weggebleven; Nog geen maand later was ik er met een nieuw pseudo terug ; FatherMcKenzie (naar Eleanor Rigby van The Beatles).
Dus als je mijn berichten met veel plezier leest, kan dat nog steeds, veel plezier!
Jawel, EVANSHEWSON dat was ik, jawel!
Groetjes
Patrick
Lokeren 
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Hahahaha. 
Of www.drankmeter.nl. (als drankliefhebber) 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Bedankt iedereen 
Mijn verkoudheid is inmiddels over dus ik zal wel weer wat meer te zien zijn op Moviemeter. De afgelopen dagen ben ik slechts ingelogt en heb ik volgens mij geen een bericht, of slechts een paar berichten geplaatst. Ook heb ik geen dvd's kunnen kopen, mijn enige aanschaf was: Operation Pacific.
Die ik bij toeval bij de MM Breda gekocht had 
Ook heb ik een nieuwe PC gekregen en mijn nieuwe tv krijg ik volgende week. Mijn zakgeld voor deze week was ook flink hoger dan normaal, totaal €20,- ipv €5,-.
Dus ik ben weer helemaal gezond en blij 
De rest ook beterschap toegewenst!
PS: Ik heb geen nieuwe PC gekregen omdat ik ziek geweest ben, zelfde geld voor mijn verhoogt zakgeld. Puur toeval 
Dit moest ik even melden, niet dat mensen straks raar denken en denken dat ik een verwend nest ben! 
Timme
-
- 6 messages
- 4 votes
Hey,
Ik ben Tim van Etten uit Eindhoven
18 jaar en kijk vaak op deze site voor reacties op films om te zien of ze de moeite waard zijn om te kijken. Ik dacht laat ik eens aanmelden aangezien ik de site vaak gebruik, en zo kan ik ook mijn mening delen.
Topsite!
Groet!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo Tim van Etten uit Eindhoven. Welkom. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Welkom Tim
En wat een geweldige film heb je op Nr. 8 staan

Steve-a
-
- 328 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik ben Nick van Bokhoven en woon in Goirle. Ik werk daar ook in de videotheek. Mijn enige hobby´s zijn film kijken en met maten blowen. Ik bezoek deze site al een aantal maanden, maar ben nog maar net aangemeld. Zo ver bevalt het me in ieder geval goed.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Welkom 
Leuke hobby's overigens... ( afgezien van films kijken)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik ben sinds 1 dag gestopt met blowen dus ik wil niet teveel met jou omgaan, steve-a, sorry.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Welkom Steve-a, zelf al lange tijd niet meer geblowt, gaat niet zo lekker samen met astma
En wat een geweldige nr. 6